hayırlısı olsun. benimde 2007 model 1.3 toyota yarisim vardı onu turbolarken aynı motorlar olduğu için yrv nin kol ve pistonunu takmıştık 1,2 bar basınçta gerçekten şaka makinası olmuştu acayip gidiyordu :) Kazasız belasız sürüşler dilerim
Printable View
hayırlısı olsun. benimde 2007 model 1.3 toyota yarisim vardı onu turbolarken aynı motorlar olduğu için yrv nin kol ve pistonunu takmıştık 1,2 bar basınçta gerçekten şaka makinası olmuştu acayip gidiyordu :) Kazasız belasız sürüşler dilerim
Çok güzel ya Maşallah :D
Merhabalar, forum için küçük ama Minnnik Yakuza için orta seviye bir güncelleme oldu bugün, aracın süspansiyonlarından çok memnun değildim aşırı sert ve sesliydi bunun için orijinal amortisör kodudur hangileri kullanıla bilir gibi araştırma yaptıktan sonra parçacıya gidip ön ve arka amortisörleri aldım. Hazır amortisörlere girişeceğiz madem bujileri aldığımda yenilemediğimden onları da değiştirme kararı aldım ki; iyi ki almışım aracın üstünden esasen kullanılması gereken bujiler çıkmadığı gibi amortisörler de iyi olmadığı asalında tamamen bitik olduğu aracın bu yüzden rahatsız olduğunu hatta can sıkıcı seviyede sürüşü olduğunu anladık gelen parçalar ve çıkan parçaları elden geldikçe resmini çektim şimdiden teşekkürler..
Arka amortisörler ;
https://i.hizliresim.com/9RASRA.jpg
https://i.hizliresim.com/cCQJ5t.jpg
Ön Amortisörler ;
https://i.hizliresim.com/GnPJ7Y.jpg
Ön ve arka amortisörlerin orijinal olanlarının teminin zorluğu nedeni ile önler DJ Parts arkalar ise Japan Parts olarak alındı aslında orijinal olarak KYB kullanmakta artık bir daha ki sefere, deyip devam edeyim,
Arkadan çıkan amortisör ;
https://i.hizliresim.com/Uab7jM.jpg
Amortisörler öyle bir duruma gelmiş ki el yordamı ile rahatlıkla açılıp kapana biliyordu,
Gelelim araçta kullanılması gereken gerekli bujiye aslında BKURETB6-10 3 Tırnak olması gerekli resimde ki gibi ;
https://i.hizliresim.com/NSeYAI.jpg
Araç üzerinden çıkan buji ise K16TNR-S9 çift tırnak buji ki onların durumu da peki iyi çıkmadı ;
https://i.hizliresim.com/tRgDg8.jpg
https://i.hizliresim.com/kElFUv.jpg
Tüm bu işlemler bittikten sonra araç resmen kendine geldi ve rot yapıldı ilk fotoğraf arka amortisörler değiştikten sonra ki hali ve Rot üzerinde ki durumu ;
https://i.hizliresim.com/H9PzcE.jpg
https://i.hizliresim.com/eBlB7d.jpg
Bir sonraki yapılacaklar listesi biraz uzun dene bilir onlarda sırası ile,
Devir daim ve kayışı değişecek ve bu sırada şarj dinamosu revize edilip tüm contalar sıfırlanacak,
Triger zinciri değişimi olacak buluna bilirse tüm soğutma sisteminin hortumları değişip artık ilk baharda kısmetse kaporta aksamına girilecek
Bu bakımdan sonra cidden aracın aslında sert bir mizacı bile olsa konforlu olduğunu anladım.
Çok merak ettiğim ve istediğim bir araba yapılanlar olması gerekenlermiş abi maşallah :)
Triger zinciri degisimi neden ki? Ses yoksa devamke bence
Süper, yürüyen aksamdaki iyileştirmeler arabanın yürürünü değiştiriyor gerçekten. Biliyosun ben de mondeoya ön takım yaptım, bambaşka bir araba oldu.
Orj buji varken çift tırnak takmak abesle iştigal olmuş gerçekten. Orj bujilere geçmen çok iyi oldu.
Kazasız belasız :)
orj.buji iyidir.
iridyum takmıştım,eskiye göre iyidi ama tekrardan ngk ya geçtim.yakıt-perf. rolanti ciddi farketti.