internet sayfasından baktığım kadarıyla h serisi ile v serisi arasında bir fark göremedim ebatlara baktığım zaman v serisinin daha yüksek yük ve hız indeksi barındıryor v serisi farklı bir deseni var mı
Printable View
bıçak bilenir gibi bir ses kış lastiklerinin bazılarında var.lassadada var benim
bedava resmen.
lastiklerde 4 mevsim tabiri tüccarların uydurduğu bi terim.o tarz lastikler yazlık ve kışlık olarak ayrılıyor. 4 mevsim diye bir tabir esasen uydurma. ama nokianın kışlıkları oldukça kaliteli.
herkes o sese başka isim vermiş bana tirbülans sesi gibi geliyor :) gerçi benimkiler 2 yıl oldu artık ses çok arttı. lastikler karda on numara ama o başka.
Çamlıhemşin de güzel bir kahvaltı sonrası kar kalınlığının 15 cm olduğunu öğrendiğim Ayder Yaylasında kışlık lastiklerimi ilk defa karda denemek üzere yola devam ettim :) Ayder Yaylası turizm için önemli merkezlerden olduğu için yolları temiz fakat yaylaya çıkıldığı zaman yerde kar gördüğümde bayağı mutlu oldum :D Testi şu an kış lastiği arayışlarında olan birçok kullanıcıya fikir vereceğini düşünüyorum. Yol yer yer yer buz, donmuş kardı. Bazı yerlerde sulu gibiydi. Yarı yolda durdum rampa yukarı tekrar kalkış yaptım. Bazı kış lastiklerinin (bir tane Michelin gördüğüme eminim) çıkamadığı yolu neredeyse patinaj çekmeden çıktım.
http://i.imgur.com/QvtxVKnl.jpg
http://i.imgur.com/SO7EKBtl.jpg
http://i.imgur.com/1bUQXG6l.jpg
http://i.imgur.com/0D5YZhVl.jpg
Videoları düzelteceğim ufak bir pürüz çıktı.
Düzelttim.
Videolar cok yararli oldu arayis icindeyim wrd3 alicam sanirsam :) Diger aracimizda snoways var ancak onu test etme sansim olmadi 2 gun once takildi daha. Kendi aracima 2 tane wrd3 almayi planliyorum. Paylasimlariniz icin tesekkurler :)
Nokian'ın ben V serisini kullanıyorum 1,5 yılı aşkın zamandır. Takalı takribi 16-17 bin km civarı oluyor.. Islak zemindeki yol tutuşu ciddi anlamda efsane, kış lastikleri daha da iyidir eminim Emirhan, tavsiye ederim :)
Ancak bende şöyle bir durum söz konusu, Rotasyonu yazın Alanya'da olmadığım için ancak geçen ay içerisinde yapabildim yaklaşık 15bin km de rotasyon yapmış oldum (düz hesap).
Ön lastiklerin (çekişin olduğu) dışta kalan diş kısımlarında bazı yerlerde ciddi yıpranma gördüm söktüğümüz zaman, fotoğraf çekmedim açıkçası oraları ancak altta eklediğim fotoğraftaki oluklar arasında bulunan yola yaklaşık 30derecelik açıyla paralel gelen küçük tahliye oluklarının yırtılmaya başladığını işaret ediyordu bu durum. Çok sıcak iklime sahip bölgeler için fazla yumuşak bir lastik sanırım (tabi genel olarak benim de hayvanlığım var çünkü bazı virajlı kısımlarda çok ciddi zorladım / zorluyorum diyebilirim), çok memnunum şuanki tepkilerinden ancak bir sonraki değişimde başka markalara yönelebilirim açıkçası bu sebepten dolayı. Ayrıca lastiklerin ömrünü 35bin km civarında sürdürebileceğinin sinyalini verdi bu durum gerek diş kalınlığı, gerek yıpranması ile. Ki bu menzil benim baştaki hedefimdi ve yeterli. (Bridgestone B390 lar 37 bin, Michelin Energy ler 39 bin km gitti)
http://www.oeamtc.at/html_seiten/rei...195_Nokian.jpg
Hamuru çok yumuşaksa havalar ısındığında ve karsız kullanımda çabuk deforme olması normal. Nokian sürekli kar buz olan koşullara daha uygun sanki ?
WR G2 aldım geçen hafta.Uzun bir süre testleri inceledim.İstanbulda çok fazla kar yağmadığı için daha çok soğuk havada ıslak ve kuru yol performansı beni ilgilendiriyordu.Buzla zaten işimiz olmuyor.WR G2 tam bir kış asfalt lastiği.Kar performansıda yolda bırakmayacak cinsten.
Sunu unutmayalim en kotu kis lastigi en iyi durumdaku normal lastikten kar yagdigi zaman iyi tutunuyor
İstanbulda anormal kar yagmadigi icin 2 el buldum aldim 2 ay once disleri yari yariya azalmisti bir suphe vardi acaba karda sikinti cikarir mi diye gecen hafta yagan karda gordum ki yarim disli starmaxx ice gripper lastikler bile karli zeminde yokys yukari kalkis yapiliyor rahatca..
Ekonominiz el veriyorsa tabiki unlu markalarin avantaji vardir ama en uygun fiyatli kis lastigi bile verilen paranin hakkini veriyor