arkadaşlar ep6dt ve ep6dts motorlara uzun bir süreliğine veda ettim. ama konuyu hala takip ediyor olacağım. şimdiye kadarki bütün fikirleriniz/yardımlarınız için teşekkür ederim. arabalarınızla mutlu mesut birliktelikler dilerim...
buralarda olacağım, görüşürüz yine. ,)
evet sattım, bence bir arabanın "ekonomik" ticari ömrü 5 yıl cıvarında sona eriyor.
arada kaynadı sanırım bu 5.vites dişlisi bizim araçlarada uyar mı ? 210u ne yapsam geçemiyorum.
Arkadaşlar ben de 31 Aralık 2011 tarihi itibariyle bayiliği devrederek şahsen sektörden çekiliyorum.
Peugeot kullanmaya, RC kullanmaya kısmetse devam edeceğim Ancak profesyonel olarak bu sektörde bir aktivitem olmayacak.
2012 ile birlikte devralan ve zaten hali hazırda Peugeot Bayii olan arkadaşlarıma oryantasyon süreci boyunca yardım edeceğim, ancak yetkili ben olmayacağım. Benim haricimde hemen herkes aynı lokasyonda aynı hizmeti sunmaya devam edeceklerdir.
Gizlilik sözleşmesi sebebiyle bir takım şeyleri artık paylaşamayacak ama kendi kişisel fikirlerimi ticari kaygı sansürü uygulamadan yazabiliyor olacağım.
Yine buradayım, buralardayım, otomobilden otomotivden tam anlamıyla kopmam mümkün değil 3 yaşımda rallikros pistlerinde araba kovalardım.. Bir ihtimal motorsporlarına dönüş te yapabilirim.
Bu bir veda değil sadece bilgilendirmedir, hala duyulmadıysa önce benden duyun istedim.
Bu karar benim kararım da değildir, ancak pozisyonum gereği uymam gerekmektedir.
Sevgiler
Sevgili Deniz ,
Sen bugüne kadar bu foruma marka ve modele spesifik yetkili ağızdan en doğru bilgileri veren kişi oldun bana göre.
O kadar işin gücün arasında biz delileriidare ettin , sabırla cevaplar verdin.
Seni sadece bu foruma yazdığın kadar tanıyorum ama farketmez sözler kişinin aynasıdır derler.
Allah bundan sonra her ne iş yapacaksan eğer muvaffak etsin İnşAllah..![]()
Deniz Bey bu konuya gerçekten katkınız çok büyük çoğu arkadaşa çok yardmcı oldunuz Allah yapacağınız işlerde bol kazançlar nasip etsin.Forumdan kopmayıp bilgilerinize paylaşmaya devam ederseniz bizi mutu edersiniz...
ESP'li RC'de fren hidroliğini komple değiştirip hava alma işleminde sıkıntı yaşayan oldumu. ServiceBox derki hava alma işlemi PeugeotPlanet 2000 ile yapılması lazım. Programda girdik baktık öyle bir bölüm var ama vakum makinasını bağlıyın diyor. Vakum makinası olmadan bilgisayar ile tek başına el yardımıyla alınmıyor mu bunun havası ?
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Valla öyle bir alet var ama antika statüsünde.. 96'dan kalma.. 1-2 kez kullandık ve pratik te değil. O zaman diag cihazı bile yoktu doğru dürüst. Ufak bir akü diag cihazı gibi bir alet vardı. O şu an bizim cep telefonlarının yaptığı işi yapıyordu sadece. Hata kodu bul & sil.
Bizimkiler teker rekorlarını söküp ordan tüm hidroliği boşaltıyor. Sonra da tepeden yeni hidrolik koyuyor.
Bizim için hep daha pratik bir yöntem oldu bu.
Tüm 207 RC severlerin yeni yılı bol modifiyeli ,çok +hp li, arıza ışığı yanmadan, polissiz,cezasız dertsiz tasasız geçsin![]()
Benim zincir 2 diş atmış.. Her 10bin de bir kontrol ederiz ilk kez atıyor o kadar agresif yazılımlara rağmen. Zincirde ölçüme gerek kalmaksızın bir uzama görülebiliyor. Ptesi iyi fiyat veren bir serviste değiştirecem![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)