Buna ben de anlam veremiyorum . Hafta sonu nereden baksanız 110 araba çıktı. Hiç paylaşım yok ortada. Eskiden çok daha iyiydi, yazılır çizilirdi , üzerine konuşulurdu.
Printable View
Tekrar basladı ıste. Yoksa amaç rekor degıl,eglence ve kendımızı gelıstırmek.
valla 1 kere girebildim tadı damağımda kaldı da lpg olaylarından kurtulamadığım sürece de pek giremeyeceğim.
http://www.techturkey.com/forum/turk...ml#post8513695
Iyi seyirler :)
Bende şöyle 23 eylülden bir video bırakayım. Balatalarımı kontrol etmek pist gününün sabahı aklıma geldi ve çok kötü durumdalardı bundan dolayıda zaten durmuyordu aracım. Bunun dışında bazen vites geçişlerinde basınç düşüşü oluyor onunda sebebini araştıracağım, fikri olan varsa ve söylerse çok sevinirim. Lastiklerimde günlük kullandığım lastikler, bundan dolayı zaten bir süre amacım yoktu eğlencesine çıkmıştım ama süre yazmadan geçmeyelim, Harry's LapTimer'a göre en iyi sürem 2:35,97. Aslında aracım 2 sene önce 2:31,31 yaptığım haline göre daha iyi durumda ve kendimde bu 2 senede hem Clio Cup hem de TYA ile geliştiğimi düşünüyorum. Daha önce kullandığım semi-slicklerden (Kumho V70A) tekrar bulabilirsem 2:30'un altını deneyeceğim.
https://youtu.be/EOlSSsKCteU
Biraz trafikte kalmışsınız. Balata işini çözdükten sonra yeni lastiklerle ve gelişen tecrübe ile 2.30 altı gelir diye düşünüyorum. Maşallah aracın ivmelenmesi güzel. Stage 2'de güç olarak ne veriyor şuan? @Shendelzare
12-13-14 acayip süre kaybetmişim. 9. virajı yanlış aldığım için taa 12. viraja kadar tam gaz geçilen kısmın her saniyesi zarar yazılmış. 3. viraja girmeden aşırı yavaşlamışım . Hem yokuş yukarı hem de frenlerin bu kadar fazla tutabileceğine ihtimal vermiyordum. Kısaca bu setup hiç bozmadan düzgün bir sürüş ile 2,30 biraz altını getirmesi lazım. Aracın içinde hiç hafifletme yapmadım. Bir sonraki girişte sağ ve arka koltukları söküp bagajdaki kriko vs tamamını çıkarıp cup2 lastiklerle denemeyi düşünüyorum. Hedefim 2,25 :D