Kaca aldin kardesim? Opsyonlarini yazarmisin
Printable View
Kaca aldin kardesim? Opsyonlarini yazarmisin
Ben anahtar teslim 59.000tl ye aldım yıl sonu indiriminden de faydalandım.Bu aşağıdaki özelliklere ekstra olarak ECO mode var birde standart 16inç yada 17inç yerine 18inç jant tercih ettim opsiyon olarak.Aslında 1.4T cosmo ellerinde olsaydı onu düşünüyordum ama gelmesi uzun sürer denince niyetinede girmişken aldım.Daha iyileri sizle beraber tüm arkadaşlarımızın olur inşallah.
Yol Tutuş Özellikleri:
ABS
Dinamik Çekiş Kontrolü (TCPlus)
Düz Hat Denge Kontrolü (SLSC)
Elektronik Fren Gücü Dağılımı (EBD)
ESPPlus
Fren Destek Sistemi (BA)
Fren Diski Temizleme Sistemi (BDC)
Hidrolik Fren Yardımı (HBA)
Virajda Denge Kontrolü (CBC)
Yokuşta Kalkış Desteği (HSA) (manuel şanzıman ile)
Güvenlik Özellikleri:
2 yönlü aktif koltuk kafalıkları
Arka koltuklarda ISOFIX çocuk koltuğu düzeneği
Emniyet Kemeri Uyarı Sistemi (önde ve arkada)
Katlanabilir Pedal Sistemi (PRS)
Ön ve arka emniyet kemerleri (aktif ve çift gergili)
Perde hava yastıkları (önde ve arkada)
Sürücü hava yastığı (tam boy ve çift kademeli)
Yan hava yastıkları (önde ve arkada)
Yolcu hava yastığı (tam boy, çift kademeli ve devre dışı bırakma özelliği)
Sürücüye Destek Özellikler:
"Kanat" Şeklinde Gündüz Farları
Hız Sabitleyici (Cruise Control)
Işığa duyarlı kararan iç dikiz aynası
Otomatik Yanan Farlar (tünel algılama özelliği) (ALC)
Ön ve Arka Park Sensörleri
Sis farları (ön ve arkada)
Yağmur Sensörü
Yol Bilgisayarı
Dış ve İç Tasarım:
17 inç hafif alaşım alüminyum jantlar(OPSİYON OLARAK BEN 18inç jant aldım)
Entegre bagaj spoyleri
Gövde rengi yan aynalar
Konfor Özellikleri:
4 yönlü elektrikli bel desteği ayarı (sürücü)
4 yönlü sürücü koltuğu (elektrikli yükseklik ayarı)
60/40 katlanabilir arka koltuklar
7 adet premium hoparlör
AUX girişi ile harici müzik cihazı bağlayabilme özelliği
CD 400 Radyo/CD/MP3/WMA çalar
Deri direksiyon simidi
Direksiyondan kumanda sistemi
Elektrikli ön ve arka camlar
Elektrikli, Isıtmalı ve Katlanır Yan Aynalar
Elektronik İklim Kontrollü Klima (ECC) (Çift Bölgeli)
Elektronik Park Freni
Gözlük saklama kabı
Grafik Bilgi Ekranı (CD 400 ile standart)
Isı yalıtımlı ön cam
Önde ve arkada kol dayama desteği (bardaklık ve saklama bölmeli)
USB bağlantısı ile iPod kontrol edebilme/USB bellekten MP3 çalabilme
Uzaktan kumandalı bagaj kilidi
Uzaktan kumandalı merkezi kilit
Yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon
bizzat sports tourer kullanıcısıyım.
o paralara alınabilecek en gösterişli, en konforlu ve en donanımlı arabadır.
yakıtı ağlama konusu yapanların uzak durması gerekir. (4 kişi, bagaj full dolu, 120'ye sabitleyip gitmeye çalıştım, 7.5 lt / 100 km. şehir içi de 9.5 lt civarı nadir sıkıştırma ile)
19" jant 40 yanak lastiklerle bile uzun yoldaki konforu üst düzey.
erhanın da söylediği gibi gece sürerken farlarına aşık olursun :)
yanlış anlamada benim bildiğim tourer 115 bin tl den başlıyordu 190 bin tlye kadar çıkıyordu .. o fiyatlara o kadar çok alternatif araçlar varki bence sıra insigniaya gelmez.. yada en son sıralarda yer alır tercih olarak..
insignia tourer çok güzel araç lafım yok bence çok güzel bir araç ama bir fiyat konusunda katılamıycam.. birde yakıt konusuda çok iyimser geldi bana rakamlar aracınız 2.0cdti ise lafım yokda 2.0 yada 2.8 benzinli versiyonu ise bana hiç ama hiç inandırıcı gelmiyor o yakış değerleri hem bagajı dolu hem aracın içi dolu o rakamlarda yakıcak.. şahsi fikrim yanlış anlamayın..
Senin bildiğin yanlış iki hafta önce bayiide 77bine vardı ve baya doluydu opsiyonlanmıs ama alıcı vazgecmıs beklıyordu yenı alıcısını.
Şu andada tam bilmiyorum ama zaten baslangıc rakamı 73-74 civarı sanıyorum.
Yakıt konusundada o rakamlar cruise ile yakalanır ;)
Bizim sokakta bi tane sports tourer var.ama var yani beyaz+cam tavan çok kollu jantlar(18 yada 19 sanırım epey iri duruyor) 2.0 220'likmiş(sahibi öyle dedi) içi krem rengi bilmem ne şasi varmış spor şasiymiş.Epey güzel duruyordu.
yanlış yok çağrıcım ben 1.6t sinin geldiğini bilmiyordum 1.6t si gelmiş tourerın senin 77binde dediğin oymuş
benim bildiğim 2.0 vardı en az ki 2.0lar dediğim rakamlardan başlıyor gene zaten.
dikkat edersen yukardaki yazımda 2.0 ve 2.8 benzinli ve 2.0 cdti demişim 1.6 sı olduğunu bilsem onuda söylerdim...
Dostum öncelikle insignia için lpg pek uygun düşünmüyorum. biraz fazla yaktıgını bende duydum ama aracın performansı bi haydi iyi. cüssesine göre yakması normal. modlama konusunu hiç duymadım daha önce staj yaptıgım opel servisinde de insignia hakkında bi modlama mevzusu geçmedi. bilen arkadaşlardan yardım alınabilir..
benim bildiğim astranın tourerlarının 1.6 ları vardı insignia nınkiler 2.0 dan başlıyor diye hatırlıyordum neyse.
Hortlatalım. Arkadaşlar forumda LPG'li İnsignia 1.6 Turbo kullanıcısı varmı? yazılım yapsak ve tüp bağlasak sorun çıkarmı?
sübaplar plastik sanırım onları çelik sübapla değiştirmek gerek diye okumuştum
şehir içi sürekli tapagaz 60 liraya 72 km :D basmazsan ne yakar bilmem. Ama yaktığını kesinlikle hak eden bir araba
valla kullanan arkadaslarım varda celık takılmadıktan sonra bende tavsıye etmıyorum.
180 hp gibi gitmeyen çok yakan ama çok şık bir araba işin özeti bu.
Geçen gün bayide inceledim. Neredeyse 1.4 turbo astra parasına 1.6 turbo insignia veriyorlar. Çoğu C segmenti aracın fiyatı o civarlarda zaten. Bence alınabilir. Yakıtı üzüyorsa LPG uygulanır. Manifolddan enjeksiyonlu zaten. Direkt enjeksiyon değil. LPG rahatlıkla uygulanır. Alaşım subapları epey hassas. Onlar da gerekirse değiştirilir. Çok masraflı bir iş değil. Ama o konfor, o motor o paraya çok iyi bence.
0 ları harıka bence yada 2.cı el cok dolu bır arabayı 0 fıyatına alabılırsınız. yakıtı performansı cok ıyıdır. lpgde 5000 tl harcarsanız 100.000 km boyunca kafanız rahat eder.
Bilgim var zaten. Sorun yaşanmaz yazmadım. Aynı konfigürasyona benzer bir motorlu arabayı LPG'de kullanıyorum. Tek farkımız benim subaplarım sağlam :) Ama daha bugün subaplarını değiştirerek sorunsuz kullanılan bir insignia gördüm. Sordum, soruşturdum tecrübe edenlerden, oem subaplar yanana kadar genelde dokunmuyor, oem subaplar hasar görünce de daha sağlam olan eski nesil ecoteclerin subaplarıyla devam ediyorlar. Yani "bu motorda olmuyor" diye kestirip atmamak gerekir. Subap değişimi sonrası sorunsuz kullanılır. Yoksa motorun özel, hususi bir hassasiyeti yok.
Titanyum yay şapka muhabbeti geçmişti conta kapak işçiliği 2500 tl fiyat almıştım.
Tabi + tüp ücreti.
lpg ile 30-40 bin km yürüyüp subap eriten insignia ya burda örnek var.
mesele o değil cip + lpg sorun çıkarır mı?
"cip" olduğu için değil ama hassas subaplı turbo bir motor olduğu için zaten baştan sorun çıkarmaya aday. Twinportlarda da benzer alaşımlı bir subap varken atmosferik olması sebebiyle çok daha geç sorun çıkarıyor. Hafif alaşım oem subaplarıyla ecotec turbo motorların LPG'de sorun çıkaracağı aşikar, bu iki kere iki dört. Ama subaplar ve subap gaydlarındaki gerekli iyileştirmelerle sorun çözülebilir.
valla insignia güzel alet
onu bilir onu söylerim.
LPG de uygulandımı tadından yenmez.
fakat herkes yakıtından şikayetçi.
arkadaşlar,
180hp turbo kocaman araba, elbette yakacak.
Benzin önemli elbette ama sadece benzine göre araba alınmaz
yakıt o kadar sıkıntı yaratıyorsa reno 1.2 symbol alınız.
gördüğünüz gibi nasılsa aynı araba :p
http://www.auto-trading.com.ua/image...17_6970453.jpg
http://www.cartell.ie/car_check/wp-c...l_insignia.jpg
http://otomobilkampanyalari.org/wp-c...lt-symbol1.jpg
http://www.greenerideal.com/wp-conte...Insignia_3.jpg
Abi atla eşek derler de, atla böcek karşılaştırdın sen de :D LPG uygulaması konusunda bayağı ciddi şekilde uzak durmamı söyledi İnsignia delisi arkadaşım. Bi dolu sandık motor vakası yaşandı dedi, buranın linkini verip sübap olayını söylediğimde de bi fark yok sübap değişse de sıkıntı dedi. 1.6 düz 115 HPlerde sıkıntı olmuyormuş o kadar ama turboysa garanti eline alırsın motoru diyor :/ Hazır eve bi araba daha lazımken alayım diyordum da, dizeli bütçeyi aşar maalesef :/ LPG konusu da kesinleşene kadar uzak durmak lazım.
1.4T öneriyor arkadaşım yakıt konusu için.
Bizim t-jet eşek oldu yani
Valla kusura bakmasın arkadaşın da bir insignia delisi de çıkıp bana bu motorun şurası burası bir de şurası şöyle, ondan dolayı LPG'de sorun çıkarıyor desin, subap hariç. "Ama bu motor turbo, ondan LPG'de sorun çıkarıyor" gibi cahilce bir argümanla gelmesin ama.
Bunlar öyle ultra teknolojik motorlar değil. Ne direkt enjeksiyon var, ne özel bir yakıt sistemi, ne de özel bir sıkıştırma var. Benim t-jet de ecotec turbo da eldeki eski motorların turbolanmış hali. Yakıt enjeksiyonu açısından hiçbir yenilik, hiçbir risk içermiyor. LPG'de tek risk subap ve subap gaydı. Onu da kaç kere yazalım, yazdık işte hassas diye, oem subaplarla olmaz diye.
T-Jet i bilmem de, 1.2 Symbol eşek bile olamaz abi :) Ben pazartesi sübap değişimi dahil bi fiyat alayım LPG masrafları için de, sonra sulanayım İnsignialara :D
Horttt. Aradan geçen yıllar sonrasında yorumlar nasıl değişti. Yakıt hala çok mu? Lpg hala problemli mi?
Araba çok yakmıyor. 1.5 tonluk arabadan bahsediyoruz. Turbosu 2200 devirden sonra etkisini gösteriyor. 1.5 sene kadar kullandım. 2011 modeldi.
Şehir içinde ara sıra gazlamalı olarak 10 lt görmüyordum. İzmirde ama :) Şuan turbosuz bir araba 10 11 lt yakıyor ve gitmiyor. Ona göre kıyaslama yaparsan gayet normal.
1.6 T 180hp insignia kullandım bir süre, donanım özellikle cosmo ise tadından yenmez evet şehiriçi ortalama 9-10 litre civarı yakıyor ama o cüsseyle o motora göre gayet normal bence uzun yolda yakıt çok düşüyor. Malzeme kalitesi donanımı konforu ve iç dış dizaynı bence çoğu d segmenti aracın üzerinde. Brc marka lpg ile 30bin km boyunca hiç sıkıntı yaşamadım doğru işçilik ve doğru kalibrasyon yapılmış bir lpg kiti ile sübap eritme falan yaşanmaz. Parasını fazlasıyla hak ettiğini düşünüyorum.
opelde çalıştığım halde cesaret edip alamadığım arabadır kendisi,lpgde subab eritmesi var,bi kaç tanesindede yağ pompasından dolayı motor yaptığını görmüştüm.ama gidişatına oturuşuna laf edemem güzel.
yol tutuşu ve özellikle 100 den sonra soluksuz olarak 250 kadar gidebilen bir araba.
Subab sıkıntısı var. Çelikle değiştiriyorlar. Yeni lpg takılıp sübablar değişmediyse şayet kullanıma bağlı olarak 30.000 35.000 km sonra yara açabiliyor. Erkende olabilir.
1.4 turbo olanı fabrika çıkışlı avrupada onlarda sıkıntı sorun yok. Onlara bakabilirsin.
1.4t var bende 3 senedir kullanıyorum lpg hic takilmadi ancak artık cok rahahaht birsekilde obd kiti lpgler takiliyor virde afr denilen ayarlar 100.bini deviren abilerimiz var benim aracım suan ilanda düsünürseniz yardımcı olurum
Sarı sitedeki ilan nosu;666243377
Herkese görüşleri için teşekkür ederim. Bence de lpg sorununu çözmüşlerdir. Lpg takayım sürekli dip gaz gideyim gibi bir niyetim yok sıkıntı çıkaracağını düşünmüyorum.
@zeck1341 fluence aracım var satılmasını bekliyorum. Ankarada bir kaç takas edebileceğim insignia buldum oradan merak ettim.