User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: filtre kiti sorunu vts

  1. #1
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    filtre kiti sorunu vts



    arkadaslar filtre kiti motorun yanında olduğu için ister istemez ısınıyor bu ısınmayı en aza ındirmek için ne yapabilirim yardım ederseniz sevinirim

  2. #2
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    600 C dayanıklı izolasyon bantları var genelde havalandırma şirketlerinde bulunur ve gridir rengi. onunla etrafını sarabilirsin. ısı geçirmeme özelliği çok iyi seviyededir. yada 600 c dayanıklı crom kaplama boyası var 1 kutusu bauhaus da bile 15 20 tl civarında ki 1 kutu yeticektir.

    yada air intake yapıp tamponun içinden hava aldır arabaya en mantıklısı

  3. #3
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu tarz kazanlar bir taraftan iyi bir taraftan kötü... içine büyük filtre takılamazken sürekli olarak sıcak havaya maruz bırakılıyor motorun içinde...

    benm tavisyem üzerine malzeme sarmak yerine kaputun cama yakın kısmından biraz kaldırıp motor içindeki hava tahliyesini maksimuma getirmek bunun yanı sıra motorun fan kısmından filtrekazanına gelebilecek sıcak havayı engellemek yönünde olur

  4. #4
    tyMu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    5.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sizin için sorun değilse ayrıca ön panelde delik açabilirsini hava girmesi için
    orjinal yerinden tam alamıyor yanlış hatırlamıyorsam vts de

  5. #5
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu tarz kazanlar bir taraftan iyi bir taraftan kötü... içine büyük filtre takılamazken sürekli olarak sıcak havaya maruz bırakılıyor motorun içinde...

    benm tavisyem üzerine malzeme sarmak yerine kaputun cama yakın kısmından biraz kaldırıp motor içindeki hava tahliyesini maksimuma getirmek bunun yanı sıra motorun fan kısmından filtrekazanına gelebilecek sıcak havayı engellemek yönünde olur
    hayır yanlışınız var kocaman K&N Filtre var içinde hocam


  6. #6
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tyMu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sizin için sorun değilse ayrıca ön panelde delik açabilirsini hava girmesi için
    orjinal yerinden tam alamıyor yanlış hatırlamıyorsam vts de
    ön panelin karşılıgı kesik ve filtre kiti direkt karşıdan hava alıyor 106 larda zor alıyor benım bıldıgım cunku kaputları assagı doğru oldugu için hava almada problem yok sadece motorun yanında durdugu için kutu ısınıyor bunu en aza indirmenin yolunu arıyorum soğuk hava+ katıyor arabaya

  7. #7
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    106 ve saxo ya bundan daha iyi yapabileceğiniz bişi yok ancak vtec maniac okanın dediği gibi kaput cam kısmından yukarı doğru kaldırılarak motor içi sıcak hava tahliyesi biraz daha arttırılabilir hepsi o içinde kn rc2600 filtre vardır bunun en iyisi o zaten ama okanın bahsettiği aem dry flow filtre onlar daha büyük k&n den onu kastetti ama araçta headers varsa eğer onu exhaust wrap ile sararsan motor içi ısısı düşer stock headers varsa üstünde zaten ısı izolasyon kalkanı var yapcak bişi yok...
    ..::PASSATURBO1::..

  8. #8
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PASSATURBO1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    106 ve saxo ya bundan daha iyi yapabileceğiniz bişi yok ancak vtec maniac okanın dediği gibi kaput cam kısmından yukarı doğru kaldırılarak motor içi sıcak hava tahliyesi biraz daha arttırılabilir hepsi o içinde kn rc2600 filtre vardır bunun en iyisi o zaten ama okanın bahsettiği aem dry flow filtre onlar daha büyük k&n den onu kastetti ama araçta headers varsa eğer onu exhaust wrap ile sararsan motor içi ısısı düşer stock headers varsa üstünde zaten ısı izolasyon kalkanı var yapcak bişi yok...


    ORJ. FİLTRE KİTİ DEİL BU FİBERDEN DAHA DERİN YAPILDI BUNUNLA AYNI FILTRE VAR O KAPUT KALDIRAMAYI HONDALARDA YAPIYORLARDI GAYET HOŞ DURUYOR SAXODA NASIL DURUR BİLMİYORUM PEKİ ORJ ısı izolasyon kalkanıNIN ÜSTÜNE SICAKLIK İLETMEYEN BANTLARDAN YAPIŞTIRSAK RADYATÖRE VERİLEN ISIYI AZALTMA GİBİ Bİ ŞANSIMIZ OLURMU

  9. #9
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ORJ. FİLTRE KİTİ DEİL BU FİBERDEN DAHA DERİN YAPILDI BUNUNLA AYNI FILTRE VAR O KAPUT KALDIRAMAYI HONDALARDA YAPIYORLARDI GAYET HOŞ DURUYOR SAXODA NASIL DURUR BİLMİYORUM PEKİ ORJ ısı izolasyon kalkanıNIN ÜSTÜNE SICAKLIK İLETMEYEN BANTLARDAN YAPIŞTIRSAK RADYATÖRE VERİLEN ISIYI AZALTMA GİBİ Bİ ŞANSIMIZ OLURMU
    ona ne yapıştırırsan yapıştır bişi ifade etmez o yeterince kesiyor ısıyı filtre kutusu motor içiğnde durdukca yapıcak şey motor içindeki sıcak havayı tahliye etmeye çalışmak filtrede dediğimin aynısı rc2600 onun bir büyüğü var mesela 3250 o sığmıyor benim 3 tane 106gti ımdada bundan vardı..
    ..::PASSATURBO1::..

  10. #10
    tyMu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    5.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen kn filteyi kullan kutu içinde ,soğuk alıyorsa zaten yolda giderken bi sıkıntı yaratmaz .metal ara boruyu sarabilirsin yalıtım malzemesiyle

  11. #11
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tyMu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen kn filteyi kullan kutu içinde ,soğuk alıyorsa zaten yolda giderken bi sıkıntı yaratmaz .metal ara boruyu sarabilirsin yalıtım malzemesiyle
    çok mantıklı hocam borunun ustunde fıber koruma var zaten ama dedıgın gıbı ısı geçirmez bantlarla kutuyu içerden sarabiliriz ve borusunu giderken hava alıyor zaten sorun olmuyor ama yaz aylarında hava cok sıcak olduğu için araba ister istemez şişiyor o yüzden hem boruyu hem filtre içini güzelce izole edersem iyi olur

  12. #12
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PASSATURBO1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ona ne yapıştırırsan yapıştır bişi ifade etmez o yeterince kesiyor ısıyı filtre kutusu motor içiğnde durdukca yapıcak şey motor içindeki sıcak havayı tahliye etmeye çalışmak filtrede dediğimin aynısı rc2600 onun bir büyüğü var mesela 3250 o sığmıyor benim 3 tane 106gti ımdada bundan vardı..
    kutuyu içerden güzelce izole etsek azaltamazmıyız sıcaklığı?

  13. #13
    tyMu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    5.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fotoyu yeni gördüm kazanla kelebek arası metal değil sanırım orayı kastetmiştim olmassa sarıp deneyin
    en iyisi rahat hava aldırmaktır , hava aldıkca sıkıntı çekmessiniz şehir içi dur kalkta ısınır ama gazlarken soğuktur

  14. #14
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok mantıklı hocam borunun ustunde fıber koruma var zaten ama dedıgın gıbı ısı geçirmez bantlarla kutuyu içerden sarabiliriz ve borusunu giderken hava alıyor zaten sorun olmuyor ama yaz aylarında hava cok sıcak olduğu için araba ister istemez şişiyor o yüzden hem boruyu hem filtre içini güzelce izole edersem iyi olur
    amyant sargılar var aslında onunla sararsan biraz daha izole edilebilir ama nerden baksan 70-150tl arası amyantın markasına göre paran gidicek zaten kazan o para harcadığın paraya değicek bişi olmaz biraz daha derceyi düşüreyim diosan gaz kelebeğine giden boruyu paslanmazdan yaparsan daha çabuk soğuma özelliği var onun intake tempreture düşer birazcık daha zaten kıvrımlı olmadığı için çok parada tutmaz.
    ..::PASSATURBO1::..

  15. #15
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tyMu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fotoyu yeni gördüm kazanla kelebek arası metal değil sanırım orayı kastetmiştim olmassa sarıp deneyin
    en iyisi rahat hava aldırmaktır , hava aldıkca sıkıntı çekmessiniz şehir içi dur kalkta ısınır ama gazlarken soğuktur
    yok yok metal ve üstüde yarım sekilde fiberle kapalı hocam

  16. #16
    tyMu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    5.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orayı izole edebilirsini ozaman tamamen kutuya rahat hava giriyorsa yolda sıkıntı yaratmaz

    Güzelmiş buda


  17. #17
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egzos manifolduna çok yakın ve kabin içinde aşırı ısınabilir.
    Dış izalasyon olabilir yada alt sise yada tampona doğru uzatmak.
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  18. #18
    FT106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    401
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aküyü bagaja alıp çıkma bir kaput veya fiber kaput yaptırıp havalandırma deliği açabilirsin.Filtre akünün yerine geçince motordan uzaklaştığı için pek ısınmıyo.Ben yaptım gayet ii oldu.

  19. #19
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    FİLTRE KİTİNİ İÇERİDEN SICAKLIĞI AZALTICI BANTLA İZOLE ETMEYİ DENİCEM

    yada air intake yapıp tamponun içinden hava aldır arabaya en mantıklısı +++

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •