ilk sayfaya dyno ölçümü eklenmiştir.
Printable View
ilk sayfaya dyno ölçümü eklenmiştir.
Umarım heşey istediğiniz gibi ve sorunsuz olur başarılar.
masallah ozan severek takip ediyoruz:icon_tup:
Araba da sahibi de çok düzgün.. Maşallah daha da iyi olacak gibi :)
İlginç bir calışma ama hayal etmek herseydir gelecekte yaşayacaklarımızın aynasidir
camurdan olsun zx olsun ;) arac her hali ile spor arabayı insana yasatıyor görüntü iç mekan gidiş hissiyat vs vs sonradan turbo olmaması dogarken cigerli dogmasıda bunun cabası ;) bence üstünde calısılır ve türkiye piyasasında parmak ile gösterilir projende basarılarının devamını dilerim...
Yeni jantlar gelmiss masallah :)
http://i50.tinypic.com/jpcvo8.jpg
300zx gergin :)
alet gergin maşallah :)
Güncelll!!
300zx'imin stock turboları nihayet 2x2860 z32 için manifold değişimi gerektirmeden uygulanabilen bir turbo kiti olmakla birlikte stock motor ile hedeflediğim güç fazla olmadığı için şimdilik yeterli geleceğini düşünüyorum.
Ayrıca aracın tüm burçları poliuretan olanları ile değişecek ve cometic kapak contaları ve 650cc enjektörler de uygulanacak,
Uygulama fotolarını buradan paylaşacağım
http://i49.tinypic.com/244wgms.jpg
Yikim icin haziriz :D bekliyoruz resimleri kolay gelsin :)
gelişmeleri takip etmekteyiz ozan bey. başarılar
#127 harika gözüküyo masallah..
bomba bir araban var, bir suru upgrade yapmissin, tebrikler.
pistte nasildi? uzun zaman oldu gerci ama duzluk girisinde 1-2 kere yoldan ciktigini hatirliyorum...
tekrar piste cikacak misin?
:) tekrar piste çıkacağım onun hazırlığını yapıyorum,
Öncelikli olarak aracın içerisinde rahat değildim, koltuk beni kavramıyor virajlarda vites koluna asılarak tutunmaya çalışıyordum. Kendimi koltuğa bantlamayı dahi düşünmüştüm,
Ayrıca aracın yol tutuşu da iyi değildi; bunun asıl nedeni coilover ayarlarını her seferinde değiştirip çorba etmiş olmam ve aracın burçlarının iyi durumda olmayışıydı. Hyper-Flex burçlar geldi, aracın altında ne kadar burç varsa hepsini silme değiştireceğim. Aracı pist gününde olduğundan daha fazla bastım, daha da inecek,daha geniş jantlar taktım, duman atan turbomuz da değişiyor, cometic conta ve enjektörler de değişiyor,
Ayrıca 3. vites geçişlerim hep sorunluydu aracın tüm sekromençlerini de değiştireceğim, bana oldukça zaman kaybettirmişti. Herşeye rağmen en iyi sürem 59 küsür saniye ancak 55 ve altı süreler yapabilirsem nirvanaya ulaşmış olacağım :)
Gün boyunca yaptığım tüm hatalar aşağıdaki videoda :)
hastasıyım su 300 zx lerin başarılar
Teşekkür ederim ben de sağlam hastasıyım,
Aracın güncel hali;
http://i47.tinypic.com/xaxn2d.jpg