ellerine sağlık çok güzel olmuş custom iş iyidir :icon_tup:
Printable View
ellerine sağlık çok güzel olmuş custom iş iyidir :icon_tup:
theory of oil catch tank
http://img36.imageshack.us/img36/846...1266477486.gif
O değil de, bu yağ buharındaki yağı yoğuşturduktan sonra geri kalan havayı tekrar içeri vermemiz için geçerli bi nedeni olan var mı ? :)
Direk dışarıya versek ??
benim merak ettiğim lpg li araçta bu oil tank'ın faydalı olup olmayacağı.... lpg de süpaplar kuru kaldığı için çok aşırı ısınıyor ve süpap ayarını bozuyor, eğer aracıma bu zımbırtıdan takarsam süpaplar iyice yağsız kuru kalacak ve süpap ayarının bozulması dahada hızlanacak diye bir endişem var..... biri beni bu konuda aydınlatabilirmi?
bunun ne işe yaradığını kabaca anlatmak gerekirse , motorun içindeki basınç ve sıcaklık sayesinde hem buharlaşan yağ tahliye oluyo aynı zamanda motor hem hava alıyo hemde hava veriyo eğer oil catch olmasa motorun içine yoldaki toprak çamur toz motorun içine gircek buda motor yağına karışacak ondan sonra yağın ömrü erken biticek , katranımsı bi şekli olcak , subablar çabuk aşıncak vs vs vs ,
yiğit o kadar da değil :) üst kapakta oluşan buhar sonuçta iticilerden v.s. geçiyor ondan sonra çıkıyor... Yani ordan emme gibi bi durum söz konusu değil.. Ayrıca oralara kadar zaten benzinden önce yağ buharının etkisi var :) o yüzden LPG ye de çok suç atmaya gerek yok ;)
teşekkurler