User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
44 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Land Rover Defender

  1. #20
    metin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanlamışlığım vardır defender la askerde
    mercedes g serısıde boyle ufak değişikliklerle devam
    eskının yenısı gercekten guzel oluyo
    Bil ki, hakları bedelsiz vermez, zulmeden alçak ;
    Özgürlük armağan edilmez, feth edilir ancak !!!

  2. #21
    Selman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel olmuş askeriye yenilesin artık land'ları

  3. #22
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    defenderın dag kaya becerısı nasıl yok mustafa? askerde bunlarla anasını aglatıyolar kaya dag tepenın karın...

  4. #23

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İST - Tekirdağ - Muratlı
    Mesaj
    2.534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cok guzel bı arac.. selcuk senın begendıgınden askerde vardı bende
    JLR Warranty Specialist
    CMAS *** Scuba & Free Diver

  5. #24
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    defenderın dag kaya becerısı nasıl yok mustafa? askerde bunlarla anasını aglatıyolar kaya dag tepenın karın...
    askerde offroad mu yapiolar , engebeli arazide gitmekle offroad farkli . kaya tirmanisi , camur gecisi felan bunlarda zayif cogu modele gore , colde felan daha cok tercih edilen bi arac .
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  6. #25
    ibooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul-şile
    Mesaj
    2.721
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çölde toyota gerisi yalan

  7. #26
    se®k@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara / Antalya
    Mesaj
    2.683
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eski model arabaları yeniden, bu ve bunun gibi güzel yapabilenleri cok takdir ediyorum valla..

  8. #27
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok güzel ayrıca koltuklarda RS4'ün aynısı. Buradan Recaro'cuları tebrik ediyorum.
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  9. #28
    type-RRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kasa halen aynı ama hala çekiçi ......
    rüyalarını gerceklestirmenin en kolay yolu uyumaktır

  10. #29
    devon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    118
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu araçlar gerçekten tank gibi..lastikler yarıya kadar kuma gömük olsalar bile hiç zorlanmadan gidebiliyorlar..dağ tepe zaten sölemeye gerek yok aynısı bizde war ordan biliyorum bikaç resminide koyayım bari yeri gelmişken








  11. #30
    Fiat_Can
    Misafir
    çok sık bır arac ...

  12. #31
    redbaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul&bursa
    Mesaj
    2.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet Saraçoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    alçak arazi arabasımı olur diye makara yaptıım range sport un nerdeyse düz duvar diyebileceğim , insanın çıkamayacağı biyere inip çıktığı bi videosunu izledikten sonra defender a ağzımı bile açmam ,,, resimlerine bakar 'yapar abi' der geçerim....

    o videoyu bende izledim range rover o düz duvar dediğin yeri çıksın sora gelsin bide tepeme çıksın kesinlikle yalan o video göz aldatmacası yada fotomontaj var zaten kamerayı yamuk tutuyor ordan belli oluyor.hiç bir aracın gücü %49 eğimden fazlasına çıkmaya gücü yetmez(yanlışsam düzeltin)ama videoda zaten %80 lerdeydi eğim arabanın takla atması yada frene bastığında kayarak inmesi gerektiği yerlerde duruyordu ki range sporttan bahsediyoruz 3 ton araç ayrıca range in arazi kabiliyeti gayet kötü %30 araziyse %70 asfalt.defender a gelince iş değişir.keçi gibi maşallah arazide üstüne tanımıyorum.harika 4 4lük.inş çok bozmazlar.

  13. #32
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tiksinç bence ellerine yüzlerine bulaştırmışlar... sanayide biri yapmış gibi duruyor dışardan

  14. #33
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı redbaron Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o videoyu bende izledim range rover o düz duvar dediğin yeri çıksın sora gelsin bide tepeme çıksın kesinlikle yalan o video göz aldatmacası yada fotomontaj var zaten kamerayı yamuk tutuyor ordan belli oluyor.hiç bir aracın gücü %49 eğimden fazlasına çıkmaya gücü yetmez(yanlışsam düzeltin)ama videoda zaten %80 lerdeydi eğim arabanın takla atması yada frene bastığında kayarak inmesi gerektiği yerlerde duruyordu ki range sporttan bahsediyoruz 3 ton araç ayrıca range in arazi kabiliyeti gayet kötü %30 araziyse %70 asfalt.defender a gelince iş değişir.keçi gibi maşallah arazide üstüne tanımıyorum.harika 4 4lük.inş çok bozmazlar.
    hee montaj tabii

    video aynen gerçek solihull da bulunan LR fabrikasında o eğimde bir platform var ve bilyalı zeminde tırmanmaya başlıyorsun sonrasında ise normal kaya zeminde tırmanışı tamamlıyorsun. inerken frene basmana gerek yok HDC ile frene basmadan araç kendini aşağı indiriyor, düşük hızda ise frene bastığında yine HDC devre dışı kalarak durabilmeni sağlıyor.

    mercedes G class ı incelersen fabrika standartlarında bile %80 eğime çıkabildiğini göreceksin.

    range rover sport 2.7 TDV6 - 2.4 ton
    range rover sport 4.2 SuperCharced 2.5 ton.
    yuvarlamalarda 400-500kg fazla yukarı yuvarlamışsın.

    daha iyi arazici diye bilinin landrover modeli discovery3 ten bile daha iyi arazicidir RRS.
    aks aralığı daha kısa olduğundan daha dengeli ve güçlü aktarma yapıyor.

    hiçbiri defender gibi olamaz o ayrı ancak RRS te züppe şehir içi aracı değildir. gerektiğinde çatır çatır arazi girer ve çıkar. en canlı şahidi cabriolet özgür buraya tecrübelerini yazacaktır.

  15. #34

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STeaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hee montaj tabii

    video aynen gerçek solihull da bulunan LR fabrikasında o eğimde bir platform var ve bilyalı zeminde tırmanmaya başlıyorsun sonrasında ise normal kaya zeminde tırmanışı tamamlıyorsun. inerken frene basmana gerek yok HDC ile frene basmadan araç kendini aşağı indiriyor, düşük hızda ise frene bastığında yine HDC devre dışı kalarak durabilmeni sağlıyor.

    mercedes G class ı incelersen fabrika standartlarında bile %80 eğime çıkabildiğini göreceksin.

    range rover sport 2.7 TDV6 - 2.4 ton
    range rover sport 4.2 SuperCharced 2.5 ton.
    yuvarlamalarda 400-500kg fazla yukarı yuvarlamışsın.

    daha iyi arazici diye bilinin landrover modeli discovery3 ten bile daha iyi arazicidir RRS.
    aks aralığı daha kısa olduğundan daha dengeli ve güçlü aktarma yapıyor.

    hiçbiri defender gibi olamaz o ayrı ancak RRS te züppe şehir içi aracı değildir. gerektiğinde çatır çatır arazi girer ve çıkar. en canlı şahidi cabriolet özgür buraya tecrübelerini yazacaktır.
    range kendini kaldırıpta 80 derecelik eğimi çıkabiliyormu?SUV diye geçmiyormu rrs?
    altı bir yere sürtüp te takılı,asılı vs. kalmadığı sürece quattro bir audi hepsinden iyi tutunur.sen rrs kullanıyorsun heralde.benim gözümde züppe aracı filan değil fakat durumu iyi olanların tipi için aldığı araç olabilir.kendine özgü bir tasarımı var.hiçbiri de araziye vs çıkmıyor.benim babamda suv a biniyor ama araziyle vs işi olmaz,daha güvenli olabileceğini düşündü kazada vs otomobile karşı.ve karda,buzda sıkıntı yaşamaması için.babamın geçen kış quattro audisiyle 2.5 impreza sti ı geçtiğini bilirim.kuruda impreza geçer gider bunu herkes bilir zaten.

  16. #35
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çıktığım platformun açısını % olarak bilemiyorum ancak o meşhur videodaki kadar vardı.
    yanındaki tabelada insan çıkamaz silüeti vardı.

    RRS de SUV segmentinde. evet ben tüm LR modellerini kullanıyorum.
    kimde 220.000TL verdiği araç ile araziye girmek istemiyor ancak bir azınlık bunu yapıyor.
    ayrıca araç satın alınırken bu özellikleri gösterilipte veriliyor.

  17. #36
    ahmetbaha-drs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.772
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Defender ve G-Serisi her türlü yol koşuluna uygun çok başarılı iki araç,ikisinide bozmadan üretmeye devam edeceklerine eminim.RRS Arazi kabiliyeti hakkında bir bilgim yok ama o kadar para verdikten sonra tek bir çizik bile olmasını istemeyen kullanıcı haliyle araziye girmez..
    p.s çölde Nissan Patrol derim
    V40 Cross Country T4
    Megane GT-Line
    Range Sport SDV6
    A8 4.2 TDI Quattro
    VW Passat Variant TSI

  18. #37
    redbaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul&bursa
    Mesaj
    2.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STeaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hee montaj tabii

    video aynen gerçek solihull da bulunan LR fabrikasında o eğimde bir platform var ve bilyalı zeminde tırmanmaya başlıyorsun sonrasında ise normal kaya zeminde tırmanışı tamamlıyorsun. inerken frene basmana gerek yok HDC ile frene basmadan araç kendini aşağı indiriyor, düşük hızda ise frene bastığında yine HDC devre dışı kalarak durabilmeni sağlıyor.

    mercedes G class ı incelersen fabrika standartlarında bile %80 eğime çıkabildiğini göreceksin.

    range rover sport 2.7 TDV6 - 2.4 ton
    range rover sport 4.2 SuperCharced 2.5 ton.
    yuvarlamalarda 400-500kg fazla yukarı yuvarlamışsın.

    daha iyi arazici diye bilinin landrover modeli discovery3 ten bile daha iyi arazicidir RRS.
    aks aralığı daha kısa olduğundan daha dengeli ve güçlü aktarma yapıyor.

    hiçbiri defender gibi olamaz o ayrı ancak RRS te züppe şehir içi aracı değildir. gerektiğinde çatır çatır arazi girer ve çıkar. en canlı şahidi cabriolet özgür buraya tecrübelerini yazacaktır.

    benim izlediğim fabrika platformu değil bildiğin kayalık dağdı ayrıca offroada ilgiliyim offroad versiyon yapılmış bütün kemik araçlar o eğime çıkamıyor 2,5 tonluk range mi çıkacak?.hdc ve diğer sistemleri anlatma hepisini biliyorum,range in arazi performansı berbat demedim ayrıca şehirli züppe aracı hiç demedim ama yeni nesilde asıl amaç lüks suv.çok iyi olsydı kışın uludağ yolunda her çıkışta sağda solda düşmüş bir kaç tane olmazdıçok elektronik var araca komuta etmeyi kısıtlıyor.gerçek arazi aracı manuel yada yarı manuel aktarma organlarına sahip olmalı.zaten aracın yeni mantelitesi asfalt lüks suv zaten.arazi kategorisini discoverye bıraktı.ayrıca dik eğim %80lik bir platforma çıkabilir fakat büyük bir tpeye ilk hızını almadan??fizik kurallarına aykırı yaww?%80 lik eğimi hadi motor g kuvvetine karşılık geldi lastikleri nasıl tutunacak ?%80lik bir eğimde 2,5 tonluk bir araç frenleyerek durabilirmi?izlediğimiz video muhtemelen farklı )discovery dersen kesinlikle muhteşem bir arazi performansı suv tarzında olmasına rağmen.video ları karşılaştır lütfen ben anlayamadım bana fake gibi geldi:

    benim dediğim video:
    http://www.izlesene.com/video/arabal...rmanisi/973221

    bu diğer örnek video:
    2.video tamamen offroad tipi eski range ki yenisinde daha iyi arazi kabiliyeti,üstelik uzaktan hızını alıp geliyor ve eğimi ilk videodaki tepeden daha az bir yere çıkıyor ve rampanın sonunda kalmaktan son anda kurtuluyor.bana göre ilk video fake bence yada eğimi olağandan fazla gibi gösterilmiş.yani en azından motor sesi rampa çıkarken biraz zorlanır değilmi?rölantide çıkıyor resmen seside dinleyin.
    http://www.youtube.com/watch?v=Cz1Bp...eature=related

  19. #38
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı redbaron Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim izlediğim fabrika platformu değil bildiğin kayalık dağdı ayrıca offroada ilgiliyim offroad versiyon yapılmış bütün kemik araçlar o eğime çıkamıyor 2,5 tonluk range mi çıkacak?.hdc ve diğer sistemleri anlatma hepisini biliyorum,range in arazi performansı berbat demedim ayrıca şehirli züppe aracı hiç demedim ama yeni nesilde asıl amaç lüks suv.çok iyi olsydı kışın uludağ yolunda her çıkışta sağda solda düşmüş bir kaç tane olmazdıçok elektronik var araca komuta etmeyi kısıtlıyor.gerçek arazi aracı manuel yada yarı manuel aktarma organlarına sahip olmalı.zaten aracın yeni mantelitesi asfalt lüks suv zaten.arazi kategorisini discoverye bıraktı.ayrıca dik eğim %80lik bir platforma çıkabilir fakat büyük bir tpeye ilk hızını almadan??fizik kurallarına aykırı yaww?%80 lik eğimi hadi motor g kuvvetine karşılık geldi lastikleri nasıl tutunacak ?%80lik bir eğimde 2,5 tonluk bir araç frenleyerek durabilirmi?izlediğimiz video muhtemelen farklı )discovery dersen kesinlikle muhteşem bir arazi performansı suv tarzında olmasına rağmen.video ları karşılaştır lütfen ben anlayamadım bana fake gibi geldi:

    benim dediğim video:
    http://www.izlesene.com/video/arabal...rmanisi/973221

    bu diğer örnek video:
    2.video tamamen offroad tipi eski range ki yenisinde daha iyi arazi kabiliyeti,üstelik uzaktan hızını alıp geliyor ve eğimi ilk videodaki tepeden daha az bir yere çıkıyor ve rampanın sonunda kalmaktan son anda kurtuluyor.bana göre ilk video fake bence yada eğimi olağandan fazla gibi gösterilmiş.yani en azından motor sesi rampa çıkarken biraz zorlanır değilmi?rölantide çıkıyor resmen seside dinleyin.
    http://www.youtube.com/watch?v=Cz1Bp...eature=related

    bende öyle diyorsun diye bişey demedim ki sana? ben diyorumki range züppe şehiriçi aracı değil, bana gelen genel yakınışlar bu yönde.

    uludağ yolunda gördüklerin ise, kış lastiği olmadan 20" V desenli lastikler ile daha çıkmaya çalışanlar. araç elektronik çünkü lüks. kullanıcı birşeylerle uğraşmasın diye bir sürü ünite geliştiriyorlar, çoğuda güvenli sürüş için. araca zarar vermemek sürücüye zarar gelmemesi için.

    arazi konusunu discovery e bıraktı şeklinde bir yorum ezbere konuşmaktan öte bişey değil. disco ile RRS in tüm alt yapısı motor ve aktarma organları 1/1 aynıdır. o nedenle disco = rrs

    fizik kurallarına aykırı dediğiniz rampaya yada yokuşa çıkan araç 600NM tork üretiyor ve 390hp gücünde. bırakında çıksın. frenlemede ise 6 piston 15" lik diske sahip brembo ile pek ala duruyor. bunu neden söylüyorum ve eminim? videodakilerin hepsini bizzat bu araçla denedim o nedenle kesin konuşuyorum.

    selamlar.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •