User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: piston farkı

  1. #1
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    piston farkı

    B18C1 veya B18A2 veya B16A2 pistonları arasında fark var mıdır ?

    Varsa fark nedir.
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  2. #2
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    B16A2'nin Bore×Stroke: 81.0×77.4 mm (3.19×3.05 in)
    B18C1'nin Bore: 81 mm (3.2 in) Stroke: 87.2 mm (3.4 in)

    ölçüleri var benim bildiğim.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  3. #3
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  4. #4
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzelmiş

    yapısal olarak bi fark yok sanırım değil mi ?
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  5. #5
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alperx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güzelmiş

    yapısal olarak bi fark yok sanırım değil mi ?
    Yapısal ? Malzeme kalitesinden bahsediyorsanız OEM Honda da materyaller aynı ..

    B18A/B LSVTEC üzerine kullanmayı düşünüyorsunuz sanırım.. Yolluk güzel ve ekonomik bir N/A paketi şöyle olabilir.

    B16A - PR3-P30 Piston (OEM Honda)
    B16A Kapak (dolu ..emme man. vs dahil)
    B18c kapak saplama(yada arp)
    Oem b18a conta
    ITR yag pompası
    ARP kol vidaları ..

    yaklaşık 11.5 sıkıştırma oranı yakalarsınız .. P28 hondata vs.. ile güzel bir ayar zevkli bir set up olur .. Kolay gelsin..

  6. #6
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yapısal derken : şekil şemal, birbirlerine olan uyum demek istedim.
    yani b18c5'in pistonunu b18a'ya sorunsuz takabilme adına.
    ve öyle oldugunu anladım.
    sadece kafalarda vs değişiklikle sıkıştırma oranı değişiyor o kadar.

    Jap. Express :

    aracım turbo.
    saplama eksik o kadar geri herşey tamam. onu da buldurdum ama daha almadım.
    vtec'e geçme konusunda daha okumam gereken şeyler var ve ecu'da remap edilmesi gerekir heralde.
    git gel malzeme derken masraf baya artıyor. önce makinemi düzgün bi çalıştırayım onu daha sonra düşünecem heralde.

    o yüzden önceligim b18a2'yi çalıştırmak.

    ama bi ihtimal şöyle ucuz bi paket fiyat olursa anca düşünebilriim.

    22T devirdaim : var
    arp saplama zaten mecburen alacagım hangisi olursa olsun.
    kapak conta yerine golden eagle vtec conversion kit aldıgımızı düşünelim.

    b16a kapak 900-1000 tl
    egzantrikler gecende bir arkadaş 150 tl'ye satıyordu çiftini.
    ona da tamam.

    başka ne lazım mesela ?
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  7. #7
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alperx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yapısal derken : şekil şemal, birbirlerine olan uyum demek istedim. DIREK UYUMLU 2si de 81.mm
    yani b18c5'in pistonunu b18a'ya sorunsuz takabilme adına.
    ve öyle oldugunu anladım. B16 ve B18 pistonlar birbirlerine kullanilabilir ..81mm ler.
    sadece kafalarda vs değişiklikle sıkıştırma oranı değişiyor o kadar. Evet..

    Jap. Express :

    aracım turbo.
    saplama eksik o kadar geri herşey tamam. onu da buldurdum ama daha almadım.
    vtec'e geçme konusunda daha okumam gereken şeyler var ve ecu'da remap edilmesi gerekir heralde.
    git gel malzeme derken masraf baya artıyor. önce makinemi düzgün bi çalıştırayım onu daha sonra düşünecem heralde.

    o yüzden önceligim b18a2'yi çalıştırmak.

    ama bi ihtimal şöyle ucuz bi paket fiyat olursa anca düşünebilriim.

    22T devirdaim : var - b18c kayis lazim 22T kullanirsan.. 19T ile b18a kayis kullanabilirsin.
    arp saplama zaten mecburen alacagım hangisi olursa olsun.(b18C oem saplama var elimde LSVTEC de arp ye alternatif kullanabilirsin. 140TL
    kapak conta yerine golden eagle vtec conversion kit aldıgımızı düşünelim.
    OEM conta al .. vtec kiti sanayi de cok basit 70-100tl ye yaptirrisn.

    b16a kapak 900-1000 tl -(1000TL egzantrikler dahil ful dolu,emme man da hediyem)egzantrikler gecende bir arkadaş 150 tl'ye satıyordu çiftini.
    ona da tamam.

    başka ne lazım mesela ?
    Yanına yazdım açıklamaları .. stok kol kullanacaksan ARP kol vidası almanda yarar var.. E.sistemine bir kaç müdahale ve ecu ya remap ekonomik olan cinsten.. s300 neptune p28 falan da conversion harness la beraber kullanım da olabilir..

  8. #8
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkürler bilgiler için..

    son soru : sanırım buna StLegal çok daha iyi cevap verebilir.

    Diyelim ki b16 kapagı taktık. ECU hala benim eski ecu olarak duruyor. ***** istanbula hemen gelemem.

    bu halde rodajı yapsam sorun var mı ?
    vtecsiz olarak rodaj için kullanabilir miyim aracı sorunsuz bi şekilde ?
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •