User Tag List

Sonuçlar: Sizce hala warm hatch mi yoksa artık hot hatch mi denmeli?

Katılımcı sayısı
30. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Warm Hatch

    9 30.00%
  • Hot Hatch

    21 70.00%
Sayfa 41/41 İlkİlk ... 31394041
775 sonuçtan 761 ile 775 arası

Konu: Warm Hatch | Alfa Romeo MiTo

  1. #761
    rahmitanir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuya direkt giris yapayim, Valeo almayin aldirmayin!!!

    2 ay once debriyaj rumani su koyunca, acmisken baski balata ve volant'i da değiştirelim diyerek Luk volant, Valeo baski balata, Magneti Marelli debriyaj rulmani takmistim. Aslinda bu seti tamamen Luk almak istemistim ama sanayiden parca topladigim gun 19 Mayis oldugu icin pek cok yer kapaliydi. Ozellikle baski balata icin Valeo da "bilindik marka, ne kadar kotu olabilir ki" gibi dusunup almistim. Hata yapmisim.

    Daha montaji yaptigim gun, test surusunde baski balata "kaciriyo mu sanki" hissiyati vermişti ama net adini koyamamistim. Net olan sey ise, debriyaj benim gecmis aliskanligima gore fazla yumusak ve fazla yukarida kavrama yapiyordu.

    Ama 1 ay olmadan baski balatanin peak tork devrinde kaydirmasi gun gibi ortaya cikmisti. Bu esnada baski balata 1.000 km yi bile doldurmamisti.

    İsin tabi su yani da var; Valeo'ya *** atiyorum ama benim arabam oem degerinden yaklasik 100nm kadar daha fazla tork uretiyor. O sebeple tek suclu Valeo degil. Valeo'yu tercih eden/almak zorunda kalan ben de bir o kadar sucluydum.

    Yillik izinler, is yogunlu vs derken ancak bu pazartesi ve sali musaitligim oldu ve arabayi Tanir Oto'ya cekip, sanzimani indirdim. Hava 40C idi, ciddi zorladi ama 1 gunden bir tik uzun surede montaji tamamladim.

    Parcalari yaklasik 1 ay once almistim. Volanti zaten degistirmedim, actigimda da temiz cikti. Arac ustunden 2 ayda soktugum Valeo baski balata da oyle yanmis gibi durmuyordu ama yuksek ihtimalle baski yapraklari fazla yumusak kalmasinin kurbani oldum.

    Luk marka baski balata, garanti olmasi icin de GM oem kutusunda cikan debriyaj rulmanini da montajladim.

    Sokerken 2kg zayifladigim sanziman ve diger parcalar:


    Bu da sadece 2 ay sonra tekrar gunesi goren volantimiz da asagida. Bir de sol on salincagin kirmizi bushing'i biraz hirpalanmis, onu da yeniledim:


    İsin sonunda, daha ilk debriyaja dokundugum andan itibaren Luk farkini bagira bagira gosteriyor. Cok daha hissedilir sertlik, hemen hemen en asagidan itibaren baslayan kavrama noktasi (hatta ayagim valeonun yuksek noktadaki kavramasina alistigimdan, ilk arabayi kaldirirken stop bile ettirdim) ve gazlarken sifir kacirma hissiyati.

    Uzun lafin kisasi, Luk Valeo'dan daha bile ucuza gelirken, aralarindaki kalite farki akil almaz seviyede farkli.

    Mecbur kalmadikca, Valeo almayin, aldirmayin!!!!

  2. #762
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.850
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Yavrum yine DIY king ortaya koymuşsun. Biz araba söküyoruz sen şanzıman aradaki farka gel
    25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
    23" Fiat 500e LaPrima
    23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  3. #763
    rahmitanir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BARR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yavrum yine DIY king ortaya koymuşsun. Biz araba söküyoruz sen şanzıman aradaki farka gel
    MiTo bizi "seve seve" DIY'ci yaptı.

  4. #764
    mcemrek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstabul
    Mesaj
    486
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eline sağlık. 1000 km de bu hale gelmemesi lazım üretim hatası olabilir mi parçacı bu konuda ne söyledi?

    sadece yazılımlı ford aracımda 1000km den az olma sebebiyle bir kere garantiye sokabilmiştim baskı balatasını. tabi işçilik bize kaçmıştı o kadarına razı geldik mecbur

  5. #765
    rahmitanir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mcemrek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eline sağlık. 1000 km de bu hale gelmemesi lazım üretim hatası olabilir mi parçacı bu konuda ne söyledi?

    sadece yazılımlı ford aracımda 1000km den az olma sebebiyle bir kere garantiye sokabilmiştim baskı balatasını. tabi işçilik bize kaçmıştı o kadarına razı geldik mecbur
    Doğrusu parçacıya hiç geri gitmedim Valeo konusunda. Belirttiğin üzere üretim hatası olması olası. Ama benim aracın spek dışı tork ürettiği gerçeğini göz önüne alınca, Valeo'dan bir şey talep etmek bana doğru gelmedi. Çünkü Valeo'nun hatası varsa bile kanıtlayamam. Ama bunun gibi teknik forumda reklamını olumlu olumsuz yaparım

  6. #766
    mcemrek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstabul
    Mesaj
    486
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rahmitanir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Doğrusu parçacıya hiç geri gitmedim Valeo konusunda. Belirttiğin üzere üretim hatası olması olası. Ama benim aracın spek dışı tork ürettiği gerçeğini göz önüne alınca, Valeo'dan bir şey talep etmek bana doğru gelmedi. Çünkü Valeo'nun hatası varsa bile kanıtlayamam. Ama bunun gibi teknik forumda reklamını olumlu olumsuz yaparım
    kendi açımdan süreç söyle ilerlemişti baskı kaçırmaya başladı ilk andan itibaren usta ve parçacı bir araya geldik ben parça hatalı değişim istiyorum dedim. parçacı nereden bileceğiz vs standart cevaplar verdi. dedim verdiğin ikinci üründe de aynısı olursa hatalı benim diyerek ikna etmiştim o dönem. ikinci baskı kaçırmadı allahtan. sonrasında 60 70bin civarı sorunsuz kullanıp satmıştım

  7. #767
    rahmitanir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dun 10 bin bakimimi yaptim. Dogrusu yag degistirme isi pis bir is oldugundan daha once hic kendim yapmamamistim. Ama bu hafta dukkanda elemanlar eksik olunca herşey bana kaldi. Cok da etrafi batirmadan ceratec ve 10 60 liqui moly yagimizi koydum. Yag karter tapasini yenileyip 25nm ile torkladim. Bujileri degistirdim, hava filtresini temizledim. MiTo artik 326.000 km'yi de devirdi.

    Dogrusu bakimdan hic foto cekmedim, cok cekecek enteresan bisi de yoktu tabi. Ama size sunacak bolca fotomuz bu hafta icinden mevcut. Cok swvdigim buyuklerim Burak Dikerler ve Egemen Atkaya abilerimizin gaza gelmesi ile Cave community garajda young timers izmir bulusmasini yaptik. MiTo tabi henuz young timer olmadigindan etkinligin basinda kenarda bir yerde pek de dikkat cekmeden duruyordu. Fakat ilerleyen saatlerde, kalabalik ufak dagilmisken bir anda Dogukan Manco ortama giris yapti. Kendisi etkinligi instadan gorup dahil olmustu. Yaklasik 1,5 saat baya keyifli sohbet yaptik, kapitlar acildi, sohbetler akti😂








  8. #768
    rahmitanir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yag sogutucumu hatırlayanlar vardir. Sag sis fari arkasinda kalacak sekilde 13 satir yag sogutucuyu tahmini 3 yil kadar once montajlamistim. Fakat guncel durumda bu yag sogutucusu bir sekilde efektif calismamaya baslamisti. Gunlukte dahi yag sicaklik yogun trafikte 100C'yi geciyordu. Agustos ayindaki İstanbul Park pist gununde de tek turda yag sicakligi 120C olmustu. Durum boyle olunca, yag sogutucusunu yenileyip, bir de daha iyi hava alacagi scudetto'nun icine tasimaya karar verdim.

    Borulari yine R6 ultimate seri seklinde DES hidrolikten, fittingleri aliex'ten, sogutucuyu ise autopartia ustunden Mishimoto olarak aldim. Gecmiste yag sogutucuyu aliex'ten almiatim fakat bir sure sonra an10 fitting kaynak noktalarindan kacirma yapmisti. Sogutuyu o zamanlar sokup ustunden kaynak gecirmem gerekmistim. O sebeple bu sefer Moshimoto'yu tercih ettim. Biraz tuzlu olsa da, kaynak noktalari gerçekten kusursuzdu.



    İse tamponu sokup, eski sogutucu grubunu sokerek ise basladim.


    Tum hortumlari ve fittingleri yenileyio, boru boylarini iyicene olcup bictim. Tum kelepceleri 2'ser adet yaptim.

    Sogutucuyu intercooler'in ust montaj kollarina bir lama araciligi ile bagladim, o detayin fitisunu cekmemisim ama oldukca saglam bir montaj oldu.

    Borularin uzerine isi yalitim ve koruma icin cam fiberi corap gecirdim, surtme yapabilecek kisima silikon hortum sardim vs.





    İnline yag termostatimiz da yine ayni yerinde.


    Borular biraz uzun dogrusu. Gecmiste yag sogutucusu takarken uzun borularin yag basinci acisindan sikinti yaratmasi riskine istinaden sis fari arkasina takmistim. Ama guncelde MiTo'ya benim gibi yag sogutucusu takan pek cok kisi ile instadan konustum. Ozellik Avusturalya'dan David Caprora isimli bir abi MiTo ile TPŞ tarzinda yarislara katiliyor ve o da scudetto icinde sogutucu kullaniyor. Boyle olunca, yapistir devam dedim.

    Oldukca kirli tamponumun onunden bakinca da artik biraz apaci, biraz da sexy bir detay olarak Mishimoto amblemi gozukuyor.

  9. #769
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.128
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Süper iş ve süper malzemeler. 2 dk da okuduk ama yaparken o ölçme biçme işleri nasıl zaman alıyor tahmin edebiliyorum.

    şuanki yerinde daha iyi soğutacağı aşikar, su radyatörü şuan yağ soğutucu arkasında mı kaldı ? Mito yu hiç tanımıyorum, sorma amacım şu, yağ ile ısınan ve hava geçtiğinde soğuyan bu petek arkasında ne varsa oraya doğru geçen havayı hem kısıtlayacak hem oraya sıcak hava gönderecek, eğer su radyatörü oradaysa bir iyileştirme adımı daha gerekir mi ?

    Kesene bereket yağ soğutucusu rakamına geçen bakmıştım cidden külfetli. En azından işçilik yok ve kendi bildiğin yoldan yaparak ilerliyorsun emeğine sağlık.

  10. #770
    rahmitanir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KÖROĞLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Süper iş ve süper malzemeler. 2 dk da okuduk ama yaparken o ölçme biçme işleri nasıl zaman alıyor tahmin edebiliyorum.

    şuanki yerinde daha iyi soğutacağı aşikar, su radyatörü şuan yağ soğutucu arkasında mı kaldı ? Mito yu hiç tanımıyorum, sorma amacım şu, yağ ile ısınan ve hava geçtiğinde soğuyan bu petek arkasında ne varsa oraya doğru geçen havayı hem kısıtlayacak hem oraya sıcak hava gönderecek, eğer su radyatörü oradaysa bir iyileştirme adımı daha gerekir mi ?

    Kesene bereket yağ soğutucusu rakamına geçen bakmıştım cidden külfetli. En azından işçilik yok ve kendi bildiğin yoldan yaparak ilerliyorsun emeğine sağlık.
    Abi zaman konusu, sabah 9'da basladim, oglen 4'te bitti��
    Tamponu sokme takma falan ciddi zaman aldi tabi, bu kadar surmesinin ana sebebi bu. Hatta tampon su an dune gore daha iyi duruyor, sokup taktikca tampon isini iyice ogrendim��

    Yag sogutucu ve intercooler altli ustlu sekilde ayni duzlemde ve en ondeler. Sonrasinda klima petegi ve en arkada da su radyatoru.

    Scudetto'dan ziyade, asil hava girisi intercooler hizasindaki alt iki bolme oldugundan, su radyatorunun etkilenmesi minimum seviyede olacaktir. Keza scudetto'nun alt yarisi da su an onu tamamen acik.

    Bugun hanimla oglanla yaklasik 25km lik sakin bir yol yaptim. Az once de otobana ciktim, tatli kisaca gazlayip, ust devirleri gordum. İlk gozlem olarak yag ve su sicakligi baya iyi. Tatli otoban gazlamasinda yag 75 sabit, su da 78 falandi. Ama hemen gaza gelmek istemiyorum. Biraz kullanayim, bildigim bir kac rotatada iyice gazlayayim, o zaman net yorumumu yapacagim.

  11. #771
    rahmitanir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugun sabah menemen - manisa,
    Oglen manisa - gaziemir
    Aksam ustu de cilgin trafikte gaziemir - menemen yaptim.

    Sabah hava 25C iken yag sicakligi akan trafikte, tatli tempoda 70-75C'de kaldi. Termostatimiz 70C'de acmaya baslayip, 77'de tam acik oluyor.
    Oglen ve aksam ustu hava 30-35C arasi idi, yine otobanda tatli gazlamali acik trafikte 75-78C idi.
    Oglen sabuncubeli tirmanmasinda ful gazlayarak yag max 89C'yi gordu, su bu esnada 97C'ye kadar geldi. Eski sogutucu ile burada yag kolaylikla 100C'ye dayanirdi.
    Akşamüstü yine bornovada yaklasik 10km adim adim giden tam tikali trafikte ise su 80'lerde, yag ise 75-78C'de kaldi. Burada devamli calisan radyator fani yag sogutucuya da direkt fayda ettigi ortada. Çünkü gecmiste bu tur sıkışık trafikte yag 100C'ye dayanirdi.

    Toparlarsak, bu kadar ugras ve maddi harcama işe yaradi.

    Ama malesef cozemedigim, cok zarari olmasa da beni tabiri caizse uyuz eden bir sorunum daha var, bunu sizlere danismak isterim.

    Aliex'ten aldigim yag sicakli sensoru ve gostergesi, meth kit devreye girdiginde, sadece pompanin calistigi anda yag sicaklik gostergesini sacmalatiyor. Pompa calisirken yaklasik 3-4C daha yuksek yag sicakligi gosteriyor. Hatta sicaklik arttikca, sapma da artiyor.

    Bu sikinti neredeyse son 1,5 yildir falan mevcut. Sorunu comek icin simdiye kadar denedigim seyler:
    • yag sicaklik sensor ve gostergesini yaklasik 5 yildir kullaniyorum. ayni surede hep metj kit de vardi, bu sorun yazdigim uzere sadece 1.5 yildir mevcut, yillarca ayni setup sorunsuz kullandim yani.
    • aliex tedarikli yag sicaklik sensor ve gostergesini yeniledim, sorun duzelmedi
    • meth kit kontrol unitesini sifirladim, duzelmedi.
    • aku ustunden araca ile surus yaparken voltaj okumasi yaptim. Sakin giderken 14. 2 V, rolantide 13.9V, meth kit devreye girdiginde ise yaklasik 13.7-13.8V besleme olctum. Benzer meth kitli araclarda voltaj seviyesinin ayni oldugunu soyleyen arkadaalarim oldu, meth kit kullanan arkadaslar yorum yaparsa sevinirim.
    • yag sicaklik gostergesi beslemesi uzerine gurultu sonumleyici line filter devresi alip taktim, sorun yine duzelmedi.


    Bundan sonrasinda, eger aracin aku/alternatorunden bir suoheye gerek yoksa (diger meth kit kullanicilarindan aldigim yoruma gore sorun yok gibi) tek ellemedigim pompa kaliyor. Onda da bosphorus kemal'in tavsiyesinw istinaden komurlerini yenileterek ilk denemeyi yapacagim.

    Var midir meth kit ile yag sicaklik sensorunde boyle bir sacmalama yasayan???

  12. #772
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.192
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rahmitanir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bugun sabah menemen - manisa,
    Oglen manisa - gaziemir
    Aksam ustu de cilgin trafikte gaziemir - menemen yaptim.

    Sabah hava 25C iken yag sicakligi akan trafikte, tatli tempoda 70-75C'de kaldi. Termostatimiz 70C'de acmaya baslayip, 77'de tam acik oluyor.
    Oglen ve aksam ustu hava 30-35C arasi idi, yine otobanda tatli gazlamali acik trafikte 75-78C idi.
    Oglen sabuncubeli tirmanmasinda ful gazlayarak yag max 89C'yi gordu, su bu esnada 97C'ye kadar geldi. Eski sogutucu ile burada yag kolaylikla 100C'ye dayanirdi.
    Akşamüstü yine bornovada yaklasik 10km adim adim giden tam tikali trafikte ise su 80'lerde, yag ise 75-78C'de kaldi. Burada devamli calisan radyator fani yag sogutucuya da direkt fayda ettigi ortada. Çünkü gecmiste bu tur sıkışık trafikte yag 100C'ye dayanirdi.

    Toparlarsak, bu kadar ugras ve maddi harcama işe yaradi.

    Ama malesef cozemedigim, cok zarari olmasa da beni tabiri caizse uyuz eden bir sorunum daha var, bunu sizlere danismak isterim.

    Aliex'ten aldigim yag sicakli sensoru ve gostergesi, meth kit devreye girdiginde, sadece pompanin calistigi anda yag sicaklik gostergesini sacmalatiyor. Pompa calisirken yaklasik 3-4C daha yuksek yag sicakligi gosteriyor. Hatta sicaklik arttikca, sapma da artiyor.

    Bu sikinti neredeyse son 1,5 yildir falan mevcut. Sorunu comek icin simdiye kadar denedigim seyler:
    • yag sicaklik sensor ve gostergesini yaklasik 5 yildir kullaniyorum. ayni surede hep metj kit de vardi, bu sorun yazdigim uzere sadece 1.5 yildir mevcut, yillarca ayni setup sorunsuz kullandim yani.
    • aliex tedarikli yag sicaklik sensor ve gostergesini yeniledim, sorun duzelmedi
    • meth kit kontrol unitesini sifirladim, duzelmedi.
    • aku ustunden araca ile surus yaparken voltaj okumasi yaptim. Sakin giderken 14. 2 V, rolantide 13.9V, meth kit devreye girdiginde ise yaklasik 13.7-13.8V besleme olctum. Benzer meth kitli araclarda voltaj seviyesinin ayni oldugunu soyleyen arkadaalarim oldu, meth kit kullanan arkadaslar yorum yaparsa sevinirim.
    • yag sicaklik gostergesi beslemesi uzerine gurultu sonumleyici line filter devresi alip taktim, sorun yine duzelmedi.


    Bundan sonrasinda, eger aracin aku/alternatorunden bir suoheye gerek yoksa (diger meth kit kullanicilarindan aldigim yoruma gore sorun yok gibi) tek ellemedigim pompa kaliyor. Onda da bosphorus kemal'in tavsiyesinw istinaden komurlerini yenileterek ilk denemeyi yapacagim.

    Var midir meth kit ile yag sicaklik sensorunde boyle bir sacmalama yasayan???
    Göstergenin elektrik aldığı yeri değiştirip dener misin? Hatta sana saçma bişi gelicek ama misal powerbank yada 12v şarjlı matkap aküsü ile elektrik ver göstergeye ve birde öyle dene. Bence topraklama yada parazit sorunun var. Kablolamaya dikkat et.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  13. #773
    rahmitanir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Göstergenin elektrik aldığı yeri değiştirip dener misin? Hatta sana saçma bişi gelicek ama misal powerbank yada 12v şarjlı matkap aküsü ile elektrik ver göstergeye ve birde öyle dene. Bence topraklama yada parazit sorunun var. Kablolamaya dikkat et.
    Denemelik aslında gösterge beslemesini direkt aküden almak aklıma gelmişti ama henüz girişemedim. Bir de Kablolar eskimiş olabilir, onları da yenilemek, özellikle motor içinde dolaşan yag sıcaklık sensörüne giden kablo o da aklımda ama yine girişemediğim bir başka detay.

    Powerbank 5V sağlar ama matkap bataryası 12V'de OK. onun ground'unu sasi ile birleştirip, göstergeyi sürmek de denenebilir, yazıdım bunların hepsini kenara.

    Bir de buraya yazınca aklıma geldi. Fabrikadan bugün bolca clamp ferit ve tur atmalık ferit topladım. Onları da gösterge, sensör ve meth pompa kablolarına atıcam, belki faydası olur.

  14. #774
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.850
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı rahmitanir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Bir de buraya yazınca aklıma geldi. Fabrikadan bugün bolca clamp ferit ve tur atmalık ferit topladım. Onları da gösterge, sensör ve meth pompa kablolarına atıcam, belki faydası olur.
    CEO'ya bu postu ileteceğim Ramocum.
    25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
    23" Fiat 500e LaPrima
    23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  15. #775
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.192
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rahmitanir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Denemelik aslında gösterge beslemesini direkt aküden almak aklıma gelmişti ama henüz girişemedim. Bir de Kablolar eskimiş olabilir, onları da yenilemek, özellikle motor içinde dolaşan yag sıcaklık sensörüne giden kablo o da aklımda ama yine girişemediğim bir başka detay.

    Powerbank 5V sağlar ama matkap bataryası 12V'de OK. onun ground'unu sasi ile birleştirip, göstergeyi sürmek de denenebilir, yazıdım bunların hepsini kenara.

    Bir de buraya yazınca aklıma geldi. Fabrikadan bugün bolca clamp ferit ve tur atmalık ferit topladım. Onları da gösterge, sensör ve meth pompa kablolarına atıcam, belki faydası olur.
    Bende bir tane powerbank var. Ayarlı voltaj çıkışı var. Notebook felan şarj ediyor. Hatta 220v çıkışı bile var.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •