User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
46 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Subaru GC8 için ECU önerisi

  1. #1
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Subaru GC8 için ECU önerisi

    Arkadaşlar yavaş yavaş araç üzerine çalışmalarım başladı. VF35 turbo ile birlikte STİ cooler, header ile mekanik kısmını tamamlayacağım aracın. Forumlardan takip ettiğim kadarı ile ve buradaki arkadaşlarında tasdiki sonucu bu parçalar yaklaşık 300hp civarı desteklememi sağlıyacak.

    Şimdi işin işletimsel kısmına gelirsek. 300hp civarı uygulamam için sizce basit bir piggyback mi kullanayım (yeteli olurmu?), yoksa boşa vakit kaybı olur stand alone bir çözümmü bulalım?. Burada tabi öncelikli işlevsellik, 2. si ise maddiyat. Sonuçta bu proje daha ileri gitmeyecek. Yani ilerde daha büyük turbo, yada daha değişik internaller kullanılmayacak.

    Bu bilgiler çerçevesinde, hangi piggyback yada hangi standalone beyin ve nedenleri ile belirtirseniz sevinirim. Şimiden bilgiler için teşekkürler
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  2. #2
    ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir kere yap tam olsun maf sensörünü iptal et Map sensorlu bir beyine geç.Maf her zaman sorun çıkartır.Ben hydra kullanıyorum tavsiye ederim...

  3. #3
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hydranın inanılmaz çok versyonu ve seçeneği var. Yurt dışından bakıyorum; 500 dolardan tutta 3500 dolara kadar giden bir ürün yelpazesi var. Altından kalkamadım açıkcası, neye göre seçileceğinin. İşin kötü tarafı yurt dışındakilerin %90 ı 2002 öncesi JDM gc8 i tanımıyor.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  4. #4

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi haddim olmayarak open loop bi apex-i vafc derim hayırlısı olsun

    edit : sende wideband var mıydı?

  5. #5
    ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Modelini bakar yazarım...Fiyat olarak ta 1000 - 1500 dolar arası sıfırları yanılmıyorsam...

  6. #6
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Estağfurullah tabiki o çok daha cüzzi b,r seçenek. Zaten ben aslında ne kadar ucuza olursa o kadar mutlu olurum. ***** araçtanh beklenti yüksek değil. Standart enjektörü ile yürüyecek, 300hp yi geçmeyecek, ilersi düşünülmüyor. Piggy back ile olacaksa stand alone ile para kaybetmenin anlamı yok.

    Stand alone beyni 450-500 hp ve sonrası internalleri değişmiş, büyük turbolu, şanzımanıda değişmiş bir setupta kullanmayı düşünürüm ancak. Ama bu demek değilki bilgi sahibi olanların fikrini önemsemem. Tecrübeli arkadaşların; neden ve niçin lerine ihtiyacım var şuan.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  7. #7
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yurt dışından parça getirtcek bir arkadaş vardı Burdurlu. Benim gelecek parçaların içine beyin koyduralım dedik. Araştırdım; sonra dönüp dedimki sen fatiii den al beyni, yurt dışından getirmenin manası yok. Onamı sattın beyni?
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  8. #8
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlısı olsun; peki SMT6 veya Apexi Neo, E menage ile destekleyemezmiyiz bu aracı?
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  9. #9
    ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neden hydra Tarzi bir beyin alacağını açıklayayım.Çunki belli bir müddet sonra yaptıkların yetmeyecek ve daha fazla güç isteyeceksin O yüzden olmusken iyisi olsun + bu tür ecular da onun acik ...

  10. #10
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok cüneyt bey; haklısınız. Ben bu aracı time trail için hazırlıyorum. Bu aracı ben 300hp üzeri koşturmayacağım. Şimdi dişlilerimide yeniliyorum bu hafta. Kırma riskinin önüne geçmek için. Yani 300hp üstünü denemeyeceğim bile. Motor içi yenilendiği, coswort yağ pompasıda takıldığı için, motor içinden sıkıntım olmayacak. Araştırmalarım sonucu bu arabalar 300hp üstü zorlanmaz. Tabi bu şanzımanla. Banada yetecek bir güç.

    Bu nedenle hedefi baştan belirleyip parçaları ona göre sçtim. Bu bilgiler ışığında bu piggybackler iş görürmü diyede sizlere danışıyorum.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  11. #11
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mafla yuruyeceksen power fc isini gorur. 18g ve buyuk enjektor takmadıgın surece standalone almak gereksiz bence.

  12. #12
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kanka nasıl vf35 li impi gidişi? birde onda büyük cooler varmı? enjektör stokmu?

    Bu insanlar niye hiç video çekmes
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  13. #13

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    subaru sahibi olmayarak sadece piggyback ile ilgili sorduğun soruya cevap verebilirim .

    eğer 300-350 dolarlık biz çözüme gitme yolundaysan tabiki piggyback kullanman lazım , ama benim tavsiyem özgün ün de bir kaç kere söylediği gibi e-manage en iyi piggyback seçenği olarak gözüküyor şu anda senin için , SAfc gibi yöntemlere bence hiç gitme madem o kadar headers vs yaptın , low throttle hi throttle dan daha detaylı bir ayara ihtiyacın var..

    e-manage de özgün map a geçiliyor demiş , dediyse doğrudur ama ben maf ile kullandım , memnundum.

    türkiyede e-manage gibi güzel bir çözümü 600 tl + bağlama ücreti gibi bi fiyata bitirebilrsin ,

    ama piggyback lerinde en sevmediğim yanı ecu tesisatına kablolar giriyorsun kesiyorsun vs. eğer ileride standalone a geçeceğim dersen bence hiç piggyback ile uğraşma derim . ama eğer geçmeyeceğim dersen , e-manage sana istediğin herşeyi verebilecektir. 500-600 bg e-manage le yürüyen arabalar var .

  14. #14
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki knock sensöründen iletişim alabilecek piggy back varmı?
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  15. #15

    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    44
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vf35 td04den sonra baya tatminkar geliyo ama kullandıkça Cüneyt abininde dediği gibi yetmemeye başlıyo ben 1.1 cont kullanıyorum 6,5-7 litre fmic headers ve komple eksozla ciddi güzel gidiyo ama yetersiz gelmeye başladı sanada öyle olcak kullandıkça

  16. #16
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mrt-gc8 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vf35 td04den sonra baya tatminkar geliyo ama kullandıkça Cüneyt abininde dediği gibi yetmemeye başlıyo ben 1.1 cont kullanıyorum 6,5-7 litre fmic headers ve komple eksozla ciddi güzel gidiyo ama yetersiz gelmeye başladı sanada öyle olcak kullandıkça
    Dostum; vf35 le kesinlikle fmic önermediler. Yurt dışı forumlardada aynı şekilde. Lag olur engelleyemessin dediler. Bu nedenle STI tmic kullancam. Benim için sürekli ve ani tepki şart. Bende 1.1 cont yürümeyi düşünüyorum. Yalnız zaten ilersini düşünmüyorum ***** şanzıman 350 hp üstüne sıcak bakmıyor. Şansıman çözümü en az 5000-6000tl den başlıyor. Aynı şekilde internallerde izin vermiyor. Bu nedenledirki ben bu araçla impiyi tanımaya karar verdim. Bir üst kasaylada çok iyi bir setup yapıcam nasipse.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  17. #17

    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    44
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sti tmicde olur tabi aracımdaki fmic büyük değil laga kalmıyo hiç dediğim gibi 6-7 litre ufak zaten sti tmicle aynı büyüklükte ters duruyo bide cooler giriş yerleri yukarda vf35in salyongoz kısmınıda çevirdik boru yolları kısaldı baya 3400-3500 devirlerde spool ediyodu üstlerdede dolu dolu gidiyo aklını karıştırmayım ama sti timiclede güzel olur

  18. #18
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tarkan abı bence piggbacke fln hiç gerek yok senın yapacagın setup belli ilerisi için düşündüklerinde suanda piggybackin fıyatının cok az ustu fiyatlarda power fc ler var
    ben sana sogledım power fc senın ısını gorucek en guzel ısletım sıstemı senın ıhtıyaclarını
    fazlasıyla karsılayacaktır stanalone varken piggyback düşünülmemeli bile

    he bide piggyback alırsan kablo mablo baglatmaya ugrasıcaksın aracına gore stanalone
    plug and play
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  19. #19

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tarkan abı bence piggbacke fln hiç gerek yok senın yapacagın setup belli ilerisi için düşündüklerinde suanda piggybackin fıyatının cok az ustu fiyatlarda power fc ler var
    ben sana sogledım power fc senın ısını gorucek en guzel ısletım sıstemı senın ıhtıyaclarını
    fazlasıyla karsılayacaktır stanalone varken piggyback düşünülmemeli bile

    he bide piggyback alırsan kablo mablo baglatmaya ugrasıcaksın aracına gore stanalone
    plug and play
    onur haklı

    bende standalone dan yanayım ne olursa olsun

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •