tavsiyem ii bi araştırma yapmanız sizin araca ms bağlamış olanların forumlarını felan araştırırsanız motoru daha kolay çalıştırırsınız ms1 de alabilirsiniz ms2 de ikiside iş görür kolay gelsin
Printable View
cvp için teşekkürler. nette arastırdım ama acıkcası rastlamadım ms baglayan. hatta kimse baglamamıs olunca acaba gereksiz mi diye dusunmeye basladım. basemap bile bulamadım gibi arastrmalara devam. sizin gibii bu konuda bilgi sahibi olanlarda temel bilgileri paylaşırsa sevinirim
ewet arkadaşlar yerli üretim standalone lar 10 gün içersine hazır :D
hadin hayırlısı :)
Evet bu arada bende bir güncelleme yapayım, ms1 işlemcili bir megasquirt'i benim honda cbx 750p motorsikletime monte etmek için çalışmaya resmen başladık.
Gsx-750r manifoldu orjinal karbüratörlü manifoldun yerine cuk diye oturdu, sadece 2 cm'lik bir ara redüksiyon flanşı kesilecek.
Benzin pompası için arayışlarım başladı, ***** gsx-750'nin benzin yolunda geri dönüş yok, benzin pompası da taş çatlasın 50 cm uzaktan benzin basacak, eğer 6 barlık bir pompa takarsam enjektörler 700-800 cc işer hale gelecek. Benzin deposu içi pompa yapamıyoruz çünkü bu bir motorsiklet :) Bize in line yani depodan aşağı inen şamandra musluğunun ağzına takılacak bir pompa lazım. Tavsiyesi olan var ise bildirirse sevinirim.
Ateşleme sistemini bağlamayacağım, çünkü motorun ateşleme sistemi 20 yıllık olmasına rağmen elektronik ve her bir silindiri ayrı bir coil besliyor, ben sadece benzin sistemini ms-1 üzerinden kontrol edeceğim.
Bir tane wideband lambda olacak , filtre kutusuna ford escort'un 25 liralık iat'sini de taktım.
Hayırlısı ile en geç 10 güne marş basarız.
Yani bende var sana hediye edeyim diyorsun :)
Tamam canım acelem yok, gelince alırım senden :)
1.5 iskender, ayran + künefe'ye gel fit ol :)
Motosiklet için olan motorlardan al. Onların şamanıralarıda üzerinde. Ebayde falan epeyce var. Yok ben daha basit çözüm istiyorum diyorsan suzukilerin (otomobil) benzin pompaları oldukca ucuz. (80 liramı ne olması lazım) Deponun altındaki kapağı açıp onu içine monte edebilirsin.
Yok o konuyu yanlış biliyorsun. Her silindiri ayrı besleyen bir ateşleme yok o motorda.. Wastespark var. İki silindir aynı anda ateşliyor.
Aşağıdaki tamburun yaındaki kapağı açarsan iki tane sensör görürsün. Bunlar manyetik sensörler. Mile bağlı olan iki uçlu demir bu sensörlere yaklaştıkca deponun altındaki ateşleme ünitesine sinyal gönderiyorlar. Bu sayede her 180 derecede bir ateşleme yapabiliyor alet. Ateşleme ünitesi bobinleri kontrol ediyor. Bu sayede distribütörsüz ateşleme yapabilmiş oluyorsun. Bobinlerden birisine bağlı olan iki silindirden birisi egzost zamanında ateşlerken (waste olan bu) diğeri normal zamanda ateşliyor.
Google da falan aratırsan wastespark ile alakalı zilyon tane döküman bulursun..
ebayde adam gibi bulamadım.
Intank kullanmak istemiyorum abi ya, in line olsun daha iyi. Konjektörün üstüne monte edeceğiz. Megasquirt'i de arkada ruhsatlık var ya kuyruğun üstünde, onun altına monte edeceğim.
Şamandırası olursa benzin göstergesi de takabilirsin diye şeettirdiydim..
ben open the kapak yapıyorum benzin için :)
saxo vts veya 106 gti için base map arıyorum internette aradım bulamadım
burdakilerden biri oluyosa gonderebilirim. pek bilgim yok cunku
http://img707.imageshack.us/img707/7669/goruntu.jpg
pug 1.6 alfa itb ve pug itb yi yollayabilirsen sevinirim kemalertek@hotmail.com
base mapde olur oynanmış map de olur çünkü 0 dan timing map yazamam fuel map hadi halledebiliyorumda
atmosferik başka bir 1.6 arabanın mapide olabilir onlarda log alarak düzeltme yaparım çünkü
bakalım biz napıcaz.106gti için bile bulmak zor ise 206 gti için yandık desenize :(