User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: Gece Gündüz Arasındaki Afr Farkı

  1. #1

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Gece Gündüz Arasındaki Afr Farkı

    Vti ımda gece ile gündüz arasında afr farkı yaşıyorum
    Araç gece serin havada normal afr ile ilerliyor
    Sabah hava ısındıgında güneşi gördüğü gibi afr sapıtıyor normal seyirde 16-17 leri görüyor
    Hatta şehirler arası yolda bile güneş altında 17 civarı uzun tünellere girdiğim gibi normale dönüyordu
    Beyin olarak s300 kullanıyorum
    Widebandın sensöründen kaynaklanmadığından eminim
    Araç fakire çektiği gibi yığılıyor çünkü sensörsel bir hatadan şüpheleniyorum ama hangisi?

  2. #2
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tam aklıma geldi baktım açmışsın. evet arkadaşlar bu sorunumuza bi çözüm bulalım
    Clio 2001 1.4 RXT Sold
    Volvo C70 2.3 T5 Sold

  3. #3
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araç cloose loop mu çalışıyor yoksa openmi ?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  4. #4

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araç open loop ta yazılım zamanında oksijen sensörünün stabil çalıştığından emin olmadığımız için devre dışı bıraktık.
    Şu anda close loopta sanırım oksijen sensörünü taktıktan sonra yinede kontrol edeceğim

  5. #5
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    openmı cloose mu karar verin


    air temp i soğuk bölümünü bir arttırırsanz sorununu çözülür
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  6. #6

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oksijenden önce open dı değiştirince close
    yarın bi baktırayım ona sağolasın

  7. #7
    metin01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    adana/VAN
    Mesaj
    926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kurcalamaya devam edin

  8. #8
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dgo2133 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vti ımda gece ile gündüz arasında afr farkı yaşıyorum
    Araç gece serin havada normal afr ile ilerliyor
    Sabah hava ısındıgında güneşi gördüğü gibi afr sapıtıyor normal seyirde 16-17 leri görüyor
    Hatta şehirler arası yolda bile güneş altında 17 civarı uzun tünellere girdiğim gibi normale dönüyordu
    Beyin olarak s300 kullanıyorum
    Widebandın sensöründen kaynaklanmadığından eminim
    Araç fakire çektiği gibi yığılıyor çünkü sensörsel bir hatadan şüpheleniyorum ama hangisi?
    normale dönüyor dediğin normal değer nedir?

    çok az farklar normaldir bence.
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  9. #9

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı metin01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kurcalamaya devam edin
    Bi daha kurcalayanın ardına vereyim

  10. #10
    tarantino - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dgo2133 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi daha kurcalayanın ardına vereyim :d
    Hhahahahhahhhahhaa
    HONDA OEM PARTS
    MESSENGER:mehmet cetin

  11. #11
    GSRrider
    Misafir
    aracı kullanırken IAT sensorunun okudugu sıcaklıgı takip edebilirsen,
    IAT değeri AFR yi direkt etkiliyor...

  12. #12
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sabit gaz afr değerleri ise çok çok anormal seviyelerde değil bence...Zaten sıcak havalarda fakire doğru gitmesi normal...

    Birde 16 ve 17 afr arasındaki fakirlik 12-13 afr lerdeki zenginlik farkı kadar çok değil...
    Fakirler de tekleme varsa başka kısımlarada kontrol edilebilir...
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  13. #13

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iat sensörünün algıladığı sicaklık değerlerine göre benzini kısıp,açmasıyla alakalı bir durum..

    Anlık 16-17 çok sıkıntı yaratmaz sürekli gidiyorsan bu şekilde, paremetlerden fuel compensationda ki air temp kısmından sicaklık ve benzin ikilemine göre bakabilirsin.

  14. #14
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sabit gaz afr değerleri ise çok çok anormal seviyelerde değil bence...zaten sıcak havalarda fakire doğru gitmesi normal...

    Birde 16 ve 17 afr arasındaki fakirlik 12-13 afr lerdeki zenginlik farkı kadar çok değil...
    fakirler de tekleme varsa başka kısımlarada kontrol edilebilir...
    mesela ne gibi?
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  15. #15

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Murat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mesela ne gibi?
    Ateşlemeyi kastetti sanırım enjektörde olabilir
    Ama kesinlikle tekleme kesilme yok araçta.
    Ateşlemede ve enjektörlerde sıkıntı yok.
    Sıkıntı iat den şüpheleniyorduk zaten teyid etmiş olduk...

  16. #16
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GSRrider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracı kullanırken IAT sensorunun okudugu sıcaklıgı takip edebilirsen,
    IAT değeri AFR yi direkt etkiliyor...
    iat correction açık ise.?
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •