efecim ilgilene biliriz yaa tam detay bana yollarmısın lutfen yada detayı s..et sen gel :)
Printable View
efecim ilgilene biliriz yaa tam detay bana yollarmısın lutfen yada detayı s..et sen gel :)
1. su pompasi
2.triger carki, gergi rulmani
3.4ac de yag sogutma ve yag basinc musuru yok
4.piston/kol.. krank ayni
5.4age head
6. saplama yada torque to yield spec silindir kapak vidalari, 4AC vidalari torque to yield
degil..
7.intake/fuel rail/enjektorler/TVIS
8. benzin pompasi
9.yenilenmis benzin borulari
10.4age soguk hava enjektoru tetikleyici musuru (buna gerek yok galiba)
11. 4age distributor ve atesleme bobini / engine wiring harness/ ECU
12.oksijen sensoru
13.hava akis metre/ MAP sensoru
yani krank ve short block disinda hersey
Hocam benim 4a-fe nin fe kısmını çıkarsak komple emme-egzoz manifoldu distiribitör-ecu ve tesisatı ateşleme sistemi vb üst bloktaki tüm ekipmanlarla tüm ekipmanları ile 20 valve 4a-ge nin ge kısmını ve ecuyla tesisatını uygularsak başka bir işlem yapmamıza gerek varmı bu konuda bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim
SAYGILAR....
20v takınca pistonların nolucak? vvt iptal edilir o problem değil ama bir ihtimal pistonda isteybeilir
Benimde kafama takılan bu 4a blok deniyor bunlar birbirerie benzer bloklar değil mi pistonlarında ölçüleri benzer olması gerek neticede ikiside 1,6 litre tabi bu tahmini söylüyorum ayrıca yağ kanalları ve su kanalları birbirlerini karşılayacakmı emin değilim?
Saygılar....
yağ vs kanallarını dert etme 20v dediğin motor siliindir başına 5 subap 4afeye daha önce koyan oldu zaten yapılmış örnekleri mevcut hem 16v hem 20v fakat 20v en son duyduğumda kırmışlardı
http://www.billzilla.org/20vsilvercombust.jpg
bakmak lazım pistona değicekmi ne durumda olacak
Yağ kanalları birebir tutuyorsa çok iyi bence...
Tek sorun pistona kalsın olup olmayacağına kararvermek kolay.
Olmaz ise değiştirmekte kolay diğer türlü kanallar tutmassa alacağım malzeme elimde kalma ihtimali olacaktır.
Kırılmasının sebebini sorgulamak gerek merak ettim nedenini kimler yapmış techturkeyde yapan var mı acaba?
ingilterede yapan vardı diye biliyorum koydular daha sonra yatak sardı sanırım ama tabi sarma nedeni neydi bakmak lazım
Silindir hacimleri aynı ama sıkıştırma oranları farklımı bilemiyorum 20 valfenin 162 hp olmasının ekstrası milinden ve piston başına 3 hava beslemesi olmasından kaynaklanıyor sanırım belki 4age nin pistonlarının boyuna ve enine oranları farklı olabiir mi diye düşünüyorum şimdi
silver top 10:5
black top 11:1
4afenin ise 10.2 olması lazım öyle hatırlıyorum
piston stroke vs onlar tamam olurda asıl senin parça bulman önemli kapağı ecuyu
Kapakla ecu var hazırda sipariş versek gelecek birde buna ITB ve her birine ayrı air filter koyarsak gaz tepkileri mütiş olur tadından yenmez
hocam alacaktin o Z'yi satamadinki celica'yi
z32 siyah, UK spec direksiyon
Bu arada aşağıdaki silindir kapak contalarını buldum bir göz atın bakalım birbirleriyle uyum sağlıyor mu diye bana biraz farklı geldi....
4AFE 16 VALVE
http://img268.imageshack.us/img268/5776/4afeq.jpg
4AGE 16 VALVE
http://img188.imageshack.us/img188/2078/4age16valve.jpg
4AGE 20 VALVE
http://img9.imageshack.us/img9/3103/4age20valve.jpg
sadece burda nickim boyle, sinir edici seyler yaziyorum ondan
her silindir kapaginin contasi degisik haberin olsun, kafa neyse contasi ona gore olacak, 4afe baya degisik geldi
silvertop blok
http://img.photobucket.com/albums/v3...0905091240.jpg
5'li subap gocuntulerine dikkat (piston)
http://img.photobucket.com/albums/v3...905091240a.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v3...0905091200.jpg
contalari modifiye etmen gerekebilir