Konuyu hortlatmak gibi olacak biraz ama konuyu unuttuğum için ve uğraşacak zaman bulamadığım için güncelleyemedim. Şuan güncel durumunu paylaştım ve son hali ile ilgili fotoğraflar ve videolar paylaşmak istedim
Bence daha gideri cok aracin ama yinede guzel yuruyor masallah Tutunma isi sikinti gercekten
(2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????
Maşallah emek harcamışsınız.
Keyifle binmeniz dileğiyle..
/// M POWER 3.20 // VW MK6 TDI //SEAT LEON TFSI
Araç çok güzel, maşallah.
2 haftada bir İzmirli Alfacılar olarak bir yerlerde toplanıp araç başı sohbet yapıyoruz. Müsait olursanız sizi de bekleriz, bizim için (MiTo'cular) çok güzel bir referans çünkü sizin aracınız.
Bir de, MAP sensörü, turbo basınç sensörü ve diverter valf stock olarak mı kullandınız?
Konu rahmitanir tarafından (30-01-2019 Saat 11:59 ) değiştirilmiştir.
Teşekkur ederim ertug n/a egzantrik eksigim var ondanda bikac hp gelse bu turboda gücüm sınırlı + setup biraz masrafli bu dolarla
Çok teşekkür ederim. Kısmet olursa havalar güzel olduğunda gelmek isterim insallah. Map sensorleri ve turbo basinc sensorlerini degistirdik tabiki abarth ustundeki kodlara gore aldik. Diverter valf dedigin dumb valve ise stok basinc tutmadigi için forge bow kullandim fiat mito gruplarinin hepsi dv yi degistirmek zorunda
Anladım turbonun üstündeki orjinal wastegate evet basınç tutmuyordu daha sert bi internal wastegate kullandım şuan olması gerektiği gibi basınç basabiliyor. Egzantrik olmadığı için düzenli sabit bir basınç basamıyorum tabi ciddi anlamda çok hızlı basınç düşüşü yaşıyorum 1.5 bar peak atıp 1.1 bar devır sonu görüyorum.
Bu arada 100 200 çektiğim videoyu koydum youtubeye bu videoda 2 kişiyiz
Konu narween tarafından (30-01-2019 Saat 21:30 ) değiştirilmiştir.
Maşallah, performans fazlasıyla tatmin edicidir diye tahmin ediyorum
Fiat'ın en güzel kasalarından bana göre.
Allah kaza bela vermesin.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)