[QUOTE=Agent;1028979]Aracımda,
Short ram filitre kiyi + 51mm düz boru sadece ortada tek 60 lık rezenator ve sonda Ep3 typeR son susturucu :)
huzur spec şiddetle tavsiye ederim.. :icon_tup:
Printable View
[QUOTE=Agent;1028979]Aracımda,
Short ram filitre kiyi + 51mm düz boru sadece ortada tek 60 lık rezenator ve sonda Ep3 typeR son susturucu :)
huzur spec şiddetle tavsiye ederim.. :icon_tup:
invidia varsa tabi
skunk2 we dc tawsiye ederim
Ayrıca doğru yazılışı egzoz dur :)
egzos değil mi
bn aracımda(b18 ls/vtec) aem dry flow cai.rasım sports hıdır 4-1 2.5',60 mm krom kıwrımsız(dırseklı) 30 cm 60 mm orta,hks hı power 60 mm son sustucu 2.5' kullanıorum ınanılmaz tamın edıcı bnce..ama gel gelelım ks vtec ss magnumda sıkıntı o cızırdama kelımeler kıfayetsız..:D:D
Para problem değilse apexi n1 tek geçerim çok tatlı sesi var
ben oem ep3 type-r egzozu 1.4 de kullandım onda bile harikaydı :)
ek9 oem arıyorum bi bulursam :p aslında jdmlande var alsammı ki :)
ayrıca aem v2 ye alışamadım bi türlü, aem cai (v1) tercihimdir...
http://www.youtube.com/watch?v=lSS_7bG77l4 v1
b20 de apexi kullanıyorum çok guzel sesi war
Aem v2- Dc headers - 51 lik ara boru - Hi power :heyoo:
Ben de sızınkılerden farklı bı sey yazayım dedım... :D
İstediğiniz (adam gibi) sözlüğe bakın doğrusu egzoz dur arkadaşlar.
Megan racing header ve dc birleştimi gerçekten alt devirde ve gaz kesiminde ki sesi ile subarudan ayırt edilemiyor. Hatta ben egzoz umu ilk yaptığımda mantaR da bi çalıştırdım herkes yanımdaki subaru çalıştı sanmıştı :)
dc headers,düz boru we tabiiki TANABE
Tanabe , Greddy veya Apex'i çok sağlam :)
Otto diyorum:)