arkadaşında dediği gibi srs srp airbagler çok önemli saçma bir yorum yapmadan önce. birde kia'yı sokma araya demişsin sevgili arkadaşım hyundai ne ise kia'da odur tıpki audi ile vw gibi. teneke der herkes ama eski kasa 1.4 benzinli manuel i30un 1372kilo geldiğini kimse bilmez. sınıfının en geniş dingil mesafesine sahip otomobili ve yoldan çıkarabilene aşkolsun. biz kamyonun virajda bıraktığı yağda kaydık lancer tepelerken hatta tepeledik hızı kestik 110a düştük o hızla yan dönüp direkt kafalama orta refüje vurduk aynı hızla aracın airbagler açılmadı sürat yüksek olmasına karşın ancak aracın içinde yüksek darbeli bir hissiyat yoktu airbagler sanki açılması gerekip gerekmediğini anlıyo gibi. aynı kasa başka bir i30 ile tanıdık bir çift kemerler takılı 150 ile bariyerlere sürterek kaza yaptılar airbaglar patladı ve hamile kadın burnu bile kanamadan çıktı araç perte ayrılmasına rağmen. yani bu işte biraz bilmeden konuşana deneyip görmeden konuşan tayfa fazla. yeni i 30da eskisine göre donanım ve görsellik çıtasını 5-6kat yükselttiler. neyse biraz reklam gibi olucak ama vw ceo'su martin winterkorn'un yeni i30 hakkındaki düşüncelerini alalım....
http://video.mynet.com/hyundai_i30/V...irken/1448837/