Tercih meselesi ben miniden hic hoslanmam. 1 serilerini sevmem. Spor olarak tt yada rcz sansim var. Tutupda lamborghini alacak durumum yok :( olsada olmam. Type R yuklerim . Ama rcz de 200 hp ligi boy boy yiyecekse polo gti dan geregi yok :/
Printable View
2013 ibiza cupra'ya geçildiği yazılmış ancak '13 ler bi farklı yürüyor bu bilinen bir şey.
Ek olarak otomatiği ile manueli arasında çok fark var diye biliyorum rcz in gidişinde.
Manuel 200 lük rcz vs polo gti diyelim.
0-100km/h : 7.5 vs 6.9
400 metre: 15 vs 15.1
0-200km/h : 30.1 vs 34.6
80-180 km/h : 16.3 vs 16.8
Auto zeitung , hockenheim , sachsenring , magny-cours club ve estoril pistlerinde pist uzunluğu ile oranlı olarak hepsinde RCZ önde.
Yani işin özü stock vs stock olarak , manuel 200lük rcz düz hızlanmada sadece 0-100 olarak geride ki hızlanma testlerinin geri kalanını önde tamamlayabiliyor aerodinaminin de etkisi olsa gerek üst hızlara daha çabuk ulaşıyor. Sürüş olarak da daha dengeli ve başarılı gözüküyor.
Roll larda polo cupra geçen rcz görülmüyor diye arada kalma derim alabiliyorsan al sen 200 lük manuel rcz.
polo gti yada ibiza cupra ile coupe bir aracı karşılaştırmak biraz abes olmuş..
156 lık gayet güzel yürütülür ama otomatik vites dezavantajı var. Roll kovalıyacaksanız RCZ doğru bir tercih değil, ama şekli olsun iç mekanı olsun, yol tutuşu olsun 10 numara bir coupe bana göre..
Roll kovalamamda soyle arada bi gazlarim. Sekli yol tutusu yeterli bence. 200 luge bir chip.
Benim karşılaştırma yapma sebebim polo gti çok çok daha iyiymiş gibi lanse edilişinden ötürüdür. Ben o paraya ikisini de almam alacak kişiye yardım olmak maksadıyla paylaştım :)
200 Rcz nin 2013 tsi ları geçmesi imkansız gibi bişey,2013 ler hakkaten acımasız yürüyor.
Herşey teknik verilerdeki gibi olmuyor,internet verilerinde 207 RC baya hızlı gözüküyor mesela ama stock vaziyette gerçekten yavaş.
Karşılaştırma saçma bi karşılaştırma orası ayrı..
Rcz sorgulama sayfasinda beni goreceksiniz demek oluyor bu.
araçların 0-100 verilerine bakarak roll değerlendirmesi yapmak yanlış olur. rcz rollde tsilardan hızlı bir araç.
200lük rcz minik bikaç modla iyi gidiyorum diyen tsıları nokta eder abartmayalım
e46 325 ve 330 dediginiz araçlar hiçbiyere gidemeyen araçlar bnce 156lık rcz ile karıstırıyorsunuz :)
200lük rcz yi hafife almamak lazım ama gti sınıfı araçlarla roll yaptırmak rcz ye haksızlık olur, ağırlık dezavantajı var... saf drag veya roll keyfi isteyende 208 gti alabilir 250 kg kadar daha hafif 1060 kg. cam tavansız olanları...
rcz r ise ayrı dünya 150.000 tl peugeot ya verilmez diyenler o paraya 1.6 270hp lik 0km başka alternatif göstersinler bu arada daha anlaşılır olsun muhabbet :)
BMW 116 118 1 serisi Mini cooper S ler JCW ler 308 thp rcz thp 156lıkları 200 lükleri 270 lik olanları hepsi aynıblok ve kapağa sahip.
Farklılıkları ise şanzımanlar, enjektörler, pistonlar, düşük ve en güçlü model arasında kollar, ateşleme zamanları, egzantrikler, turbolar ve yazılımlar.
standart 156 lık 1.6 THPyi 270 hp yapmak kol piston egzantrik enjektör ateşleme modülleri turbo beyin upgrade'i gerektirecektir. Her halde 15 lira harcanır. Bir de üstüne nasıl çalışacağı var, RCZ R ın beyni diğer RCZlerde çalışır mı denemek lazım. İmmoları bilmemneleri donanım farkları sorun çıkaracaktır.
200 lük manuel bir RCZ alınıp elden geldiğince ufaktan gıdıklamak, örneğin düzgün çok hayvani olmayan biraz daha büyükçe bir turbo, yazılım ve enjektör değişimi ile 230-240 hpler almak çok daha mantıklı olur. 156lıktan hiç bişey olmaz.
Çok araştırmıştım, geçen sene arkadaşa 118i alırken, kendim araç alırken 208 gti ve diğer bir model daha var 156lık onların arasındaki farkları araştırırken çok bakınmıştım. Sonra gittim dizel aldım, aklımı seveyim.
Tsi lar derken hangi tsi lar?
Stock roccoyu stock polo-cupra ile bir tutmayalım lütfen.
2011-12 polo-cupra ile 2013 polo-cupra arasında dağlar kadar fark var defalarca denendi görüldü.
2011 Revo stage1 yazılımlı polo,2013 cupradan 1.5 boy civarı yavaş kalıyor.
Deneyen kişiler foruma üye samimi arkadaşlar,1 kere değil 3 kere basıldı sonuç değişmedi.
Bizzat kendimde 207 RC ile aynı denemede yanlarında bastım sonucu kendim gördüm.
Stock vs stock olarak 200 RCZ kesinlikle 2013 cupra veya poloyu geçemez ısrarla sölüyorum.
Bunları çoğumuz biliyoruz ama deneyip inanmak daha farklı oluyor yeni pololar resmen hayvani bi içgüdüyle gidiyorlar ve kiloları hafif RCZ 200 lük için dişli rakipler ama şu var çabuk şişiyor araçlar rcz belki biraz daha geç şişer ve 4 5 denemeden sonra yakalama şansı belki olur.
RCZ R ise bi elimize geçsin deneyelim şuan hiçbir yorum yapmamak lazım.
otomobilleri rolling performansı olarak kıyaslayan bir bizim ülke vardır herhalde
Polo gıbı zamanının en ıyı gıden araclarndan bırıyle kıyaslanırsa oyle olması normal.. rczde oldukça performansı bır arackı ıddıalı oldugu yer pıst ve yol tutus..
Rcz surus ve yol tutus olarak gti veya cupralara pek benzemez
Cok basarili alettir
Rczr ise sakaya alincak bir arac hic degil testlerini takip ediyorum cok cok iyi
İstanbul parkta 2.28 korfezde 52.4 gibi sure elde edildi pilot bi yana aracin potansiyeli acik ve net belli demektir ki ki fabrika cikisli bir aractan bahsediyoruz..
hergün rolling mi yapıyorsunuz allah aşkına
bir aracı almadan önce sadece rolling performansına mı bakıyorsunuz
tasarımı
donanımı
markası
yol tutuşu
freni ıvırı zıvırı bir ton kriteri var
polo ya da herhangi bir araç tüm kriterlerde rcz'den üstündür ama sadece polo'dan 2 boy yavaş 3boy yavaş demekle bitiyor olay
bir araç sorulur hemen şundan yavaş bundan yavaş, ulan ne yarışçı miletmişiz ego tatmininden başka birşey değil
200 hp şey kadar araba gözün doysun Miami :D kazara RC falan cıkarsa comolokko olur ayrı :D
bu fiyata bu tasarım güzel.. dikkatte çekiyor
65000e kadar rcz almak istiyorum, kmnin 50.000 altı olması, beyaz olması ve aracın temiz olması şart.
2011-2012 arasında motor, şanzuman açısından fark varmı?
Otomatik, 156'lık olucak alacağım araç büyük ihtimal bu bütçe ile, hiç bir bilgim yok, sağda solda çok konuşulan bir araçta değil her türlü bilgiye açım
Önde tıklama dahi olsa darbe boya olmamasına dikkat edin çamurlukla kaput yekpare olduğu için tampon ve kapı birleşim yerlerindeki çizgi kayıklığı çok kötü gözüküyor
Yakın arkadaşımda Beyaz-156lık var. Yaklaşık 2 senedir kullanıyor.
Geçen sene kanına girdim. Yazılım+dv+dp yaptırdı. Şu an 200hp civarı. Hantal vitesi olsa da yine gideri gayet güzel. Vites konusu klasik pug sorunu.
19luk jantlarla yola tutunması da fena değil. Ama bence 18" olsa daha iyi yol tutar.
Normal piyasa şartlarında senin istediğin fiyat ideal.
Sağ kapı değişmiş, kapı havayastığı açmış var bitane fiyat baya uygun, araç km ve kozmetik olarak temiz duruyor, 8bin tek seferlik kaydı var alınırmı sizce 55lere?
Selamlar konuyu hortlatacağım ama 2011 156'lık Rcz düşünüyoruz, yarı otomatik şanzuman. Bizi ne gibi kronik tehlikeler bekler, bilgisi olan varsa çok memnun olurum...
(Araç temiz)