@
malkoc
DPF boşaltıldığı zaman türbülans etkisi yapıp, geri basınç daha da azaldığı için (şöyle karşılaştırabilirsin, metal bir boru ile plastik borunun bir tarafı tıkanırsa hangisi şişer ve patlar? ) , dolayısı ile dp li halinde akış direk iken dpf içi boş halinde hava hortum etkisi ile çıkışa gidene kadar daha fazla zamana ihtiyaç duyuyor hortum etkisi ile, bu da aşırı düzeyde olduğunda geri basınçta dalgalanma, dolayısı ile alt devirlerde turbodan istenen basıncı oluşturmada stabilite sorununa sebep olur, silkeleme olarak hisseder kullanıcı.
DP ile Geri basınç azalıyor çap büyümesinden dolay sadeceı o da alt devirlerin bir nebze zayıflamasına sebebiyet veriyor diye özetleyeyim senin için. Ama ölmek deyimi yanlış bana göre, 150-200 devir fark gündelik kullanımda hissedilmeyecek alan. Zaten otm. de olduğu için senin araba gerekli durumlarda kickdown yaptığında haddinden fazla vites ufaltıyor. :)
maşallah canım, görüntüsü de gidişi de çok keyifli oldu. @
Gokhan43 burdayken hep birlikte gazlamıştık sen izin alamamıştın hanımdan tabi :D