User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
55 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: GOLF 5 GTI'mi EP3 TYPE-R mı ?

  1. #1
    ÇALIŞKAN07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    616
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    GOLF 5 GTI'mi EP3 TYPE-R mı ?

    arkadaşlar az çok ep3 typer kakında bilgim var ama golf gtı hakkında bilgim yok bu araca modifiye yapılsa ne kadar güçlendirebiliriz yada eksoz filitre yazılımla ne kadar güç alınabilir ilginiz için tşk ederim cvplarınızı bekliyorum.

    BİR DE SON OLARAK EP3 TYPE-R mı GOLF 5 GTI mi ?
    http://www.youtube.com/watch?v=rFt88Yr9v10

    Belki tavırların beni en ağır küfürlere tahrik eder ama benim o iplemez gülüşüm senin gelmişini geçmişini tatmin eder

  2. #2

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    07
    Mesaj
    1.817
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ümitciğim alamancımı olcan

  3. #3
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    soft yazılım,filtre , egsoz 3 lüsüyle, yaklaşık 40-50 hp arası alınır. optimum değerler bunlar tabiki, farklı yazılımların vaatleri farklıdır
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  4. #4
    BlackEmperor
    Misafir
    golf 5 gti tercih ederim

  5. #5
    plekumat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Afyon/Konya
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hangisi iyi diye bakılmaz bence, siz hangisini istiyorsunuz diye bakılır alırken..

    Ep3ün hertürlü modifiye üstünlüğü var fakat Golf'te utandırmaz ve ep3'ün sunamadığı rahatlığı sunar.

    Geçme geçilme derdim yok, keyfime bakarım diyorsanız kesinlikle Golf..

    Soft yazılım+filtre+egzoz+coil gazlandığında giden, çok tatlı ve kullanımı rahat bir araba olur..
    Ep3'ün yeri ayrı zaten..

    Topgear'da böyle bir karşılaştırma vardı eski sezonların birinde, youtube'ye yazarsanız çıkar büyük ihtimalle..
    Astra CDTi

    Alıntı DrNoyan Nickli Üyeden Alıntı
    Your car is actually a kind of bumblebee my friend They'r both GM

  6. #6
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tabiki Golf. Ep3 ok hizli araba o kadarda abartmamali bence. Golf un tek dezavantaji Cupra kadar bilinir olmamasi. Emin olunki Cupra dan geri kalir yok.

  7. #7
    Trance-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesinlikle golf derim...
    atmosfer,k ve turbo bir araba karşılaştırıyoruz sonuçta ...
    verimlilik olarak GTI derim.fanatik davranacaksanız da TYPE-R
    fakat yine ve yine GTI tercihim olurdu
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu okudum, şimdi bakırköy minibüsüne binip, meydana kadar ring hayali kuracagım

  8. #8

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    ist
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Golf gti nin turbosu cupradan daha kucuk ve golf cupradan daha agir o yuzden gti cupradan ustunluk saglayamaz....

    Gti ep3 karsilastirmasinda ise gti kalite anlaminda ep3 u eziyor ep3 hizli arac ama tutbolanmadigi surece gti karsisinda peksansi yok

  9. #9
    can0001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ADANA
    Mesaj
    1.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 07HV327 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar az çok ep3 typer kakında bilgim var ama golf gtı hakkında bilgim yok bu araca modifiye yapılsa ne kadar güçlendirebiliriz yada eksoz filitre yazılımla ne kadar güç alınabilir ilginiz için tşk ederim cvplarınızı bekliyorum.

    BİR DE SON OLARAK EP3 TYPE-R mı GOLF 5 GTI mi ?
    arkadaşım tabikide GTİ konfor,güvenlik,performans açısından... kısa bir örnek her iki araçta 200hp golf'e 5.000tl harcarsın 280-300hp olur aynı parayı type-r'a harcarsın en kralı 270hp olur... sonuç olarak: ALMAN...
    M.CAN EKER...


    PRoject01 Garage



    MCanEkerPhotography:
    MCanEkerPhotography

  10. #10
    GokhanE. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cupra mı ep3 mü desen cupra denebilir ama golf 5 gti ep3 mü dersen tabiki ep3..bir arkadaşımda varmış golf 5 araban nasıldı deyince stock ep3 e yetişemiyordum diyordu ama golf kasa olarak daha saglam,bahsettigim arkadaşım ciddi bir kaza yapmıştı bahsettigi aracından,iyiki alman aracına biniyordum da diyor.hayırlısı olsun.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen cok fonksiyonlu incpection a girmissin 3 5 kere uyandirmak zorunda kalicaz seni belli

  11. #11
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Golf gti ın Tr de cok satılmamasının nedenı sıfır fıyatı cupradan daha fazla olması ve cupradan daha yavas olması olay bu.Ikıncı elde bıle temız golf gtı cupra parasına satılıyor.Kalıte baglamında typerla bır tutulacak bır araba degıl.Konfor,yol tutus,guvenlık konularındada cok ıyı bır araba.Yazılımlı,egsoz,fıltre,fmicli hali 270-280bg aralıgını buluyor.Dsg rollıngde buyuk kolaylık manueli ıle cebellesmeye gerek yok bence

  12. #12
    gsi_club - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Belçika-istanbul
    Mesaj
    1.263
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok zor bir seçim.ben golf 5 gti kullandim ve kullanimindan çok zevk aldim.konforlu bir araba.ben type r sürmedigim için birsey diyemiyorum ama sitedeki type r kullanan arkadaslarin arabasinin gidisine de sesinide bayiliyorum.
    simdi burda önemli olan siz bu araci ne için almak istiyorsunuz?egerki konfor hiz daha yeni bir model istiyorsunuz golf 5 gti.yok ben atmosferik ve hizli araba kullanmak istiyorum derseniz type r derim.ama ben bu 2 model arasindan kesinlikle golf 5 gti alirdim.

  13. #13
    Tnrylsl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul ''TRABZON''
    Mesaj
    517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    golf 5 mantıklı gibi ama ben olsam ep3 typer'ı tercih ederdim
    K20Z4 FN2 TYPE'R
    R - 15655

  14. #14
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kriterlerinize göre sizin belirlemeniz lazım, golf tipik alman kalitesini taşıyor,yüz olarak daha yeni, ep3 ten stock haliyle tabiki yavaş, ama mevcut sistemi sayesinde ,yüklemek kolay, uygulanmış bir cok set-up da var. tercihim ep3 olurdu kendi kriterlerimden dolayı ama mk5 gti üstün bir araç ep3 den , performans harici konularda.

    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Golf gti ın Tr de cok satılmamasının nedenı sıfır fıyatı cupradan daha fazla olması ve cupradan daha yavas olması olay bu.Ikıncı elde bıle temız golf gtı cupra parasına satılıyor.Kalıte baglamında typerla bır tutulacak bır araba degıl.Konfor,yol tutus,guvenlık konularındada cok ıyı bır araba.Yazılımlı,egsoz,fıltre,fmicli hali 270-280bg aralıgını buluyor.Dsg rollıngde buyuk kolaylık manueli ıle cebellesmeye gerek yok bence
    +63owen63.
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  15. #15

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GTI belki rollingde EP3 e geçilir... Ancak ben bir arabanın sadece düz yol performansına bakarak araba almazdım. Donanım olarak Golf çok üstün, konfor olarak da bir binek arabayı aratmayacak düzeyde... Karşısındaki Type-R olabilir ama o da bir GTI...

  16. #16
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fangio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GTI belki rollingde EP3 e geçilir... Ancak ben bir arabanın sadece düz yol performansına bakarak araba almazdım. Donanım olarak Golf çok üstün, konfor olarak da bir binek arabayı aratmayacak düzeyde... Karşısındaki Type-R olabilir ama o da bir GTI...
    Kesinlikle katılıyorum

  17. #17
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.099
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı plekumat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hangisi iyi diye bakılmaz bence, siz hangisini istiyorsunuz diye bakılır alırken..

    Ep3ün hertürlü modifiye üstünlüğü var fakat Golf'te utandırmaz ve ep3'ün sunamadığı rahatlığı sunar.

    Geçme geçilme derdim yok, keyfime bakarım diyorsanız kesinlikle Golf..

    Soft yazılım+filtre+egzoz+coil gazlandığında giden, çok tatlı ve kullanımı rahat bir araba olur..
    Ep3'ün yeri ayrı zaten..

    Topgear'da böyle bir karşılaştırma vardı eski sezonların birinde, youtube'ye yazarsanız çıkar büyük ihtimalle..

    yanlısın olmasın

    dediğine gore Verim= atmosferik>turbo
    1881 - 193

  18. #18
    plekumat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Afyon/Konya
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlısın olmasın

    dediğine gore Verim= atmosferik>turbo
    Turbo tabiki daha verimli olur yükleme olarak.
    Küçük dokunuşlarla 50 60hp almak varken NA'yla uğraşmak sıkıntı..
    Günlük kullanım için GTi yüklenmesi daha keyifli olur.
    Bizim dizellerde bile tek yazılımla ne güzel değerler elde ediliyor..

    Ben orda; piyasada daha fazla olduğundan bir EP3 yüklemek GTi yüklemekten daha kolay bağlamında demek istedim ..
    Parça bulmak, herhangi bir problemde hemen sonuç almak vs..
    Astra CDTi

    Alıntı DrNoyan Nickli Üyeden Alıntı
    Your car is actually a kind of bumblebee my friend They'r both GM

  19. #19
    ÇALIŞKAN07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    616
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı öncel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ümitciğim alamancımı olcan
    kafam çok karışık abi bilmiyorum
    http://www.youtube.com/watch?v=rFt88Yr9v10

    Belki tavırların beni en ağır küfürlere tahrik eder ama benim o iplemez gülüşüm senin gelmişini geçmişini tatmin eder

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •