senin dediklerini dikkate alıcam zaten sonuçta sen bu araçlarde benden daha tecrübelisin dediklerini yapıcam balata spreyi değilde wd40 gibi bir temizleme spreyi kullansam olurmu acaba
Printable View
olmaz WD40 çok amaçlı bir spray ama yağlama-bakım anlamındadır.
kullandığın spreyin temizleme amaçlı olması lazım.
aracın emişe giren hava filtre borusu sökük halde çalıştır,dip gaz yapıp içine sprey sıkmak gerekiyor...araç boğulur gibi olduğu anlarda spray sıkışını durduruyorsun.araba toparlayıncada tekrar sıkıyorsun...bunu 10-15 dk.kadar tekrar takrar uygula
potansıyometreyı sokeceksen sensor sokukken bence aracı calıstırma sok temızle spreyle ucunu sonra 15 dk kutup basını cıkar bekle sonra calıstır
beyın sensorsuz gormesın aracı arıza ısıgı yakacaktır.hava fıltre borusunu dırek cıkar bol spreyle temızle ııce kurut sonra hava fıltresını tak dewam farka ınanamaycaksın
rolanti step motoru denen bi parça var ona baktırmanı tavsiye ederim kronik sorundur.
Gaz kelebeğindeki TPS -throttle position sensor , hava filtresinden sonraki de hav akışmetre. Potansiyometre ile çalışan hava akış metre kalmadı, coğu sıcak tellidir.
TPS olsaydı ilk kalkışta silkelenme yapardı. 3500 devrede olduğu için bana ateşleme sorunu gibi gelsede, hava akışmeteri voltmetreyle aracı kullanırken ölçmekte yarar var. Sorunlu devirlerde voltaj atlama yaparsa anlarsın. 0-5v arası bi değer olması lazım devir yükseldikçe oda yukselir
potansiyometreyi söküp çalıştır demedim zaten sametcim.hava filtre borusunu söküp yapacak o işlemi.
kutup başınıda söküp takarsa araç çalıştığı zaman rölanti dalgalanması yapar,aptal aptal çalışır.paliolarda bu olmuyor ama marea ve bravalarda yeni akü taktıgında bile cihaza bağlayarak versiyonunu tekrar yüklemen gerekiyor.
aynı motora sahıbız ... ilk defa senden duydum bunu adaptasyonu kastedıosan dedıgım gıbı kutup basını 15 dakıka sokup cıkarılması yeterlı belkı bılıosundur turkıyedekıler genelde magmet marelli beyınden yoksul mantar beyınle gelıo ulkemıze:) dedıgın aslında olabılır:)