İnşAllah güzel bi Gsx-R nasip ilerleyen zamanlarda :)
Printable View
İnşAllah güzel bi Gsx-R nasip ilerleyen zamanlarda :)
Bir maşallah alırım bende :) Gerçi yakın zamanda satıp, nasip kısmetse arabaya döneceğim hayırlısı ile
http://i.hizliresim.com/ErAk7z.jpg
Abi bu 2 tekerlekli gevur icadı cidden çok başka bir duygu, başka bir zevk, başka bir heyecan, başka bir tutku. Daha bir sürü şey sayarım sıkılmadan etmeden. Kendisi benim 18. motorum. Allah'ım çok şükür bu sevdayı da kazasız, belasız layıkıyla kullanmayı nasip etti hamd olsun. Ama artık o kadar çok kötü haber alır oldum ki hep yakın çevreden birilerini kaybetmek, motosiklet kullanan bir arkadaş aradığında ve ekranda onun ismini gördüğüm de, "Allah'ım sen esirge, sen koru, sen gösterme" diye dua etmek telefonu, hep bir endişe ve korku içinde olmak gerçekten kötü bir şey. Ama zevki, verdiği haz onun yeri de çok çoook başka. Yani anlatamam herhalde, bu duyguları anlatmak için ne kelimeler yetiyor ne de cümleler.
Ben sağlık problemleri sebebiyle motosikleti bırakmaya mecbur kalsam da (Baba bile motorcu, ne kadar kopar, uzaklaşabilirim bilmiyorum ama artık büyük motor almak istemediğim bir gerçek) olur da çok 2 teker aşkıyla yanar tutuşursam yine alırım her halde ama bu sefer scooter olur :)
Racing çok başka sevda abi anlatamıyorum işte. Böyle yazarken bile içim kıpır kıpır oluyor :D
Beni en iyi şekilde @wolrath Barış abi anlar. Kendisi de pekte ufak olmayan bir kaza geçirmişti, Allah korudu çok şükür. Bir süre motosikletten uzaklaştı, araba vs derken yine 2 teker tepesinde adam :) :)
Bende şimdi bitane two brothers egzost buldum dedim Cana söyleyeyimde gidip baksın şuna güzel bişeyse alalım dursun kenarda diyecektim sana :D Yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum durumu çok güzel ifade etmişsin o zevk anlatılabilecek türden değil ben 5sene önce sattım motorumu ama o günden bu yana hiç bir şekilde kendimi her gün ilanlara bakmakdan alamadım şimdide içim kıpır kıpır bilmiyorum açıkcası alır mıyım almaz mıyım ama bu zevkden vazgeçmek çok ama çok zor..
Kesinlikle sana katılıyorum abi. Vaz geçilesi çok çok zor olan bir zevk. Bunun sebebi, böyle büyük bağlanmamızın sebebi nedir düşünüpte bulamadığım ama bir 4 silindir sesi duyduğum her seferde "acaba bu motor nedir?" diyerek cama koşma sebebim. Tabi baya zaman oldu artık törpülendi bende bu sevda. Ne eskisi gibi öyle ses duyunca koşar oldum ne de ilanlara girip bakıyorum. Beni buralara getiren gerçekten sağlıktan çok, sevdiklerimden aldığım kötü haberler. Kaza yapanlar, kaza yapıp bir yeri kırılanlar, söylemeye dilim varmasa da vefat edenler. Resmen çevremde ki sevdiğim insanlar azalır oldu abi. Aklıma geldikçe o insanlar, gözümde canlanıyor anılar ve hüzünleniyor insan. Keşke olmasaydı da bunlar, hiç tanışmamış olsaydık demekten tutun, insan olanlardan kendisini bile suçlamaya başlıyor bazen. Aklınıza 40 türlü şey gelip kendinizi suçluyorsunuz o an.
Bir arkadaşımın daha 18-19 yaşında kardeşi vefat etti. Cenazeyi defnetmeye gittik; ailesi, abisi hepsi perişandı. Kardeş acısı nasıldır o çocuğun fotoğraflarda ki anlamsız şekilde mutlu gibi gözükmeye çalışmasından anlıyorum. Ömrü boyunca taşıyacak belki de o acıyı. Bilmiyorum kötüsü müdür, iyisi midir ama mezarlıkta tam evlerinin önünde olup, camları mezarlığa bakıyor.
Kötü şeyler abi, kötü şeyler. Bunlar aklıma geldi de ben bile kötü oldum.
Araba konusuna gelince de, araba işte, ne olursa olsun binmem etmem, cam arkasında seyirci kalmaktansa, motosiklet üzerinde rüzgarla sevişir, başrol oyuncusu ben olurum derdim hep. Bu oyunculukta bir yere kadarmış. Kağıt dediğimiz 106 serisi araçlar bile kaza yapınca içinde ki insanların geneli sağ çıkıyor. Motor da bu ihtimaller çok çok düşük. Aile'de korkuyor ister istemez. Birde benim baba bile motorcu yani, babamla beraber otobanda 270-280 giderdim. Neyse şükür 3-4 ay kadar eskide kaldı. Aynı şeyler yaşansın istemem. Kısmetse araba alıp, elimden geldiğince yükleyip, amacım kesinlikle rolling değil ama keyfi gazlamak. O ivmelenme hissiyatını yaşamak. Artık o da ne kadar olur bilinmez ama kendimizi kandırma çabaları :)
Bu arada abi bu sıkıcı muhabbetlerden kopalım, dün gece vosvos ilanlarına girdim. Arabalara baktım, araçlar felaket hoşuma gitti. Birde onları yüklüyorlar, çamurluklar genişliyor kendimden geçtim resmen youtube'da videoları izlerken. Adamlar genelde Porsche ya da Subaru WRX STİ olarak Swap'lıyor ama sonrasını otur izle, GTR35'e el sallayanı var :D :D Bunlar bir yana bana max 180-200 hp olsa yeter. Sırf görüntüsü ve şapşal duruşu için istiyorum :)
Bak abi bu araba İzmir'deymiş galiba :)
1971 Volkswagen Beetle Roportaj - YouTube
Duruşa bakar mısın abi, maşallah çok güzel yapmış adam aracı :)
motoru bırakamadım ama racıng bitti :)
baba bır sport tourıng varken, hıc gerek yok.
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...ab&oe=58E179AA
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...7d&oe=59211929
bende racing olayına gidip geliyorum. alıp bir sezon kullanmak isterim 300+ hızları bir kere yaşamak tecrübe etmek istiyorum. hali hazırda suzuki gsxs var 150-160 hp bişey ara hızlanmalarda 240-250 lere kadar racing lerden kopmaz ama sonrası esas merak ettiğim:) bu motorumu da seviyorum daha 3500 km.de şimdi sat racing al sonra onuda sat vs. zararda etmek istemiyorum, arabalardan bir sürü zarar ediyoruz zaten. kafam çok karışık, ne tavsiye edersiniz.
serhat cbr250-600fa-600rr-agustaf4 kullandım . kullanım seklı cc ve guc arttıkca embrıyo gıbı olmaya basladı :) f4 te lojmandan cıkana kadar belım agrıyordu. asagıda vıdeoda koyayım. tamam hayvanı hızlanıyor. 6.vıteste 8 kusur sanıyede 180-280 yapıyorsun. boyle bır tork ve gucu, hele kı bır kafesın ıcınde degılken hıssetmek bambaska bırsey ama (ozellıkle kazadan sonra) sport tourıng varken cıdden hıc gerek yok dıyorum. yuzlerce kılometrelık gezıler yapıyorum. performans olarak suankı motorum zorlanmadan 270 goruyor. e yakıt desen gezıde 5.8 yakıyorum. f4 10-15 aralıgında yakıyordu. artcı konforu o biçim. e makıne zaten senı abıcım gel cıkalım yola dıye cagırıyor. hararet elbette yıne var ama motor dınamıgı olarak devır racıng gıbı sevmedıgınden pek olmuyor, sehırıcı azap degıl.
suankı motorun cok guzel. bız de f ını aldık arkadasa gecen. cok memnun sımdılık. vfr 800 den gectı. alırken bır de s sahıbıyle tanısıtk, o da cok memnundu. ruzgar problem degılse boyle devam bence. baktın uzunda bu ne ya dedırtıyor f ıne gecersın. suan zaten kur sacmaladı. yenı motorlar uctu. bız 49a aldık suan 60-65lerden asagı s.t yok.
mv agusta f4 1078 rr 312 6th gear pull 180-280km/h - YouTube
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...d4&oe=590C30E5
Naked motoru racing kafasında kullanıyoruz apacilik işlemiş bikere dolayısıyla rüzgar tabi rahatsız ediyor 200 den sonra. ama şehir içinde kısa mesafelerde çok kullanışlı. gezi olayına hiç giremedik daha zaten yani sakin kullanımlı gezi, iğneada ya gazlamaya çıkmak geziden sayılmıyordur heralde, 1 hafta motoru görmek istememiştim döndükten sonra bel ve popo agrısıda cabası. baharda falan yaza doğru yaparsanız buluşma görüşme katılırım bende, sağolasın bilgiler için :)
Senin fn2 gibi bir fn2 olsa motor isteöezdim açıkcası :) Motorun sesi ivmelenmesi beni en çok etkileyen şeyler olduğu için aklımdan çıkartamıyorum diye düşünüyorum..Kendi adıma Gsx-R 1000 falan isterdim ama onlar benim için biraz büyük kalıyor o yüzden Gsx-R 600-750 ile yetinirim..
Bende çok uçup kaçanlardanım. Makine öyle tahrik edici ki, öyle bir hissiyat var ki, bir düzlük bulsam, trafikten bir kurtulsam diye aranıyorum hep. İlk boşlukta 200+ görüyorsun zaten. 1. Vites 180 ya da 181 yapıyordu yanlış hatırlamıyorsam. 1 kere denemştim net hatırlamıyorum tam olarak. Böyle bir motorla nasıl 200 görmeyesiniz ki? Hayvan gibi, it gibi hızlanıyor. O ivmelenme de sizi tahrik edip, bağımlı hale getiriyor. Bir zaman sonra 200'de kesmiyor yol boşsa 200+ gidiyorsunuz hep ve millet sorduğunda sakin kullanımda kaçla gidiyorsun diye, 200+ dediğinde ciddiye almıyorlar şaka yapıyorsun sanıyorlar. Ama gerçekten öyle oluyor. Racing makine de rüzgar yok, hissettiğin bir direnç yok köpek gibi de gidiyor eee rüzgar gelmeyince hissetmiyorsunuz da, size sıradan geliyor.
Ben çok kere yaşadım; Edirne'ye gidiyorum, diyoeum bu millet neden bu kadar yavaş gidiyor, ileri de kaza mı var? Yoksa radar mı var? Diye kendi kendime soruyorum. Biraz daha devam ettikten sonra gözüm ibreye takıldığında 217 km/h yazıyordu. Oha dedim bu hıza ne ara, ne zaman çıktım? Gerçekten şaşırmıştım. Bana sorsalar hissettiğim 120-140 civarı hızlardı. Ama işte rüzgar olmayınca hızı da hissetmiyorsunuz. Makine zaten rahat yürüyor, bağırma yok, vibrasyon yok hiç bir şey anlamıyorsunuz.
Çoluk çocuk varsa hiç bulaşma abi, Allah korusun.
ST belki olabilir de, Racing'e boşver girme hiç.
Ben küçük motorlarımı saymazsam scooter felan 2xMT07 ---->Z800 ----> MT09 ----> 600RR -----> 1000RR Sp olarak sonlandırdım. Küçük hacimli vitesli-scooter motorlarla beraber 1000RR Sp benim 19. Motorumdu. 7 yıldır kullanıyorum. Dedim yeter artık bu kadar, kısmetse bundan sonrası 4 teker. :)
Bu arada bana göre MT09, 1000RR'dan daha tehlikeli çünkü çok agresif, sakin gitmenizin imkanı yok. En azından ben beceremedim sakin gitmeyi. . :D
Serhat abi birde sende FN2 varmış. Aman yarabbi, boşver hiç gereği yok motorun :p :)
apacılık hepımızde var canım :) naked da kullanılır elbette, hatta koydugum vıdeoda sagımda kalan sıyahlı arkadas yıllardır 600f kullanıyor. cıddı dayak yıyor os suratlerde ama adamın zevkı o.
bız gezı dıyınce mın 800-1000km den baslıyor :D
haberlesırız bahara dogru
3*4 foto atıp senlendırelım burayı o halde :)
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...df&oe=590C4FEE
https://fb-s-d-a.akamaihd.net/h-ak-x...3051ba8ca60cd6
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...b4&oe=58E0C047
https://fb-s-d-a.akamaihd.net/h-ak-x...efe392d58bb86b
Barış abi bende fotoğrafları atayım mı? Kapıştıralım mı? Hahahahah :D :D
Hahahaha motor hastalıkmış bende yeni yeni anlıyorum mt-07'im vard canım göz nurum clio rs'imi satıp yanına mt-09 koydum çünkü babayla motoru paylaşamıyorduk muhtemelen bi daha araba almam kolay kolay yaz kış biniyorum motora mt-09 bambaşka bi dünyaymış 600rr kullandım hiç biri o kadar tat vermedi.
Selamlar arkadaşlar...
http://i.hizliresim.com/WgL48m.jpg
http://i.hizliresim.com/3vnNW0.jpg
Kesinlikle tavsiye edilir... Fakat emniyet açısından sırayla sindire sindire cc yükseltmek temennimiz...
arkadaşlar mont alacağım ama yazlık almam sorunmu? racing binenler derimi kullanıyor ?
çok sıcak oluyormu yazlık alınırsa koruması azmı?
baslangıc motorunda deri tercih etme bence. geçiş icin, korumaları duzgun tekstıl onerırım. kullanımı daha kolay, yazın püfür püfür. yenı bır dunyaya gırerken senı zorlamayacak, bıkkınlık yaratmayacak.
deri vucuduna tam oturur, alısana kadar bacaklarına kramp gırer, oldukca agırdır vs kullanımı bıraz daha zordur yani. elbette hacım buyuttugunde tercıhın olmalı, kaza anında koruma oranı en yuksek ve aerodınamısı de en ıyı olan sonucta. yazları 30" ve ustunde bıraz kanırtır, ozellıkle sehırıcınde. ama soyle de bısey var. ben bunları gıydıgımde, daha bır guven gelıyor kullanırken, yoksa trafıkte cıplak dolasıyormussun hıssı doguyor tedırgın oluyorum.
kendı adıma ılk motorum ve 600luge gecerken tekstıl kullandım, 600 ve uzerınde deri kullandım. yuksek suratte surtunmelı bır kazayı, cok hafıf yanıklarla atlattım tam koruma sayesınde. bu ısı yapıyorsan duzgun korunacaksın, benım kısacık tecrubemle ogrendıgım en onemlı sey.
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...6e&oe=5931BF87
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...4f&oe=593CA028
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...0d&oe=593770E4
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...24&oe=593052F3
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net...32&oe=59007C69
[QUOTE=wolrath;8285359]baslangıc motorunda deri tercih etme bence. geçiş icin, korumaları duzgun tekstıl onerırım. kullanımı daha kolay, yazın püfür püfür. yenı bır dunyaya gırerken senı zorlamayacak, bıkkınlık yaratmayacak.
deri vucuduna tam oturur, alısana kadar bacaklarına kramp gırer, oldukca agırdır vs kullanımı bıraz daha zordur yani. elbette hacım buyuttugunde tercıhın olmalı, kaza anında koruma oranı en yuksek ve aerodınamısı de en ıyı olan sonucta. yazları 30" ve ustunde bıraz kanırtır, ozellıkle sehırıcınde. ama soyle de bısey var. ben bunları gıydıgımde, daha bır guven gelıyor kullanırken, yoksa trafıkte cıplak dolasıyormussun hıssı doguyor tedırgın oluyorum.
kendı adıma ılk motorum ve 600luge gecerken tekstıl kullandım, 600 ve uzerınde deri kullandım. yuksek suratte surtunmelı bır kazayı, cok hafıf yanıklarla atlattım tam koruma sayesınde. bu ısı yapıyorsan duzgun korunacaksın, benım kısacık tecrubemle ogrendıgım en onemlı sey.
Abi diğer konuda biliyorsun R25 aldım montuda tek sefer alırım diye düşünüyorum ama bilemedim
Cordura kumaş tekstil montlarda çok çok kaliteli. Tavsiye ederim :)
Yaz geldi ve racingleri gorelim kimler nerede ne yapıyor.
Ben hergün gazlıyorum mesela
Ben de motor işine girmeyı ufaktan anlatıyım.
İlk önce Elektrıklı bisikletle başladım bim den 6 taksıtle alıp :D
https://scontent.fada1-9.fna.fbcdn.n...d3&oe=5977968B
Sonra 2 ay binip müşterisi çıkınca sattım ve o parayı peşinat yapıp şu motoru aldım 100cc :)
https://scontent.fada1-9.fna.fbcdn.n...73&oe=59AF434C
daha 2 bın km deydı kalan borcu bıtınce onuda satıp peşinat yapıp biraz daha buyutup hd200i aldım 5000 kmde
https://scontent.fada1-9.fna.fbcdn.n...4d&oe=59AF27E9
Daha sonra bunada musterı cıkınca satıp direk parasıyla İlk vitesli motorum olan extreme200max cross aldım https://scontent.fada1-9.fna.fbcdn.n...85&oe=5978F6ED
yerler kuruyunca yol tutuşunu arttırmak ıcın lastık değişimi yaptık https://scontent.fada1-9.fna.fbcdn.n...16&oe=59BF620D
Bu arada bı motor denk geldı benelli tnt25 naked daha 500 km de sahıbı kışın sıfır almış sıkışmış güzel bı fıyata verıcem dedı kı verdı :) o arada benım motorada musterı cıkınca baktım zarar etmıyorum bu bı işaret dedım benım motoru verıp uzerıne bıraz ekleyıp benelliyi aldım
https://scontent.fada1-9.fna.fbcdn.n...d6&oe=597AF8BE
https://scontent.fada1-9.fna.fbcdn.n...e1&oe=59B56C52
https://scontent.fada1-9.fna.fbcdn.n...da&oe=59C27F79
buda bonus olsun Kenan sofuoğlu ve toprak razgatlıoğlu ortadaki benım. Sofuoğlu duzceye pist yaptıgı ıcın hemen hemen her hafta sonunu duzcede gecırıyor hatta bazen yoğun trafıkte denk gelıp yol kavgası edıyoruz :D
https://scontent.fada1-9.fna.fbcdn.n...8a&oe=59B504BE
Beyler bende bu yaz R25'e binip iyice alıştıktan sonra deli gibi R6 istiyorum fakat 2016 modelleri cep yakıyor, sanırım CBR 600 RR alıcam düşünceleriniz nelerdir cbr ile r6 arasında
r6 yı tercih etme sebebim esasında küçük kompakt oluşu kısa teker mesafesi ile virajı, kaydırmalı debriyajı,muhteşem çizilmiş tipi
Cbr hakkında tek bildiğim çok kolay sürüldüğü açıkçası
Cbr 600rr güzel makina fakat r6 olsun cbr 600rr olsun bu kakinalar iyi bir tecrübe ister. R6 ya gelirsek yüksek devirli ve 600 cc klasmaninda en agresiff olan motorlardan biri. R25 ile en az 20.000 - 30.000 km tecrübe şart. Tecrübe edip öyle 600 cc ye geçiş yapabilirsin:icon_tup:
Şimdilik CBR500r. Ama tahminimce 600cc ss sınıfına geçmem. Bu gidiş bile şehir içi kullanmaya çok yeterli. 600 olursa da CBF600 filan olur tahminim.
600rr ya da R6 İstanbul içi kullanmak için çok fazla geliyor bana. Ha ben hafta sonu çıkıyorum gazlıyorum dönüyorum diyene tamam ama başka türlü şehir için hakkını vermek zor o makinaların..
deneme talebi
1000 cc , 2010 model ve üstü motor sahibi arkadaş varsa benim 1000 lik yamaha ile 100-260 kmh deneme talebinde bulunuyorum eski ve yeni model motor karşılaştırması yapıyorum.
bu mevsimde biraz zor bulunur gazlayacak ss ci
rahmetlı agusta nın 180-280 6.viteste 8.5 cıvarıydı, kadran vıdeon varsa buradan degerlendırebılırsın :)
https://www.youtube.com/watch?v=bTWngYSnmMA
kartal temde bu hale geldi :)
sattıgım kısı de kol cıkardı bır kac ay sonra :):)
https://scontent.fsaw1-5.fna.fbcdn.n...fe&oe=5AB447B1
aynen , zaten ben de ılana oylesıne koymustum daha ılk gun 16000tl ye gıtmesı garıbıme gıtmıstı (2014)
kendı f4 u kol cıkardıgı ıcın motor lazımdı arkadasa aynı serı gorunce hemen almıstı. korlas 15000 euro ıstemıs :)
ama benımkını taktı yıne kol cıkardı. (ben bakımlı bınıyordum benden sonra da yagı suyunu degısmıstı.) agusta ve dıger ıtalyanlar o donemler pek parlak degıldı. (2011 ve oncesı) ben de cok arıza ıle bogustum. yahu arka frenım bıle bosalıyordu, elektronık arızalar felan. tamam cok guzel motor ama ugrasılmaz.
suan 1199s panıgale var. allaha sukur tık demedı , neredeyse 7000km oldu. sehırıcı trafık, pist , 1800km anadolu turu vs herseyı yaptım :)
+
ama hıc bır zaman japon motorlarımın rahatlıgı yok tabı kı. ozellıkle vfr serısı taş gıbıydı.
wolrath
İtalyan motorlarin parçalari çok pahali. Japon makinalari benim tercihim her zaman