Video'ya bakarsak (Sonunda), Polocu arkadaş 220d ile gayet güzel keyifli çizgili gidiyormuş, Camaro düzlük başı gayet yavaş sonradan 220d ve Polo geçince gaza asılıyor düzlük sonu bamgüm.
YouTube
Printable View
Video'ya bakarsak (Sonunda), Polocu arkadaş 220d ile gayet güzel keyifli çizgili gidiyormuş, Camaro düzlük başı gayet yavaş sonradan 220d ve Polo geçince gaza asılıyor düzlük sonu bamgüm.
YouTube
Araçta şöyle söyliyim cumartesi hasar alan araçların arasında en az hasar araç lotus,kaportada hasar çok değil,arka sol lastik önünde temastan dolayı iki adet küçük caplı yırtılma var,hani böyle bir kazada bu bile az diyebiliriz bunada şükür.alt takım,yürüyen bütün kontrolleri yapılacak,eksikler tamamlanacak onarımdan sonrada sahalara geri dönecek.
upload videolarında aracını görmeyen varsa benim videoda her aracı görebileceksiniz :D
Kullandığım Pirelli P Zero Nero GT (215/40 R17) lastikler ikisi yağmurlu olmak üzere toplamda 4.5 seans yaptılar. Yağmurlu olanlarda araç 1.2 TSI Polo idi, şimdi de Polo Blue GT idi. Kasım 2017 seansında 8. viraj içi hatam dolayısıyla sağ ön lastik duvarındaki ufak aşınma haricinde sağlamdı lastikler. Çizgi tutturup, direksiyon hareketlerini yumuşatırsanız lastikler -özellikle ortadaki dişler- çok zorlanmıyor. Aynı lastiği 20k km kadar da günlük kullanmıştım.
Youtube
0.50 dk 8. virajın kaçış alanı boş
4.00 dk 8. virajın kaçış alanında palio duruyor.
Videolardan gördüğüm kadarıyla yazıyorum. A seansı piste çıkan ilk gruptasınız ve videonuz padoktan çıktıktan sonra 5. virajda başlıyor.
Palio diğer grupta yani sizin arkanızda kalıyor. Palio padoktan çıktıktan sonra 8. viraja yaklaşırken yavaşlayıp kaçış alanında duruyor.
8. virajın kaçış alanında palio durduğu için öncesindeki kuleler uyarı olarak sarı bayrak sallıyor. Bir süre sonra siz ordan geçip bayrak ihlali yapıyorsunuz.
* Kulelerden sarı bayrak sallanırken yeşil bayrağın sallandığı kuleye kadar hız azaltılır ve öndeki otomobil geçilmez.
lastik ile ilgili cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim.
videolardan izlediğim kadarıyla baya süre kasanların sanırım lastik sesleri baya duyuluyor çünkü bitiyor anladığı kadarıyla.
çok zorlamadan virajlara girilirse lastiklere birşey olmuyor sanırım.
benimde aklımda pist gününe katılma düşüncesi var.ondan sordum bu soruları sağolun.
:)
Güzel bir pist günüydü ama tatsız kazalar oldu,pist ekibi ilk günkü gibi hala büyük özveri ve dikkatle çalışıyor.. Halk olarak biraz bilinçlenmeli ve pist kullanımına daha uygun araçlar hazırlamalı ya da pist içinde ona göre davranmalıyız. Ayda tek pist günü artık yetmiyor gibi, sanki ayda 2 haftasonu olsa, yogunluk daha azalır, daha keyifli vakit geçirilebilir, pist uygunluk durumunu bilmeden yazıyorum.
MegA1 tdi, Sofi Polo Tdi ve Levent' tdi in süre ve performansları çok keyifliydi.
Mavi A1 i ben de merak ediyorum. 1.6 tdi ile ayni motor sanırım. Büyük turbo falan varsa iyi süre çıkarabilir.
İki fotoğraf paylaşiyim :)
https://i.hizliresim.com/NZQ0la.jpg
https://i.hizliresim.com/vjBWpA.jpg