bizde çok iyi hatırlarız o yılları aynen benimde o yıllarda nıf i gördükden sonra vtec alma hastalıgım başladı. aşıyı bilal yaptı yani :D
laa neler yaptın sen bize böle :D
Printable View
nıf tek başına mantarda duruyordu ozamanlar hep pug vardı serviste hondaya nıf la başladı sayılır mantar:) ondan sonra honda fabrıkası oldu zaten yağ değişimine gelen turbo cıkıo :)
yok egzantrik değil en son ince conta takmıştım takma takma demişti dayanamadık işte:D
contadan ziyade haala çözemediğim bir arıza meydana geldi dün gibi hatırlarım araba 2500 devirde sanki fren yapmış gibi öne kapaklanıyordu. sanki duvara çarpmış gibi.
ama üst devirlerde bişi yoktu.
ama contadan sonra çok fena devir çevirdi :D ama ömrü 2 kere oldu euhehue :D
eheeh sağol, varol.
ama ben gömleklerimi çaktırdım zaten en başında, şu an 84mm. yurtdışında bir dyno gördüm. araç specleri GSR, 83mm diyor. aramaızdaki hacim farkını merak etmştim ama 92-93 gsr mi yoksa b18c1 gsr mi yazmamışlar malesef.:confused:
bu arada nifin s2000 videosunu seyrettikten sonra benim de ağzımın suyu akmıştı baya. o kadar farklı parçalardan sonra aracın 9200 dönmesi bile başarı bence. tekrar ellerinize sağlık bilal. :icon_tup:
ya bıde sadece debriyaj var nıf ta die kekliyolardı mılleti hahha:)
yokmu eski videoları(n/a) mazii yapsak :)
Heueeh takma bilal diğe yalvardım telefonda gecede aradı takmamam lazımmış diyor dedim heh bravo kırıldı dimi dedim evet dedi :)