peki neden arabana parça takmayı düşünmüyorsun.
Printable View
peki neden arabana parça takmayı düşünmüyorsun.
revonun neyi safe
benim anlamadıgım yok revo yanıcak filan muhabbeti stock a dönersin gidersin ecu ya yaptırırsın yazılımını ölçtürürsün , 2 rolling yaparsın anlarsın bu kadar basit :D ha olduda memnun kalmadın gidersin baycu ya geri revo yaptırırsın hakkın saklı kalıyor diye biliyorum ... yada memnun kalırsan ki öyle oluyor genelde :D baycu ya gidip paranı geri istemek gibi bir durumunda olabilir belki alan bazı arkadaslar oldu ...
edit :
bide özgün hard revo soft gibi bir muhabbet gördüm gecen sayfalarda :D ecufast tamamen sizin isteginize göre ayarlıyorki aracı +%10 hp almakta ellerinde +%20-30 hp almakta ... (sayılar atmasyondur :D )
revo yazılımı değiştirdiğinizde beğenmesseniz geri dönüşümünde revoya tekrar aynı parayı veriyorsunuz bilginiz olsun :) yazık olmasın yazılıma paranıza güveniyorsanız yazılımı değişin benim kendi fikrim ise 10 hp için revo varsa değişmem ama yoksa seçenekler kullanılabilir bende şuan revo var
700 euro vericem ve 1 kerelige mahsus gereksiz bi haraket olur
iyide adam nerden bilsin yazılımı okutmadıgınızı bu sebepten tekrardan para alıyor olabilir.sonucta o sevıyede bı aracın verecegı guc bellı daha ıyı olsada 10 hp ıcın gırılmez ha ben gırdımmı gırdım 10 hp ıcın baska yazılıma para verdım ama cupra gıbı bı aracta 2 plus yetmıyorsa turbo buyuttukten son ra ıstenıyorsa ecufast yaptırmak daha mantıklı
700euro cok iyiymis gercektrn ama:) beyin parasi nerdeyse:)
Arkadaşlar 2.0tfsi araçtan bahsedılıyo:) kactane var ecufast LEON CUPRA 2bılemedın 3 bıtanede audi s3 bılıyorum ygz deneyen, durum nedır hepsı revodan yavaş, revo yurtdışı dahıl 2.0tfsida çok ustun ve çok araçı var ınsan oğluna yetmemezlık oluyo bende oldugu gıbı mesela araçım stg3 gt3076r 1.55bar max basıyo avans durumuna gore ve tork lımıtoru var stg3 fazla kurcalayamıyosun, korumaya alıyo yazılım(450 460hp 450 480nm tork gıbı lımıt yapmıs, ama stg4 yapmıs onda sınır yok:)
elımızde ne varsa k04 yada gt30r 2.0tfsi deneyelım, 2.5-3senedır barboros araçları vardı denerdık, stok motor oem bujı bobın emme manıfoldtsuz egzantıksız, 385-390hp guc gayet ıyı k04 le 100-200 8.5sn bı araba bence umıt bundan hızlısı suan yok trde varsa denerız oyle bı arabayla:) yakıt ısıne gırersek k04le 400ustu oluyo:) paket yazılım denıyoda nasıl bı paket pogram? adam slect yapmıs 5 yazılım atabılıyosun kısık orta yakıtlı yakıtsız avans harıtanı basıncını afrnı kafana gore yapıp 5yazılım elının altında oluyo bundan ıyısını ben yapıcaklarını sanmıyorum:) avansı basıncı afrsı yolda ayarlanıyo arkadaşlar, özgun kankam başka markalarda gayette ıyı tr de en ıyılerınden ozgun ama 2.0tfsi ıcın erken araba yok yapılan, yapılsada ogucler max guc k04 alınabılcek egzantrık ve emme manıfolduyla o guclerın ustune cıkılabılır, bende stg3 aracımın tork lımıtorunu kaldırmalarını ıstıyodum ama stok motor gt3076r 1.8bar bassak ne kadar omru uzun olur adam 1.5bar ustu ve 470nm tork ustunu koruma yapmış mantıklı iş ama bazen ınsan oğlu kaşınıyo:)
gelelım gt30r rs4 enjektorlu 2.0tfsi ya 520hp kapasıtelı zaten onun ustunde guc alınmaz alırım dersen makıneyı kırarsın, rs4 enjektor yerıne daha yuksek cc enjektor cıkarsa daha ıyısı olur ama revoda olur:) suan k04 manıfoltsuz egzantıksız stok halde 390hp guc uretıyo gt30r stok motor stg3 ler 450 460hp(tork lımıtorlu) stg4 de enjektorden dolayı 520hp 600nm torklarda bunun ıyısı deneyerek olur k04 var stok motor 30r da stg4 de
bu deneme mevzusu 2.0tfsi yazdım bu karşılaştırmanın sonucu ortaya çıkmış olur, c.tesıne varsa yapılmiş 2.0tfsi araç deneyelım stg1 2 3 4
yazılım sıfırlanmıyo canberk kutup başı sokulurse ayarını en dusuk basınc en dusuk avansa cekıyo o ayarda zatern fabrıkanın attıgı oem ayar:) program gıttıgı yok yenıden ayar atılıyo sahıbının ıstedıgı sekıl he yanında revo select varsa revo bayısıne gıtmeyede gerek yok:icon_tup: ıstersen vale mod bıle var 2000devır gecmıyo, ıstersen 1 kademede oem yazılım var 2de vale mod 3-4-5 de senın custum yaptıgın yazılım avansın afr basıncının senın ıstedıgın sekılde ayarladıgın programlar var sec begen al şeklı
onu dusunmuslerdır heralde her gıttıgı anda da para verıcek halı yok ya :)
umıt sana tafsıyem stg1 hpe emme manıfoltu al 17hp 55tork aldılar k04 fr dan dynoda oncesı sonrası 1150dolar usa fıyatı yapcagın başka ıyı bır ustada port polıs ppr motorsport olabılır 4tane cupra yaptı benım bıldıgım ve en son dr scrıch egzantık(1850dolar) ferera yay şapka 650dolar usa fıyatları bunlar cıddı guclu olur dusuncesındeyım ama bence ılk etapta stg2+ ıcın stg1 emme manıfoldu alabılırsın, ecufast deneyebılırsın bı tane revo aracla denersın gorursun kafana hangısı yatıyosa onu secersın,
velevki yazılım komple gitsin bir şekilde bir taraf esnaf neticede biraz insanlardan anlar adamın gözünün içine baksa samimi yoksa üç kağıtmı yapıyor sezer samimiyse zaten karşı tarafı mağdur etmez yükler tekrardan diye düşünüyorum..
ama her koşulda yazılım gittiğinde sıfırdan para alınması ticaret olarakda güzel bir tutum olmaz belki ufak bir bedel isteyebilirler yeniden yükleme parası adı altında ama oda 700 euro olmaması lazım 50 euro olur 100 euro olur o olur benim fikrim..
revo bahsedersek mısal leon cupra stg1 yazılım attınız, 600euro verdınız 1sene gectı stg2 gecıceksınız cooler egsoz falan fılan,+50euro fark verıyosunuz pompa taktınız stg2+ gectınız +50euro verıyosunuz, 2sene sonra stg3 gectınız 30r taktınız +100euro verıyosunuz,bu fıyatlar revo ana bayi İngiltere ordakı sıtesınde fıyatlar ıngılız paund yerıne euro olarak alınıyo trde, ama yazılım sılınme gıbı bısey yok o beyın yanmassa yada su kaçmassa:) sadece kutup başı sokulurse basıncı avansı afr oem yazılım seklınde atıyo yazılımı kendısı duruyo ustunde, dedıgım gıbı revo bayısı yada aracınızda revo slect varsa atıyosunuz ustundekı harıtayı,
doğrudur öyle olması gerekir zaten.. yalnız revo sadece vag grubuna bakmıyor ben bendeki sonata ve sorento içinde fiyat almışdım yani başka markalarada yazılım yapıyorlar..
İsinin kim arkasinda duruyorsa onunla calisin.
3-5 hp icin tercih yapmayin. Ecuda revoda iyi marka ama burada onemli olan guven ve esnaflik.
Revo nun hyundai yada kia yaptigini yeni duydum,powershop'in baska marka yazilimo olabilir.
Tamamdir,cozemedigimden ;)
Ozgune custom yazdirirsaniz istediginiz degerleri guvenli bulursa yapar daha memnun kalabilirsiniz bence.Sahsen ben cok memnunum..
tartışmasız ecufast diyorum..
bende ecufast diyorum
Custom sikintisiz sorunsuz istediğiniz kadar güç için ecufast tabii ki.Varsa Supra skyline evo subaru vs tarzı yapabilen varsın yapsın :) Herseyi geç isinin arkasında durması ince eleyip sık dokuması + saat menfuunun olmaması da is yaptirirken cabası...Revo yada x firma da kötü demiyorum yanlış anlaşılmasın :)
Arkadaşlarım olmaları bir kenara ama objektif bakmak gerekirse ECUFAST
Ben daha kendi segmentim için konuşuyorum revo, evo tech vs gibi firmaların minisini görmedim 1 tane vardı evotech li altlar biraz iyi gibi üstlerde çok tatsızdı
Özgün herşeyden önce bu işi çok severek yapıyo senin ne istediğinle paralel olarak aracını ayarlıyo ve daha ben ECUFAST li bir aracın geçildiğini Türkiyede görmedim
Revo veya Evotech dünyada çok büyük firmalar olablirler ama inanın Eufast olarak Özgünler USA de yada Almanyada olsalar yazılım 2000 euro olsa bi çok kişi ooo ***** avradını ecufastli araba derler ama aynı İskender abi gibi yetenekler özgün gibi yetenekler Türkiyede olduğu için hep inanamayız gerekli saygıyı gösteremeyiz inanın Özgün olsun iskender abi olsun bu camia için nimet , işte İskenderin argesi var mı 3D kullanıyo mu yok efendim Özgün nasıl ayarlıyo la adamın dealer lığı var sertifikaları var iskender desen avrupadaki iş maknelerne bile egzost yapan adam bu gün Mini için RMW headrs 15xx usd iskender abide komple headrs egzost 2000 TL neyi pahalı hemde daha iyi :D ama 3D hala kullanmıyo :D hadi bunuda açıklayın ateyizler hahaha :D
Özgün supra ayarlar GTR ayarlar yanında rocco da ayarlar 1xxx tl para alır pahalı ya derler
İskender GTR a komple yapar Lamboya komple yapar ya İskender pahalıcı derler esasında bu insanımızın deli gibi peşinden koştuğu alman teknolojisi amerikan ruyası yazılım 1500 euro uçuyorum arabam çok hızlı oldu diyenlerin yanında ecufastli bi araba geçince hep soluğu Özgünün yanında alıyolar :D çok iyi egzost aldım uçuyorum derler sonra egoztu bi inclersin 3 parmak kalınlığında kaynak vardır değer kıymet bilelim yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı:D
Ek olarak Özgün vag gurubuna bayada güzel işler yapıyo 4 İnch yapılan 1 S3 var 2008 model 1.6 yürüyo tabiri caizse matkap gibi gidiyo ama sahibi deneme meneme çıkmıyo o ayrı mesele:D
Tabii ki ECUFAST :icon_tup:
custom ile illaki daha fazla güç alırsın, yeterki yazılımcı revoyu geçmek istesin :))))
Yakında S3'ümü yüklemeyi düşünüyorum ve tam açmak istediğim konu başlığıydı. Hepinize teşekkürler.
Adres belli oldu...
aren iddiali konusmussun tamam da,yanlıs anlamazsan ben ecufastli arabanın geçildiğini gördüm istersen gösterebilirim de ,ecufast li arabada geçilir ilah değil ya :)
Evo-revo-ecu gecince en iyi yazilim o olmus oluyor mu?
Benim gorusum,isinin arkasinda duran,ariza vermeyen yada limitleri manasizca zorlamayan,isini bilerek yapani tercih etmek gerek.
İki firmaninda sahibini iyi tanirim. Birini 5 yasindan beri bilirim. İkiside adam gibi adam... Onemli olan ellerindeki malzemenin sizin isteklerini karsilamasi...
Ecufast kesinlikle :icon_tup: