peki 106 gti orjinalinde ayarlı kasnak var diyorlar.doğrumudur ?
evet var.......
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
bi eksantrikten 30 beygir alırsa beyin piston felan eklese demekki 100 garanti abi bu vtec2lerle ugraşan bir çok usta var ama aracın motor yapısı tamamen ekonomi üzerine yapılmış çok paralarla çok az hp elde edildigini hemen hemene hepimiz biliyoruz atmosferik olarak 30 beygir iyi bi rakam
valla iddiası o yönde olabılırmı olamazmı bılemem ve bu konu bır arkadasımızın ıstanbulda yaptırdıgı timing ayarının sonradan kacmıs olmasından dolayı cıktı, sadece egzantrıkle ve kasnakla ayar yaparak 30 hp alınabılırmı gercekten duyunca şaşırdım ama dogrusunu söylemek gerekırse adamada bişi diyemedim ne şekilde olabılır bu iş diye, 30 bıraz zor gercekten özellıkle vtec2 de
bizim aracın 6-7 rpm arası boşa dönüyor bana göre,o devirde hala bir artış yakalanırsa, yada araç max gücünü 6500 rpm de filan üretirse benim için tatmin edici olur.6.9 rpm gibi yada tam olarak 6844 devirde kesiciye giriyor diyeyim.6 dan sonrası boşa dönüyor.yine fazladan devir çevirttiğim için bi sonraki vites daha devirli olduğu için faydası oluyor sadece.
Newman'ı İngilterede çok övüyorlar. Listeden bir bak istersen aracına uygun. Kargo dahil 350sterlin gibi ir fiyat biçiyorlar.
http://www.newman-cams.com/
Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...
yaw hala 30 ın 40 ın peşindesiniz.. egzantrikli arabanın kullanımı daha zevkli.. aklımı ...im ki VTi da taktırmadım...
egantrikli aaba taiki çok daha zevli oluo hele üst devirler çok daha ii ama iş 30 hpye gelince sadce egzantrikle ektra bi parça takmaadan sadecee egzantrikle o araban 30 hp alsın ama pasaoglu dynoda before&after ölçümde 30 hp fark etsin m3 ümü satıp vtec2 alıcam....
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)