200hp Astra Opc Line
182hp Civic
Leon'a yazılım yap binmeye devam et
Bilmediğim için soruyorum videodaki 200 hp'lik Astra ile bu haberdeki araç aynı değil mi?
Opel Astra K 1.6 Turbo 200 Beygir Artık Turkiye'de - Astra TR
Şanzıman Cvt olunca neden sportif sürüş olmasın aracın yol tutuşu mu değişiyor motor gücü mü değişiyor?
Binmeden etmeden kulaktan dolma laflarla araçları değerlendirme huyumuzdan bir türlü vazgeçemedik.
Konu Otodr tarafından (22-04-2018 Saat 22:15 ) değiştirilmiştir.
araç aynı araç ama bu araç opc değil,opc line.
Line kelimesini çizgi,hat olarak Türkçe'ye çevirirsek bu aracın sadece dış görünümü opc demek. makine de turbo beslemeli 1.6lt 200hp makine.eski nesil j kasa opc 280hp zaten? şanzıman yol tutuşu değiştirmiyor,sürüş hissiyatı mı değiştiriyor,sportif hissiyata uygun değil.
Sedan kasa Civic rs yurt dışında farklı mı satılıyor? Sedan Civic var,bide sedan Civic rs var? Ben mi yanlış biliyorum?
Pistte limitlere kadar zorlayınca Civic yol tutuş ve alçak sürüş pozisyonu ile daha sportif bir sürüş sağlıyor ki bunu test eden eleman da söylüyor. Klasik Cvt şanzıman'da vites atmadığı için sportif sürüşe uygun değil diyenler çıkabiliyor ama Civic hb ve Rs'te vites atma efekti var araç vites atıyormuş gibi davranıyor.
Bu efekt olsa da olmasa da Civic hb ve RS oldukça iyi yol tutan sportif kullanıma uygun araçlar. Limitlere kadar zorlayabileceğiniz bir test yapabilirseniz bunu sizde görebilirsiniz.
1.5 turbo motorla satılan Civic tüm dünyada normal sedan bir araç olarak satılıyor. Sadece Avustralya ve Türkiye'de arkasına RS amblemi takılmış durumda. Yani gerçekte bir Rs değil.
Rs denen araçlar 300 hp dolayında güçlere ulaşabiliyor ki zaten o klasmanda Type-r var. Bu araç bildiğiniz aile aracı ancak yol tutuşu ve motor gücü ortalamanın üzerinde olunca performanslı kullanım imkanıda sunuyor.
Yahu niye adamın üstüne gidiyosunuz, civic dediğin araba zaten lamboya çakan ferrariye kaldıran günümüzün en da*şaklı spor arabalarından biri. Utanmadan bide astrayla golfle falan kıyaslamışsınız.
Superb
Bu forumda bir halttan anlamayıp yarım yamalak bilgilerle dalga geçmeye çalışmak gibi bir alışkanlık var sanırım.
Yazdığım mesajları okumadan hahaha hohoho diye birşeyler zırvalayınca komik olduğunuzu mu zannediyorsunuz?
Sizin mesajınızı alıntı yaptım ama buradaki herkes için yazıyorum iki kelimeyi yan yana getirebilmenizi sağlayabilecek kadar bildiğiniz bir halt varsa onu yazın üzerine konuşalım, tartışalım, değerlendirelim ama bir halttan anlamıyorsanız bari susun da konu hakkında bilgisi olanlar konuşsun.
Konu Otodr tarafından (23-04-2018 Saat 14:05 ) değiştirilmiştir.
O zaman hahaha hohoho yapmayalım da bildiğimiz haltler üzerinden gidelim. Mesela göçüklü boyasız olur, aktaramayan cvt olur @Gko nun da dediği gibi madem iyisiniz roll drag videolarınızı 200lük astrayla, 1.4tsi'la denemelerinizi yayınlayın görelim. Bende cvt kullanıyorum, beş para etmez dandik bir şanzuman yalandan diretmeye gerek yok. Daha önce dsg, zf, edc deneyimim oldu tork konvertörlü dinazor diye geçen 5 ileri deneyimim oldu cvt aralarında en kötüsü.
Superb
Pistte Astra ve Civic hb karşılaştıması yapılan bir video dışında birşey paylaşmadım ki eline cep telefonunu alıp kadrandan çekilen videolar birşey ifade etmediği için hiç bu tarz işlere girmedim. Gps ile profesyonel ölçüm yapabilecek birisi varsa buyursun birlikte deneme yapalım.
18 hp daha güçlü ve 120 kg daha hafif olan Astra'nın düz yolda 182 hp'lik Civic'i geçeceğini anlamak için test yapmaya gerek mi var?
Yine 1.4 tsi dediğiniz ancak ne olduğu belli olmayan aracı 150 hp'lik Golf olarak ele alırsak max tork, tork bandı ve şanzıman oranları nedeniyle 180 km'ye kadar yürüyüşü güzel. Ancak sonrasında devir bandı bittiği için emeklemeye başlıyor. Bundan sonrasında ise devir bandı daha geniş olan Civic arayı açar.
Sizin imzanızdaki xtrail ile Civic RS ya da hb'nin aynı gitmediğini de tahmin edebiliyordunuzdur diye düşünüyorum.
Bu arada Civic en hızlısı en iyisi gibi bir iddiam var da ben mi hatırlamıyorum?
ya civic rs hatasına düşmüş birisiniz ya da dediğim özelliklerde bir leon - golfe denk gelmediniz. Ben arabaya biniyorum siz neye biniyorsunuz bilmiyorum ama civic ne kalkışta ne rollde hiçbir şekilde yanaşamıyor maalesef. Ankarada iseniz kalkış-roll ya da sizin civic rs'iniz hangi türde iyi olduğunu düşünüyorsunuz istediğiniz hızda deneyebiliriz.
Eh arabaya biniyorsanız sorun yok. Sadece motor ve şanzımana binmeyinde...
Leon'a araba diyorsanız Civic RS'e binseniz demek uçak kullanıyorum diyeceksiniz. Malumunuz araçlar sadece düz yolda gitmiyor viraj da dönmeleri gerekiyor.
150 hp Golf ile Civic RS'e karşı herhangi bir şansınız yok. En fazla düz yolda bir süre peşinden kovalarsınız. Bu bile Golf için büyük başarı.
Konu Otodr tarafından (23-04-2018 Saat 23:01 ) değiştirilmiştir.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)