User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Yeni Civic Turbo için piston

  1. #1
    arfy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.264
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Yeni Civic Turbo için piston

    fd6 kasa kodlu yeni civic aracımı turboladım fakat pistonlarımın çok da yeterli olmadığını anladım .. şimdi piston koymak istiyorum fakat uygun piston bulamadım ..
    bu konuda bilgisi olan kişiler bişeyler paylaşırsa , yardımcı olursa sevinirim ..

  2. #2
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pistonların 80.5 mm olması lazım malzemie tedarikçisi birisiyle bulabilrisin
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  3. #3

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pistonların çokta yeterli olmadığını anladım ile ne kastediyorsunuz? Kaç bar basıyorsunuz?
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  4. #4
    arfy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.264
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pistonların 80.5 mm olması lazım malzemie tedarikçisi birisiyle bulabilrisin
    honda.com.tr de bulabildiğim

    çap ve strok (mm) : 81x77.4

    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pistonların çokta yeterli olmadığını anladım ile ne kastediyorsunuz? Kaç bar basıyorsunuz?
    0.5 peak 0.4 cont yürüyorduk ama enjektörden kaynaklanan ufak bir problem yüzünden pistonun 1inde ufak bir problem yaşadık .. dayanaıksız olduğunu anladığımdan kastım buydu

    öyle yada böyle 1i değişicek mecburen değişmişken adam gibi bişey alıp az da olsa basınç açmak istiyorum

  5. #5

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    OBDII okuyucunuz var ise eğer motoru topladıktan sonra LTFT değerini bi kontrol edin. Ancak closed loop ta değil open loop ta kontrol edin. Araç dururken gaza basıp open loop a geçirdikten sonra LTFT in değerine bir bakın derim.

    Geçmiş olsun bu arada.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  6. #6
    arfy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.264
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vti pistonuyla aynımı acaba yokmu detaylı bilgisi olan ?

  7. #7
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    R18'e çevrilemiyor mu hazır blok açılmışken-açılacakken? Benim bildiğim sadece çap-strok farklı.

  8. #8
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    R18'e çevrilemiyor mu hazır blok açılmışken-açılacakken? Benim bildiğim sadece çap-strok farklı.
    zaten motor r18 trye girince r16 ya çeviriyolar yani krank kol kapak ecu değişiyo stroker yapmak mümkün
    ECUTECH İstanbul

  9. #9
    Güvenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    ESKISEHIR
    Mesaj
    310
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zaten motor r18 trye girince r16 ya çeviriyolar yani krank kol kapak ecu değişiyo stroker yapmak mümkün
    YANI r18 e cevırebılırız aracımızı dogrumu anladım?

  10. #10
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen öyle güvenç zaten r18 trde 16 ya çevriliyor
    ECUTECH İstanbul

  11. #11
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    R20 bile yapılabilir piston kol krankla belki.81mm çap hepsinde R serisinin

    ayrıca JDM B16A ve B16B ile B16A2 vti pistonuda 81x77,4..onlarda uyabilir belki ama kesin bişey bilmiyorum
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  12. #12
    arfy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.264
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı initial-D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    R20 bile yapılabilir piston kol krankla belki.81mm çap hepsinde R serisinin

    ayrıca JDM B16A ve B16B ile B16A2 vti pistonuda 81x77,4..onlarda uyabilir belki ama kesin bişey bilmiyorum
    R18 yada R20 gibi bi düşüncem yada bütçem yok şimdilik teşekkür ederim de piston çap ve strok ları aynı olduğuna göre başka ne gibi şeylere bakmak gerekiyor uyumluluğunu anlamak adına acaba ?

    başka kesin bilgi vericek arkadaşlardanda bilgi rica ediyorum .. biran önce pistonlarımı takıp çıkarmak istiyorum ama bilgi yetersizliğinden yatırıyorum malesef

  13. #13
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zaten motor r18 trye girince r16 ya çeviriyolar yani krank kol kapak ecu değişiyo stroker yapmak mümkün
    Evet evet bende tam ondan bahsettim, durumun farkındayım.

    Sadece Türkiye ve Pakistan için bunu yapıyorlarmış bu arada.

    Ama R18-R16 conversion TR'de mi yapılıyor yoksa Japonya'da yapılıp mı sadece buraya geliyor? (Yani TR ye gelen tüm motorlar R18 olarak gelip, burada mı R16 olarak değişim yapılıyor? Yoksa ilk üretimde R16 olarak mı üretiliyor?)

  14. #14
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet evet bende tam ondan bahsettim, durumun farkındayım.

    Sadece Türkiye ve Pakistan için bunu yapıyorlarmış bu arada.

    Ama R18-R16 conversion TR'de mi yapılıyor yoksa Japonya'da yapılıp mı sadece buraya geliyor? (Yani TR ye gelen tüm motorlar R18 olarak gelip, burada mı R16 olarak değişim yapılıyor? Yoksa ilk üretimde R16 olarak mı üretiliyor?)
    gebzede ...
    ECUTECH İstanbul

  15. #15
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bnm anladığım piston boreları aynı kranklarda stroke ları farklı o zmn üst kapakta aynı olabilir sadece krank ve remap ile r18 veya r20 yapılabilir

  16. #16
    arfy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.264
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar konu r18 yapmak değil yahu .. tamam bilgiler için teşekkür ederim ama konu nerelere gidiyor bi tek bnm ihtiyacım olan bilgi yok

  17. #17
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    custom yaptırabilirsin cp wisego gibi firmalarla görüşüp ya da söküp inceleme sonucu 81 mm istediğin değerlere sahip bi piston bulabilirsin 81 mm çok piston var özellikle vti ı incele piston yüksekliği pin yuvası dome +- değerleri hiçbi veri yok şu an bildiğimiz
    ECUTECH İstanbul

  18. #18
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    custom yaptırabilirsin cp wisego gibi firmalarla görüşüp ya da söküp inceleme sonucu 81 mm istediğin değerlere sahip bi piston bulabilirsin 81 mm çok piston var özellikle vti ı incele piston yüksekliği pin yuvası dome +- değerleri hiçbi veri yok şu an bildiğimiz
    +1 ölçüleri karşılaştırıp bakman gerekiyor.
    Failure is not an option.

  19. #19
    Güvenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    ESKISEHIR
    Mesaj
    310
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen öyle güvenç zaten r18 trde 16 ya çevriliyor
    sen bı msn e gelsene guvencgn@hotmail.com

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •