j.costanın farkını anlatan güzel bir video...
j.costanın farkını anlatan güzel bir video...
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Anlamadım son dişliyi değiştirip motor hızlandımı diyo?
0-50 de fark 1,5-1,7 sn falan ölçülmüş. 0-100 de 1 sn fark var . Sadece ilk kalkış anında mı faydası var ?
sadece son dişli degil.yani motor 2-3-4-5-6 vitesken.
j.costa ile 1-2-3-4-5-6-7 vites oluyor gibi.motoru sürekli yuksek devirde tutuyor.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
bir jcostalı pcx 125 kullanmadan almaya cesaret edemiyorum ... keşke birinde olsa da karşılaştırsak...
CVT şanzımanda son dişli değiştirmenin artısı ney?
şanzıman varyatördeki agırlıklara(baga,misket,varyatör agırlıgı) göre hareket alır.standart scooter motorda 6 tane agırlık bulunur.j.costada ise 12-16-18 adet agırlık vardır.
hafif agırlık motorun daha seri kalkmasını saglar fakat son hız düşürür.
standarttan agır agırlıklarda kalkışı zayıflatır ama son hızı arttırır.
j.costa bu ikisinin ortasını bulmuş.istege ve kullanım tarzına göre zaman içinde j.costadaki bagalarda degiştirilebilir.işin iyi yanı std.kayışı degiştirmeye gerek olmadan kullanılabiliyor.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
benim hayal edemeyeceğim son süratgerçi kullandığım güzergahta sadece c.tesileri 100 km sınırını aşabiliyorum ama yinede mantıklı görünüyor...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)