avt double din teyp direk bağlı olmasına rağmen marşa basınca kapanıp açılıyor. marş esnasında 10voltlara düşüyormuş. marşa basınca kapanmaması için ne yapmam gerekiyor?
avt double din teyp direk bağlı olmasına rağmen marşa basınca kapanıp açılıyor. marş esnasında 10voltlara düşüyormuş. marşa basınca kapanmaması için ne yapmam gerekiyor?
Teybin düşük akım koruması vardır.
Kapasitör denenebilir.
Your car is your story. So don't let someone else write the book...
Akünüzden de kaynaklanabilir aküde sorun olabilir.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
akım düşük olduğundan yapıyor. tesisat varsa kapasitör kullanın yok ise akünüze bir baktırın yüksek amperde akü bu sorunu ortadan kaldırır.
1997 İndividual M BMW
Benim aracimdaki orjinal teyp de ayni seyi yapiyor bazen gicik oluyorum..
(2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????
bu aslında bir arıza değil
bazı araçlarda tam marş sırasında geri kalan tüm elektrikler kontak anahtarından otomatik olarak kesilir, marşı bırakınca geri gelir.
diyelim sizin araç üstteki yapıda değil.
gene arıza yok aslında
olay marş sırasında akü voltajının belli bir değerin altına düşmesi sonucu teybin kendini kapaması.
bunu engellemenin birkaç yolu var,
sıfır akü takmak: taş gibi yeni akü voltajı marş sırasında pek düşmez.
daha yüksek akımlı akü : bu durumda marş canavar gibi basar voltaj stabil kalır.
dediğiniz gibi kapasitör falan takmak: ama bu iş için o kadar paramı verilir ? gereksiz .
hem garantisi yok kapasitörle düzelmeyebilir.
sonuçta akünüz eskiyince gene aynı şey olur
bence çok kafaya takılacak bir mevzu değil
aracı çalıştırın sonra teybi falan açın olmazmı ?![]()
aynı şeyi bende beyinde yaşamıştım , yarım kontakta ayar yaptığımda marşa bastıktan sonra ayarlar sanki hiç yapılmamış gibi kayboluyordu . aküyü değiştirince düzeldi . büyük ihtimal benzer problem
kapasitör çözüm olur bendede oluyordu amfiler falan kapanıp açılınca sinir bozuyodu kapasitörle kurtuldum ayrıca düşük voltajın zarar vermesinede engel olur
teybe gelen + ve - yi direk aküden kablo çekersen sorun hallolur ben öyle yaptımproblem yok artık !
. .. ...
buraya gelen hertürlü araçda bu problem var89 modelinden 2012ye kadar hepsi aynı
hepsi marş esnasında kapanıyor
JoYTeaM
bu olay insanın aynı anda hapsırıp geyirip osurması gibi bişey bana göre.
Kula bela gelmez hak yazmayınca
Hak bela yazmaz kul azmayınca
kontak komple kapalıyken calısıyormu?cevabınız evetse akım dusdugu ıcın teyp kapanıyor.cevabınız hayırsa sadece gulucuk![]()
AKü zayıfsa ondan da yapabilir..
2003 BMW E46 330 Cİ Topassss
2006 BMW E46 318 Cİ SİYAH (SOLD)
]2001 PEUGEOT 106 GTI SARI SOLD)
1998 DOĞAN SLX 1.6.İE BORDO (SOLD)
2008 PORSCHE 911 TURBO S SiYAH (SOLD)
sıfır inci nano gold akü.
ben de de kapanıyor, hatta tepe lambası bile sönüp marşı bırakınca tekrar yanıyor.
benim sorunum farklı konu kirliliği olmasın diye buraya yazıyım. bagajda bi anfi bide bas var yol hafif bozuk olsun bas gidiyor ,sellektör yapınca ses geliyor. ara sıra kendi kendine direk susuyo bi temassızlık filan olabilirmi diye aklıma geldi ama sellektör yapınca düzelmesi garip değilmi :S
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)