arkadaslar bu aem wideband da sensorun arızalı oldugunu nasıl anlıorsunuz bırde sensorle wideband arasındakı 2 metrelık bır kablo var onu nerden temın edebılırız?
arkadaslar bu aem wideband da sensorun arızalı oldugunu nasıl anlıorsunuz bırde sensorle wideband arasındakı 2 metrelık bır kablo var onu nerden temın edebılırız?
widebandı sadece elektrik kablosu ile çalıştırın 14.8 görmeniz gerekir sonra sensör ile çalıştırın sensörün ucunda delikler war burdan içeri bakın kızarmaya ve sensör ısınmaya başlıcaktır elinizlede ısınıp ısınmadığını anlarsınız daha sonra tinerli yada balata spreyli bi bezi sensörün ucuna yanaştırdığınızda 10. sonra üç çizgi çekip üflediğinizde tekrar eski yerine gelmesi lazım
eğer sensörün içinden tın tın die sesler geliyosa hiç denemeyin sensör gitmiştir
ya benim sensor ilk 30 sn okuyor sonra sacmalamaya baslıyor sureklı cizgi cizgi oluyor dip gazda okuyor ama normal giderken 3 sn de bir cizgi cizgi oluyor nedir acap sametin konuyu gorunce aklıma geldi![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
oksijen sensorleri çok kolay bozulabilir montaj yeri eksoz ısısı kullanılan yakıtlar ömrü için büyük etken.. ısındıktan sonra ucuna üfle fakirleşiyosa çalışıyor demektir![]()
utku selamoğlu
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)