Ne anlamalıyım bunlardan :D 20 liralık iyimi kötümü :D
Printable View
Ne anlamalıyım bunlardan :D 20 liralık iyimi kötümü :D
http://www.araba.com/2946570/Renault...0RXE%202.0?r=1
Buradaki arabanın resimlerine bakarsan belki biraz yardımcı olabilir. Görünen filtrenin hemen alt sağ tarafına doğru gidiyo hava borusu
senin kaput altındaki filtrenın nasıl durduğunun fotosunu koysan daha cok yardımcı olabiliriz aslında.filtre duzeneğını gormek lazım
1. filtrenin nerde durdugu önemli
2. bence 100 küsür lira okudum ilanda yazık etmişsin o paraya
önce...http://img257.imageshack.us/img257/5319/c2filtre.jpghttp://img46.imageshack.us/img46/7153/ggggtl.jpgsonra..
Kendimden örnek veriyim ilk uygulamamda hava filtresinin ucunu açık bıraktım acayip bi ses orjınal bi tıslama yaptı fakat sıcak hava emişi çok zararlıydı.Daha sonra hava emişe boru yaparak soğuk hava girişini sağladım tabi ses kayboldu ama sağlıklı ve uzun ömürlü olan buydu:icon_tup:umarım yardımcı olabilmişimdir..
Aldığınız kit universal boru tasarımını kendiniz yapmanız gerekiyor. JSV filtreler çok iyi toz tutma oranına sahip değiller. Kullandığınız ortam aşırı tozlu ise bu filtreyi kullanmak istiyorsanız motor yağınızı daha erken değiştirmeniz motor zararlarının önüne geçecektir. Filtreyi değiştireceğiniz zaman K&N, Green, Aem gibi filtreleri tercih etmenizde fayda var...
Sıcak hava çekerse gücünüz düşer doğal olarak yakıt tüketiminiz artar. Soğuk hava çekince normal kullanımda yakıtınız düşer...
Resimleri bu akşam çekebildim.
http://i1006.hizliresim.com/2010/6/16/5692.jpg
http://i1006.hizliresim.com/2010/6/16/5712.jpg
http://i1006.hizliresim.com/2010/6/16/5721.jpg
Böyle kalsa olurmu ? Yoksa araya bir boru daha atayımmı ?
araya bi boru at sen :) onunla birleştir ;)
at at bi boru:)
1 ay falan dinliyim kapatırım sonra, o problem değil. Zaten daha egzoz falanda takıcam.