AUTO DIFF LOCK böle bişi var.
Printable View
AUTO DIFF LOCK böle bişi var.
civic type r lardaki helical lsd nasıl bişi oluyor o zaman?
tesekkurler..
Harika olmuş...
Paylaşım için teşekkürler...
Faydalı bir bilgi. Gerçekten izlerken bilmediğimden olsa gerek vaaay dedirtiyor.
ayrıca ek bir bilgi olsun,
icat edildiğinden bu yana işleyişi değişmeyen tek şey difransiyeldir. bulunduğu günkü gibi kullanılır hala.
videolar on numara teşekkürler bilgi için
Bazı durumlarda kilitsiz diferansiyeli sol ayak freniyle kilitleyebiliriz,
mesela geçen sene b.çekmece sahilde kaldırımın üzerinden çaprazlama diğer şeride geçmeye çalışırken sol ön tekerlek askıda kalmıştı, asvalt da kum kaplı olduğundan lastik hafiften basmasında rağmen sadece olduğu yerde patinaj çekiyodu(sağ tekerleğe güç gitmiyo tabiki), ben orda sol ayağımla frene basarak kurtarmıştım arabayı.
Aslında bunu viraj çıkışlarında da uygulayabiliriz ama bu da heel and toe gibi ileri düzey bir teknik ve normal kullanımda(ve 200hp altı otomobillerde) gerçekten gereklimi, orası tartışılır.
Hep merak ettiğim ama tam olarak aradaki farkı öğrenemediğim bir konuydu çok teşekkürler paylaşım için ;)
şöylede bişey var elektronik gaz kalebeği olan araçlarda sol ayak freni yapamassınız. gazla frene aynı anda bastığınızda gazı otomatik keser. gaz teli olan araçta yapılır ama lsd nin yerini tutmaz tabi .
videolar cok guzel açıklayıcı olmuş . std. araçlarda genelde %25 kilit oluyor
Güzel kilit. Güzel güç aktarımı sağlıyor.
Çok güzel bir kaynak oldu teşekkürler