Doğru olabilir - Stage 3 baskı balata varken böyle birşey yoktu zaten oem den sonra başladı.
Printable View
Doğru olabilir - Stage 3 baskı balata varken böyle birşey yoktu zaten oem den sonra başladı.
aynen zaten gerıye dıslıler falan kalıyo az bı cırtlama varsa dıslı olma ıhtımalı cok dusuktur..merkezı deiştir sen bide rollıng cok yapıyosan cabuk dagılır pedala alttan bak yag kacagı varmı dıye.ufak cırtlama onemlı dııl deme bu işler senkronıze ılerler dişli bile bozabılırsın sonra ufak bı ıs ıcın komple sanzıman deistirmek zorunda kalırsın.
birde yagdan sanzıman problemı hıc duymadım tabii yagın bıtmesi harıc..degistırmek tabii gereklı ama cok dusuk bı ıhtımaldır..
Araç 2. viteste devir kesiciye girdikten sonra 1 saniye bekleyip 3. vitese atınca ses yok. ama direk hızlı davranırsanız tırtlıyor.
2den 1e alırken bazen bende de oluyor tam basmama ragmen sevmediğim bir olay :)
benim corollada bütün viteslerde yapıyo komple senk.set alıcam artık.
Honda servisinde MTF III kullanılıyor, 2006 da vti a mtf 2 almıştım, 2010 da mtf 3 aldım, son olarak üretilen ve satılan mtf3 servislerde. Litre olarak honda servisinde tanıdığın varsa alabilirsin, ben öyle yapmıştım.
ep3 de de ACT baskı balatadan dolayı (sanıyorum) oem denemedim hiç, çok cırtlıyordu, keyfim kaçıyordu açıkcası...
darısı başınıza :)
yağ veya senkromeç ilk baktır derim .....
Amin
----------------------
İşte olay ustada bitiyor bizim buradaki kazmalar hayatta anlamazlardı kavramadan olduğunu.
Abuk subuk parçaları değiştirirlerdi olmazdı.
Sonra derlerdiki komple şanzıman getirttirelim parçalar uyum sağlamadı.
SOnra şanzımanı takardın derlerdi buda arızalı.
Sonra gidip arabayı satardın :) Başımıza gelmeyen şeyler değil