User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
29 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: GF8 Impreza Mapping

  1. #1
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    GF8 Impreza Mapping

    Benim arabaya standart dışı bir ecu aldım. Ecu'da değil aslında, mevcut ecu'nun map edilmesini sağlayan bir daughter board.

    Kabaca özellikleri :

    MAF/MAFless çalıştırılabiliyor
    User Switchable Maps (Full, not offsets)
    Closed Loop Knock Control
    Closed Loop Idle
    Injector overrun cut off
    Software fully windows integrated, modern, object oriented, multi-threaded, live updates.
    Factory drive quality out of the box.
    Comprehensive closed loop knock control.
    3D boost mapping - no boost controller required.
    Can be remapped to incorporate further modifications.
    Full OEM Diagnostic control codes.
    Standard hot and cold start compensations.
    Closed loop narrowband lambda control (idle and light cruise).
    No additional harness
    All Sensors and actuators exposed, will work with any specification


    Açtım taktım ecu'ya. Standart map'ı da yolladı üreten herif, sorunsuz çalışıyor araba. Knock retard. map'ı kontrol ettim, retard etmedi knock yüzünden. Knock count'da bir kaç pull sonrası 0.

    Bunu bana kim maplayabilir? Log tutulabiliyo, canlı olarak mapping yapılabiliyor. Wideband'ım yok, almam gerekir mi? Tuner'ın kendi wideband/egt'si ile yapması benim wideband masrafından yırtmam gibi bir durum söz konusu mu?

  2. #2
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dostum ..

    bu işi özgüne direk bi sor istersen o sana bu konuda yardımcı olabilir..

    dier yandan afr egt bost gibi saatlerin üzerinde olması sana her zaman avantajdır...
    bence almanda fayda var derim..

  3. #3
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Afr kesinlikle ihtiyacın var bence.
    Knock görmemenin sebebi belki sensörün offset ayarı fln olabilir.
    ESL arayüzü benim hoşuma gitmişti fakat apexi aldığımda yoktu senin alıp denemen çok hoşuma gitti.
    Özgün abiye bir göster sen
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  4. #4

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ecu aldiysan arabada biseyler degisecek demektir. Bu durumda en azindan bir wideband afr gostergesi alip takmakta fayda var ilerisi icin, süs değil motorun sigortasi olarak dusunebiliriz

  5. #5
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Endur ... :=) sanırsam evet widebandın olmasa bile ki bence olmalı

    egt kesin almalısın
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  6. #6
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok teşekkürler cevaplarınız için.

    ESL çok uygun fiyatlı bir çözüm oldu, özellikleri, failsafe mekanizmalarının devrede kalması vs çok ilgimi çekti. Taktığım gibi de çalıştı, arabanın standart map'i diye gönderdiği map ile. Şimdi de launch control anti-lag ve flat shifting gelicek bir update ile. Üreticisi Andy'de iyi bir adam, sağolsun desteğini eksik etmedi, baya kafasını ütüledim almadan evvel. GC8'i olana öneririm.

    EGT ve AFR peşine düştüm, ebay'den uygun bir çözüm bulmaya çalışıcam, sonra da Oz' 'un yolunu tutucam Wideband'ın simulated narrow band çıkışı da ilgimi çekti, galiba benim nb sensör'ün değişme zamanı gelmiş, yakıt tüketimim çok fazla şu anda.

  7. #7
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hocam link var mi?
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  8. #8
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı VWci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam link var mi?
    Enduring Solutions Limited

    Sanırım .

  9. #9
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tesekkur ederim.
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  10. #10
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şöyle de bir facebook sayfaları var, sitelerinden daha fazla bilgi içeriyor :

    https://www.facebook.com/EnduringSolutionsLtd

  11. #11
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    NB alma boşuna wb al ozamanda beyine bağlarsın
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  12. #12
    [RaCeR] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye/İSTANBUL
    Mesaj
    2.187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    ozan azcik paraya kıy da bi standalone al şu arabaya
    Alıntı JAMİRYO Nickli Üyeden Alıntı
    ALLAHINI SEVEN DEFANSA GELSİN

  13. #13
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı [RaCeR] Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ozan azcik paraya kıy da bi standalone al şu arabaya
    Niye? Cüzdanı hafifletmekten başka bir avantajı olmayacak bana

    ESL'nin standalone'dan eksik bir yanı yok. Uyumluluk vs düşününce benim uygulamamda fazlası bile var diyebilirim

    Şurdan bakabilirsin neler yapabiliyor :
    http://www.enduringsolutions.com/Manual.pdf

  14. #14
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozans Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkürler cevaplarınız için.

    ESL çok uygun fiyatlı bir çözüm oldu, özellikleri, failsafe mekanizmalarının devrede kalması vs çok ilgimi çekti. Taktığım gibi de çalıştı, arabanın standart map'i diye gönderdiği map ile. Şimdi de launch control anti-lag ve flat shifting gelicek bir update ile. Üreticisi Andy'de iyi bir adam, sağolsun desteğini eksik etmedi, baya kafasını ütüledim almadan evvel. GC8'i olana öneririm.

    EGT ve AFR peşine düştüm, ebay'den uygun bir çözüm bulmaya çalışıcam, sonra da Oz' 'un yolunu tutucam Wideband'ın simulated narrow band çıkışı da ilgimi çekti, galiba benim nb sensör'ün değişme zamanı gelmiş, yakıt tüketimim çok fazla şu anda.
    bu konunun sana yardımcı olacağını düşünüyorum
    http://www.techturkey.com/forum/do-i...kullanmak.html

  15. #15
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu konunun sana yardımcı olacağını düşünüyorum
    http://www.techturkey.com/forum/do-i...kullanmak.html
    Sizin açtığınız o başlık sayesinde haberim olmuştu simulated nb muhabetinden, çok teşekkürler Orjinal NB'den ucuza gelmiş oluyor WB almak

    Aralık ayında bir arkadaşım getirecek Aem Uego + Auber EGT, paraya kıyabilirsem de aem x-wifi. Karar veremedim daha. Sonrasında doğru mapping'e.

  16. #16
    [RaCeR] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye/İSTANBUL
    Mesaj
    2.187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ozans Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Niye? Cüzdanı hafifletmekten başka bir avantajı olmayacak bana

    ESL'nin standalone'dan eksik bir yanı yok. Uyumluluk vs düşününce benim uygulamamda fazlası bile var diyebilirim

    Şurdan bakabilirsin neler yapabiliyor :
    http://www.enduringsolutions.com/Manual.pdf
    iyiymiş valla maliyeti nedir bunun
    Alıntı JAMİRYO Nickli Üyeden Alıntı
    ALLAHINI SEVEN DEFANSA GELSİN

  17. #17
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı [RaCeR] Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyiymiş valla maliyeti nedir bunun
    295 pound alet, 75 pound yazılım/data kablosu. Sen çip'i al kabloyu ben veririm

    1300 lira gibi birşeye geldi toplamda. Kablo/yazılım olmasa 1000 lira altına sığıyor.

  18. #18
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozans Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    295 pound alet, 75 pound yazılım/data kablosu. Sen çip'i al kabloyu ben veririm

    1300 lira gibi birşeye geldi toplamda. Kablo/yazılım olmasa 1000 lira altına sığıyor.
    Cok guzel aslinda. Benim anladigim gd kasa wrx ve sti beyni gibi bir hal aliyor.
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  19. #19
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VWci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cok guzel aslinda. Benim anladigim gd kasa wrx ve sti beyni gibi bir hal aliyor.
    Aynen öyle. Normalde Ecu üstündeki çip read-only. İkinici boş bir slot koymuşlar zamanında prodrive'ın yine read-only olan upgrade çipleri için ecuya. Bu aleti oraya takıyorsun, o antika eprom'um simulasyonunu yapıyor, yazılabilir hale geliyor.
    Romraider'ile yeni kasalara yapılanlara benzer bir hal alıyor sonuç olarak.

    Beta'dan çıkabilirse ekstra olarak anti-lag gelicek :

    ESL ALS Demo - YouTube

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •