Bence bu sınıf araçlar için yol tutuşları arasındaki farkı araç belirlemez daha çok şöför belirler diye düşünüyorum. O yüzden bu tip spor araçların çoğu birbirine yakındır. Yani yol tutuş bu araçları ayıran bi faktör değildir kanımca.
Printable View
Bence bu sınıf araçlar için yol tutuşları arasındaki farkı araç belirlemez daha çok şöför belirler diye düşünüyorum. O yüzden bu tip spor araçların çoğu birbirine yakındır. Yani yol tutuş bu araçları ayıran bi faktör değildir kanımca.
ıyı guzel acıklamıssınız ıkı aracıda.vıdeolarla desteklemıssınız.
yolu tuttuk tutmasınada bırde yolu bıraktıktan sonra ne olur onu dusunun;)
clıo fanatıklıgı yaptıgımı dusunmeyın.
clıo rs te 4 hava yastıgı var.
saxo ve 106 dakı gıbı kapılar bakalıt flan deıl vs.vs.
Clio Rs lerin arkasına rahat oturuluyor mu? Saxo ve 106 da arka koltuklara +18 üzerinin oturması yasak sanırım :D :D :D
bu gun bır tane rs bır tane de vts gorme sansı yakaldım alıcı gozuyle...
rs cok kotuydu acıkcası, oynanmıs, kazası olan, arkası su almıs hatta bagaj sacından yerı gorebılecegım kadar da delık olan bır makınaydı :( 2001 model 72000 de...
vts ıse belden asagı boyalı, sag camurluk degısmıs, fıltresınden dısarıya yag atan(!) davlumbazları sokulmus bır arabaydı motor camur ıcındeydı...:( 1998 model 62000 de...
sonuc ıkı tane arac ve ıkı hezımet... yarın bır tane daha rs e bakıcam... o da olmazsa hepımızın bıldıgı sıtede de bılgılerı olan ve mını efsane denılen bır vts de karar kılıcam :):)
hayırlısı bakalım... rs secenegım cok olmadıgı ıcın vts ye yakın gıbı duruyor sonuc... bu arada yarınkı araclar
rs 2001 model 120000 de...???
vts 1998 model 118000 de...???
ikiside 2001 model olursa ben VTS2 alırım. 2000 model altı 106 yada saxo yerine clio rs daha mantıklı. ama mantıklı daha iyi demek değil :)
clio rs gerçekten çok çok keyifli bir araç.. hem malzeme kalitesi hem donanım hm hacim farkı hemde 2000cc nin verdiği ses ve sunduğu performans gayet tatmin edici ;)
ya bide dusunsene 2000 motor 2004 model 20 milyarlık clio da aynı vergiyi oduyo 2004 320ci 75 milyarlık arabada aynı verigiyi oduyo insana koyar biraz ya :)
yanisi yazdığın mesaja cevap işte okuyunca anlaşılıyor gayet açık..
focus gerçekten yol tutuş olarak çok çok iyi bir araç bu 2 araç arasında kıyaslama bile edilmez ama maalesef ki performans açısından bakıldığında aynı tadı ve hissi veremiyor.. zaten aynı performans yada yakın bişiler olsaydı focuslar piyasa da çok daha fazla olurdu ve tercih edilirdi ömer..
Birincisi 2004 clio rs 182 likler oluyor Mk2 yani burada bahsedilen model ise 172 ilk kasa 2000 model oluyor yani ;)
İkincisi 2004 clio rs i sen 20 milyara bulursan bende saxo yu 5 milyara alırım :D
Üçüncüsü clionun 2004 ile 2000 modeli arasında vergide dağlar kadar fark var ve 2000 model clio rs in vergisiylede 2004 3.20ci ile alakası yok yani ;)
..
Ömer'cim RS farklı bi segmentte bence. Hem fiyatı hem donanımı hem performansı ile. Brembo frenler sparco koltuklar felan filan. Ama onu yol tutuşta en öne çıkartan özelliği fabrika çıkışı Quaife ATB kilit diferansiyel ile gelmesi ;) Zaten standart focus ta güzel yol tutan bir araç üstüne.Alıntı:
OmerRS Nickli Üyeden Alıntı
almayın clio rs flan cok kotu araba:D
bence o araç için abartılacak bir vergi fiyatı değil buna neden bukadar takıldı anlamıyorum..
3.20ci o performansı verebiliomu acaba :D (mesela) :)
heh ibrahim ii dedi :D
oda 3.20 :)
walla 205gti'ımoldu, 306gti'ım oldu şimdide 106gtim var..bu son peugeot arabamdır..106 ve saxo grubu kafasına göre sorun çıkarmakta üstüne olmayan arabalardır ne kadar temiz olursa olsun..clio rsden şaşma bence...bende çok seviyorum 106 ımı ama artık yordu..bide herkeste 106 var..2. el konusunda da 106 olsa bişey diyemiycem ama saxoda zor satılan bir araçtır..Rs'i ii değerlendir ve bence temizinden bir tane edin :) benim aklım ctr da olmasa bende düşünüyorum..
şahan ne gibi sorunlar cıkarttı 106 sana ?
yağ soğutucusu arızalandığı için yağ ve suyu birbirine karıştırdı bundan dolayı piston-kol-yatak hariç motor sıfırlandı..aldığımda saçma sapan tekliyodu araba heryerine baktık, map sensörünün kablosunun içinde bir kopuk olduğu anlaşıldı (bilgisayarda hata vermiyor),peugeot sport limitörsüz chip yaptık araç 2000d/dk'da asılı kalıyordu, bi baktık gaz kelebeği aradan hava alıyor komple boğaz aldık..benzin azaldığında araba kesiyordu, komple benzin pompası değiştirdik..gazlarsın, kesin biryerinden bişey çıkararır genelde..en büyük sorun bu araba elektronik bir sorun çıkardığında onu bulmak inanılmaz zor oluyor..benim devirin asılı kaldığı dönemde denemediğimiz sensör kalmadı ve çözemedik..yani içinde sürekli bir acaba bu sefer ne olcak korkusu mevcut..3 kez aks körüğü değiştirdim..en son artık uğraşmamak için ön takımıda komple yaylarına kadar sıfırladım şimdi aklımda olması veya değişmesi gereken bir yer kalmadı motordaki sensörler dahil..ama bunların maliyeti bana 6000ytl yi buldu..
hobaaa bu kadar aksilik olurmu ya.. sende ne şansızmışsın
:):)
kafa karıştırıcı yaa... endişe verici... korkutucu bir o kadar da ürkütücü... :)
106'dan sogudum walla =)
valla ben 3 tane kullandım hiçte öle sorunlar yaşamadım :) önemli olan fazla kurcalanmamış yorulmamış araba almak
kesinlikle doğru 5yıl olucak neredeyse aracımla olan beraberliğim ve hiç biri başıma gelmedi ;)
anlaşılan senin 106yı fazla kurcalamışlar şahan
daha 106 için yazılcak bikaç şey daha var:Dmotor kulağı kırılıryada civatası,baskı balata.vites çbukları içi boşalırRR.şanzıman cartlayadabilir eğer çok yorgunsa:D