Sizlerin konusunu tamamen unutmuşum. Şimdi iki yazıyı da okuduğumda kafamda bazı şeyler daha net oturdu.
Bu değerli bilgiler için ne kadar teşekkür etsem az. Sağolun.
Printable View
Rot ayarı lastik herşey tamamsa hala çekme varsa, direksiyon kutusundaki boşluk hem çekmeye hemde titremeye sebep oluyor bilginize.Başıma geldi revizyon yapıldı,düzeldi.
Merhaba konu eski ama merak ettiğim bir konu var orjinal lastik ebatı 215 55 16 olan bir araca 205 55 16 ölçülerinde lastik takılırsa ve sonrasında araç Rot ayarına girdiğinde Rot'un tutmama ihtimali var mıdır ? mesela makinede herşey yeşil ve sıfır gösterse bile direksiyon tam düz olmuyorsa bunu lastik ebatının orjinal olmamasına bağlayabilir miyiz ?
Ustaların rot konusunda yaptığı en büyük hatalardan biri arkayı gözardı etmektir.
1. Araçta arka ayar varsa önce onu yapması gerekir çünkü arka ayar önü etkiler
2 Araçta arka ayar yoksa ve arkada sorun varsa önü ne kadar yaparsanız yapın muazzam olması şans olur.
Paintle çizmeye çalıştım :D
https://resmim.net/cdn/2024/06/26/WM9WUi.png
Makine ön ayarı arkanın itme açısında göre verir. Resimdeki gibi olursa misal önüde arkaya göre ayarlıcağı için direksiyon düz olduğu zaman bu araç sürekli sağa gider düz gitmek için sürekli solda tutmak gerekir. Çok basitçe anlatmaya çalıştım :)