e21 de parça sıkıntısı çekmedim doğru yerlerde aramakta yarar var tabiki
yaklaşık 2-3 aydır bende aracım 315 gayet keyifli bir araç bence e30 lar ele ayağa düştü orjinali yine orjinal ama apache lerin elinede düştü çok ben bide herkeste çok olan arabaları sevmiyorum düzgünde bir araç denk geldi 3. sahibinden aldım gayet memnunum
bir e21 sahibi olarak.....
E30 gibi dusunmu bi alt takim yapmaya kaltigin zaman ki 6 silindir bir makine dusunuyorsan en basitinden kilitdi diff bile bulamazsin benim ankarada aramadigim yer kalmadi en sonunda traverze tadilat yaptik e36 diff taktik tabi bunu takinca akslarida oynamak zorunda kaldik baya bir ugrastirdi..sonra bir amortisor deistirmek istesen oyle kolay bulamazsin onler ozellikle cok ugrastiriyor benim yamukluk vardi gobegim cikmisti bulana kadar..benim suan aracim kaparto boyada guzel bir kaput alayim dedim millet abuk subuk fiyatlar istiyor bende dedim bosver aldik fazlalik macunu aldik devam boyaya...
bu islere baslarken ne kadar ne gidecegini hesapliyamazsin suan guzel bir m50 bile aliyom desen oluu 5-6 dan asagi olmaz onu aldin swap isciligi bir kac sey derken o sana rahat 9-10 bulur
ben e21 e turbo yapmaya karar verdigim zaman belli bir butce ayirmistim onun uzerine bi onun kadar daha harcadim en basitinden 2 tane sanzuman kirdim iki kez baski balata en sonunda bir kez daha yaptirdim e30 sanzumani taktim..
e21 cok guzel kasadir ama toplamadi gercekten zordur benim arabayi ilk mustafa abi toplamisti 2004 senesinde bile ona maliyeti 12 binleri bulmus kendisi oyle derdi ki butun herkes arkadasi tabi ondan sonra 3-4 sahip deistirdigi icin eski guzelligi yok ama gene de ucundan eski haline benzetmeye calisiyorum...
nazar duası بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا"" وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ ح
önerileriniz için teşekkürler soğuttunuz bu işten agalar![]()
elimde tam projelik kasası düzgün e21 var istersen ulaş bana görüşelim 05554042525
egetuning service & performance
DR.ECU CHIPTUNING İZMİR 05554042525
nazar duası بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا"" وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ ح
Birinden duyduguma göre 3.16 araca 3.20, 3.25 vs ruhsata faturayla gittiğin zaman motor numarasını işliyolarmış ama ruhsat 3.16i olarak gözüküyomuş. Bunun doğruluğu var mıdır? Swapladıgımız motoru isleterek daha sonraki muayenelerde sıkıntı yaşamama gibi durumumuz var mı suan?
her araca mantıklı olacak şekilde motor hacminin yüzde 35i şeklinde motor işlenebiliyor fakat o kadar kolay değil , önce makina mühendisleri odasına proje çizdirip bu projeyi tüvde onaylatman lazım aynı şekilde motor işlendiği zaman aracın sadece motor numarası ve , ödenilen vergi türü değişir işlenen motorun haciminden vergisini ödersiniz 316 motora 325 işletilemez. swaplanan motor bi şekilde muayneden geçer geçmez diye bişey yok tabi herşey usulüne göre.
Konustugum kişilere göre proje falan hiç bişeye gerek kalmadan faturayla muayene istasyonuna gittiğinde motor no değişiyomuş ve direk işleniyomuş. Usulüne göre nasıl geçirebiliriz benim asıl sorunum bu ankaradayım, motoru işletemesem de olur muayeneden geçiyim yeter, araç suan trafikten çekme belgeli ve üzerindeki motor sıkıntılı yani yürüyebilecek durumda değil, ben direk swap yapıp yeni motorla muayeneden geçmek istiyorum. Bi usul yöntemi varsa p.m atarsanız sevinirim.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)