User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
32 sonuçtan 20 ile 32 arası

Konu: tekerlek gücü neden bu kadar farklı

  1. #20
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor sökülüp şase dynosu değilde direk motor gücünü ölçecek bir dynoya bağlanır daha sonra aktarma ortanları takılır şase üstünde dynoya sokulur aradaki fark kaybı verir zaten bize

    iyileştirme şöyle bazı önüne geçilemicek şeyler var tabi çok köklü değişm olmadıkça dişli tasarımları sayıları vs gibi yada aks tasarımı ama yapılabilecek basit işlemlerden biri hafif elemanlar kullanmak daha hafif jantlar daha iyi çalışan ve hafif debriyaj sistemi gibi bunlar basit olarak yapılabilr

    hesap konusuna gelince herşeyin hesabı yapılır illaki fakat pratikle teorik arasında illa hesaplanamayan farklar olabilr o yüzden pratik oalrak görmek daha mantıklı olabilr
    körler sağırlar

  2. #21
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bencede çok normal
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  3. #22
    ziya
    Misafir
    motoru önde olan bir araç için çekiş sisteminin arkada olması ve ya önde olması bu güç kaybını etkileyen bir unsurmudur mesela.

  4. #23
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabiiki arada daha fazla eleman var şaft gibi mesela uzunluk artıyor eleman sayısı fazla dolayısıyla kayıpta fazla
    körler sağırlar

  5. #24
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok normal
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  6. #25

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lastik ölçüsü farklı olsa da , aynı dyno tekerlekteki gücü aynı ölçmesi gerekmezmi?

    Eğer tekerlek ölçüsü küçülerek aracın gücü artabilseydi, draglarda yarışlarda ufacık çaplarda lastikler olurdu..

    Var mı güzel teknik bi açıklaması olan?

  7. #26
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor gücünü krankmilinden tekerleklere taşıyan sisteme aktarma organları diyoruz..İletilen bu güç ve tork Aktarma organlarının ağırlığı ve muhtelif reduksiyon oranları sebebiyle belli oranda kaybedilir...Motor ağırlığı ortalama 35 kg gelen bir dişli grubunu, 15-20 kg lık bi volantı, 50 kg a yakın aks ve porya grubunu, yine 50 kg a yakın tekerlekleri çevirdikten sonra artan gücü asfalta iletebilir ((:
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  8. #27
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lastik ölçüsü farklı olsa da , aynı dyno tekerlekteki gücü aynı ölçmesi gerekmezmi?

    Eğer tekerlek ölçüsü küçülerek aracın gücü artabilseydi, draglarda yarışlarda ufacık çaplarda lastikler olurdu..

    Var mı güzel teknik bi açıklaması olan?

    e kullanılmıyormu ufak çapta lastik? yalnız şöyle sorunda oluyor tutunma gibi asıl bunu çözmeniz gerekir
    körler sağırlar

  9. #28
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    160 bınde kı gsi ıcın normal bır durum
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  10. #29
    derece43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.001
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence normal değil iyi bile..

  11. #30
    MeJo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kayıp cok az canını sıkma
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    goduum değil koyduğum olması lazım...

  12. #31
    ziya
    Misafir
    Alıntı shadowdaner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence normal değil iyi bile..
    %11 lik kayıp pek de az bir oran değil ama anladığım kadarıyla bundan daha fazlasıda var neyse 133 hp ile gazlamaya devam o zaman

  13. #32
    UmutRıza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul/B.Çekmece
    Mesaj
    1.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende %30 kayıp çıktı yahu :S

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •