Genel olarak birçok noktayı özetlemişsin zaten 3.mesajında. Kıyaslamadığın yol tutuş kalemi kalmış ki o konuda da hangisinin üstün geleceği aşikar.
Subap ayarı için motor iniyor diye forester'dan, daha doğrusu boxer motordan, simetrik awd'den vazgeçmek bence pek makul değil. Çünkü 100K'da bir yapılacak işi şimdiden düşünmemek gerekir. Kaldı ki eğer biraz kurcalayacak, mıncıklayacaksan motoru, zaten indirir bindirirsin defalarca keyfine.
Her iki motorun da subapları, kapağı zaten LPG'de sorunsuz değil. Motor açıldıktan sonra indirmenin maliyeti çok da artmıyor.
Şu yunan arkadaşın vidyoları bana hep forester'ı sevdirmiştir;
https://www.youtube.com/watch?v=Bfpr6vYZ_U0
Outlander'ı yakından tanımıyorum. Zaten çok da kullanan da yok, piyasada da çok yok. Sorun, sıkıntı olarak aralarında çok fark olduğunu düşünmüyorum.
Sert offroad odaklı kullanıyorum dersen zaten ikisini de alma.