http://www.techturkey.com/forum/turk...ml#post8472524
İlk deneyim video linkte :icon_tup:
Printable View
http://www.techturkey.com/forum/turk...ml#post8472524
İlk deneyim video linkte :icon_tup:
Bu arada, 9. virajın kaçış noktasına hız tümsekleri konulmuş, biraz riskli değil mi? Virajı alamayıp girsem oraya elveda alt taımlar olur :D Vallahi yalanım yok, İstanbul Park'ın hız tümsekleri arabanın çarpışma uyarı sistemini devreye sokuyor.
2017'nin Eylul ayindan beri her pazar geliyorum, her geldigimde talepte cok yuksekti. Keşke arttırılabilse pist günlerinin sıklığı :)
buralar çoraklaşmış. sorum olacak:
mesela ben dizel civic aldım 120hp buna soft tarzda chiptuning yaptırdım söylenilen 150hp filan. bu durumda 130hp altı parası mı veririm üstü mü? Bu nasıl anlaşılabilir?
Basit örneğini ben vereyim, Polo ruhsatta 90 hp idi. Yazılım + DP vardı bende, takribi 160 hp civarıdır diye tahmin ediyorduk ( keza 152hp dynolu Golf7 yi ayıra ayıra geçiyordum ) , fabrikasyon gücü üzerinden ödeme yaptım her defasında ruhsatta yazan geçerli yani.
Bu 130 ile ilgili bir düzenleme gelecek mi? 6 beygirden dolayı 200 lira fazla vermek, bilemedim. 136 beygirde ahım şahım yüksek bir değer değil.
onceden 150hp idi sanırım orta yolu bulması bayağı zor bu işte :)
150 yapsan 1.4 tsi 160 lıklar dışarda kalıyor 160 yapsan 180 gti lar :D
Bu isin sonu yok malesef. Citayi nereye koysa,magdur cikicak...
Bu yuzden pistin tadini cikqrmak gerek...
belki 3 ayrı gruplama ile fiyatlandırma yapılabilir.
Banane onlardan, ben kendimi düşünüyorum :D Zaten teeee Ankaralardan geliyorum, bi seansa gir çık 1000 lik olup dönüyoruz, bide benim gibi araban pistte arıza çıkarırsa... Benim fikrim bu işin ideali 200 hp altı ve üstü diye sınırlamak. Çünkü 200 hp ye kadar olan araba sahipleri normal vatandaş, 200 hp üstü araca binen insanların % olarak durumuna bakarsak durumu iyi. Şimdi Polo GTİ'a binen birinin durumu ile 911 turboya binenin durumu aynı değil. Ama mesela sallıyorum Polo GTI'a binen adamın durumuyla 136 beygirlik herhangi bir arabaya binenin mali durumu yakın.
En temizi ringteki gibi ticket olayı bence..
sonu yokki bu işin 200hp yaparsın bu sefer başka modellerde arada kalan olur mesela cooper s ile jcw cooper s arasında var :) leventin dediği gibi bilet olayı çok daha güzel bencede ama bunada şukur diyorum ben şuanki durum için :)
ki bide şoyle bişey var bugun 136hp araban var yarın 150hp olur 210 olur vs
Ticket burda zor, ring 23 km burası 5.5, birde ringde bittikten sonra pit e giriyosun el mahkum, pistin baştan aşağı yenilenmesi gerekiyor. Aslında şöyle 6-7 km lik sprint pist çok tatlı olurdu ticket ile birlikte.