Aracımın suyunu tamalarken radyatorun ıcınde su ıle bırlıkte hafıf bır yag bırıkıntısı oldugunu gordum o yag radyatorun ıcıne nerden sızmıs olabılır bılgısı olan varsa sevınırım
Aracımın suyunu tamalarken radyatorun ıcınde su ıle bırlıkte hafıf bır yag bırıkıntısı oldugunu gordum o yag radyatorun ıcıne nerden sızmıs olabılır bılgısı olan varsa sevınırım
Motor yagını yenı degıstırdım contalardada sorun yok yagda eksılmede yok çamur seklınde akıyor suyu dolduruyorum bı kısım akıyor sonra kesılıyor
bence sizin radyatörünüzün suyunu değiştirme zamanıız gelmiş ama genelde bu değişim yapılınca delik varsa ortaya çıkar bilginiz olsun kelepçeler ve işi bitmiş hortumları da değiştirmenizi tavsiye ederim
Suya yağın kendini belli edecek kadar karışması için genelde kapak contasının sorunlu olması gerekir.
Yada birisi ipneliğine suyun içine yağ dökmüştür...
Yağ kapağını açıp içine bir bak, capucino köpüğüne benzeyen bir beyazlik var mı içerde?
beyazlık yok belırlı zamanla radyatorun kapagını acınca ıcerısınden koyu camur gıbı hafıf kopuklu yag gelıyor su tamamen yaglı degıl yanı akıyor antıfırız sonra bırazcık yag gıbı camurumsu bısey gelıo kopmle boşaltıp suyu yenıleyerek denesem ama ıcerısınde kı yag kalıntıları var ıse onları nasıl temızleyecegım
dostum senin radyatörün içi artık beni temizle diye bağırıyor sanırım bunun yağ ile alakası yok
radyatörünü söktür iyice temizlettir suyunu değiştir antifirizde koy bir kaç gün sonra tekrar kontrol et
bu arada radyatöre saf su koymanızı siddetle tavsiye ederim... aksi taktırde içi kireç pas küf dolar ve hatta envari çeşit canlıya ev sahipliği yapabilir.....
Radyatoru temızle
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
alttan radyatorun tahlıye tıpası olucak aç onu dokulsun,bas yukardan su koydugun yerden hortumla suyu,rolantıde calıstır hararete dıkkat ederek bı 5dk yukardan bas suyu asagıdan dokulsun sonra kapat radyatoru temızlet 4 lıtreyse 2 lıtre saf su 2 lıtre antıfırız koy dvm et![]()
radyatöründeki suyu boşalt.
alltaki tıpa kapalı halde içine radiator flush dedikleri sıvılardan koy.
kalorifer en sıcakta ve açık şekilde arabayı 10-15 dk arası çalıştır.
sonra radyatörü tekrar boşalt.
50-50 karışımda saf su + antifirz ekstra olarak paslanmayı önleyici katkı ekleyebilirsin.
biraz emir kipinde oldu ama k.bakma. kolay gelsin.
aracının üst yada alt contasında bi sıkıntı vardır, en ufak hararet belirtisinde deforme olabilir... o motor bloğu araçta yağ yakma sorunu neredeyse yok gibi bişey, yüzde 90 olasılık motor contası hararetten yada başka bir sebepten deforme oldu. yağın eksildiğini anlayamazsın çünkü çok ince ince verir suyun içine yağı, ve aracın motor bloğu içersinede genellikle sızmaz bu yüzden egzozdan anlaman güç, en tepede biriken yağı bir bezle al sonra biraz sıkıştırarak kullan aracını tekrar yağ geliyorsa contalarına bir baktırt...
Antifiriz kullanılmadığı yada uzun süre değiştirilmediği zaman her arabada olabilecek bir sorun..Bahsettiğin çamurumsu sıvı ( genekde sarı renkli olur ) tüm su kanallarında ve su pompasında olduğundan istediğin kadar su doldur boşalt yine gelir.. Sadece radyatörün temizlenmesi ile çözülmez tabiki faydası olur.. Aracın suyunu sık sık değiştir her değişimde antifiriz koy , 3-4. değişimde temizlenir...
^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)