User Tag List

10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: garip bir sorun....

  1. #1
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    garip bir sorun....

    arkadaşlar aracım süpap ayarlarının yapılması için eskişehire servise yollandı...
    aracın motor komple indi ayarlar yapılıp tekrar toplandı, aracı teslim alan çalışanımız aracı fabrikaya getirirken yolda gaza hızlıca basınca araç gaz kesmiş, yavaş yavaş basınca sorun yok ama hızlıca basınca birden küt diye gaz kesiyormuş... ve arıza lambasıda yanmıyor... sanırsam araç fakire düşüyor....

    araçta afc neo var, daha önce cihazı kurcalamamdan dolayı ayarları bozulmuştu ve aynı sorun yaşanmıştı ancak arıza lambasıda yanıyordu, şimdi ise yanmıyor, ayrıca araç servise girmeden önce cihazı kurcalamasınlar diye aracın ön panelini söküp cihazı içine koydum ve kapadım, yani cihazı kurcalama imkanlarıda yok... servisi aradığımda ise bana gelen cevap şöyle... benzin borulaında hava olmuştur ondan tekleme yapıyordur... eğer böyle bi sıkıntı olsaydı 1 2 kere yapar sonra biterdi ve gaza hızlı basınca değil yavaş basıncada yapardı... benim tahminim sağ kulenin orada bulunan turbo basınç sensörüne giden borulardan biri ya çıktı yada gevşedi, çünkü hakan abiyle(maxiboost) sensörden ölçüm yaparken o borulardan birtanesinde ciddi gevşeklik vardı, çok kolay çıkıyordu, sorun bundan kaynaklanıyor olabilirmi?...

    bunun dışında sorun ne olabilir... yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler...

    araç 99 subaru forester Sturbo

    not: 10 kere uyarmama rağmen aracı hala o servise götürmemde ısrarcı olan babamın aklına bidaha uyanı........

  2. #2
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yokmu bi baba yiğit...?

  3. #3
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracinda ki modifikasyonlar ne ? boost cut yapiyor olabilirsin
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  4. #4
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    EĞER O hortum cıktıysa araç fazla basınc basıyodur doğal olarak boostcut yapıyodur
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  5. #5
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araçta afc neo greddy blowoff kn kutu içi filtre custom egzos var, afc neo dışında diğerlerinin bi etkisi olacağını sanmıyorum....
    afc ve boost cut dışında başka şeyden olabilirmi?

  6. #6
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 tane boost saati al 4. viteste tam gaz bas basinci takip et . saydiklarinin icinde egzoz buna neden olabilicek parcalardan .
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  7. #7
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araçta afc neo greddy blowoff kn kutu içi filtre custom egzos var, afc neo dışında diğerlerinin bi etkisi olacağını sanmıyorum....
    afc ve boost cut dışında başka şeyden olabilirmi?
    egzos basıncın yükselmesine neden olabilir buda boostcut a neden olabilir. ayar olmadıgı için
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  8. #8
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzos dediğim sadece son susturucu, başka bişey yok.
    ayrıca sorun motorun süpap ayarları yapılıp toplandıktan sonra ortaya çıktı....

  9. #9
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    muhtemel bi hortum bosta kalmstir , supap ayari ile alakasi yok ama motorun indirip bindirtilmesinde unutulan bi hortum yuzunden olabilir , dedigim gibi saat al bak
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  10. #10
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki bun anlatılanlar dışında ne gibi bir ihtimal olabilir?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •