Teşekkür ederim :)
Aynen, araç düzgün olsun da vidalı parça değişsin çok mühim değil dedim
Cümlemize kazasız belasız
Printable View
Kendimden alıntı yapayım:
Yağmurlar bitsin öyle yenileyim frenleri diyordum, en sonunda Cuma günü el değdi de taktırabildim. Tabi evden 20 kiloluk kolinin kalabalığı çıkınca bu işe en çok hanım sevindi :)
https://i.imgur.com/8wyVTjY.jpg
Foto işini beceremem, ama bana göre en güzel göründüğü açısı ve yağmur da olunca bir kare aldım.
https://i.imgur.com/TCG1DDE.jpg
https://i.imgur.com/AFf5LtF.jpg
Korna nadiren de olsa çalışmamazlık yapıyordu, onu da Eren'in tavsiyesiyle, garantili olarak hallettik.
Kışı atlattık ama nolur nolmaz daha da uzatmayalım deyip, fabrikasyon aküsüyle vedalaştık. Aküye veda etmeyi kafada hallettik ya; o da nazire yaparcasına, benim hala ömrüm var dercesine, her fırsatta start/stop sistemini devreye soktu :) Orjinal 90A aküsü yerine 95A Energizer AGM tercih ettik.
https://i.imgur.com/kin9xvG.jpg
Nolur nolmaz hidrolik bir yere bulaşmışsa falan diye güzel bir iç dış yıkandı, istirahate çekildi.
https://i.imgur.com/4GpL6k7.jpg
kazasız belasız gunlerde...
vuu ate en sevdiğim :)
iyi günlerde kullanılsın yeni sahibi çok şanslı olacak.
Teşekkürler, hepimiz inşallah
Teşekkür ederim,
Vallahi şu an daha et kıvamında, pek anlamadım :)
Günlük sürüşte pek farkını anlayabileceğimi sanmıyorum, ama balata tozu yapmasın, ötmesin, titremesin ve orjinalden mümkünse 1 tık da olsa iyi tutsun diye araştırırken ortaya bu çıktı.
Siz tecrübe ettiniz sanıyorum, yorumlarınız nedir?
Ate her markada en klas ve en sessiz tozsuz üreticidir.
Zaten çoğu markanın oem parçalarında kullanılır.
Biz son kullanıcılar fiyatından ötürü diğer markalara yöneliriz.
Bütçe dahilinde en doğru tercih yapılmış kesinlikle pişman olunmayacak ve uzun yıllar kullanım yapılacak bir seçim.
Fren bakımı sonrası direksiyonu düz tutunca biraz sola çekme farkettim, rot ayarı yaptırdım.
https://i.imgur.com/FXRxhJF.jpg
Dizellerde böbreklerin yarım olması bir süredir kafamı kurcalıyordu. Hem görüntü çirkindi, , hem de radyatör daha rahat nefes alsın diye düşündüm, böbrekleri değiştim.
Ankarada magirus dolmuşlara kış günü önüne karton koyarlardı, eski kapalı böbrekler onun gibi hissettiriyordu.
Aslında amacım siyah kısımları, folyoyla falan uğraşmadan kaliteli bir şekilde komple krom kaplama yaptırmaktı ama 500-600 liralar havada uçuşunca nasıl olsa orjinal parlak siyah, o paraya neler yapılır dedim bu şekliyle taktım.
https://i.imgur.com/7IIvFKT.jpg
Araba gibi araba. Sunroof, bixenon, dizel ve manuel. Daha ne olsun kısmınıda arabaya yaptığın eklemeler ve bakımlarla sen hallediyorsun zaten. Keyifle kullanılsın yerini manuel sıralı 6 alsın inşallah, amin.
Gidişi inşallah hayırlara vesile olur.
Daha önce daha iyisine sahip olmuş olsam da sürüş keyfi olarak en çok keyif aldığım aracımdı, inşallah yeni sahiplerini de üzmez.
Hayırlısıyla gitti hayırlısıyla yenisi geldi :) yeni aracın içinde kısa zamanda yeni bir konu bekliyoruz:)
Kürkçü dükkanına dönüş
Şirket aracına geçince 2 gran coupeyi verdim, 2. Araç olarak daha keyifli bir şeyler aramaya koyuldum. Kafam o kadar karışıktı ki, Golf 7R baktım, 8v s3 baktım, derken yeni yenidir, hem hafiftir diyerek fabia monte carlo siparişi verdim, hatta araba da geldi :) bir ara kiracı olmak nereye kadar diyip ev de baktık, ama 51 yaşıma kadar borç ödeyecek olmak ruhumu darladı.
Derken monte carlo geldi, aracımı hızla satmak için çok da uyguna verdim, ama bu sefer de bu paraları B segmente vermenin huzursuzluğu bastı. (Bu arada alan herkese saygı duyuyorum, çok güzel araç olmuş, ama benim psikolojik sınırı aşıyor)
Sonra tekrar f20 bakmaya başladım, aslında aklımda yine manuel almak vardı, hatta bu aracı sattığım kişiyi de aramayı düşündüm, ama hanım; çocukla manuel zor olur bana diyince dedim bir de varsa düşük km n13 bakayım.
Sonra ilanda konunun yeni sahibi aracı buldum. Adı f20 olsa da öncekinin tamamen zıttı, o manueldi bu zf8, o beyazdı bu siyah, o makyajsızdı bu makyajlı, o sunroofluydu.. aaa sunroof yok?? Ama olsundu, 55binde full borusan bakımlıydı, satan alsatçıydı ama ilk sahibinden alınmaydı. Aradım öğleye kadar opsiyonlu, alacak kişi geldi baktı bugün öğleden önce satışı verecek, ben de öğleden sonra dedi. o zaman iş bozmayalım, satılmazsa görüşürüz dedim kapattım, öğlen haber gelince bir cumartesi günü sabahı soluğu aldım Bursa’da.
Ağır hava şartlarında İzmir’e döndüm, kendi istikametimde 7 karşı istikamette 4 kaza saydım gelene kadar.
https://i.hizliresim.com/4swtr15.jpeg
Ne alakaysa yarasa ayna kapağı takmışlar, ancak molaya kadar sabredebildim, ilk uğraş olarak yağmurun altında yarasa kapakları söktüm.
https://i.hizliresim.com/5d1zpfw.jpeg
Sunroofum yok ama adaptif led farım ve uzun far asistanım var edition
https://i.hizliresim.com/mei0nu7.jpeg
Devamı gelecek.
Sunroofsuz, xenonlu en sevdiğim kombinasyon f20
Aynalı filmi yapıştırıyoruz:)
Hayırlı olsun
Hayırlı olsun. Şirket aracı ne verdiler yolda darlayım :hehe:
Hayırlı olsun çok güzel ve ideal bir alet.
Yağmur altında yarasa ayna kapağı sökmene de hayran kaldım, tam bizim gibi rahatsızlara karşı rahatsız olanların yapacağı hareket :D
İzmir İstanbul Otobanı yağmurda sakat oluyor, dediğin gibi ne zaman iki damla yağmur düşse, 140-150 ile aquaplaning + ani fren ile spine gelen çok. Hele arabasına güvenip, keko gibi riskin farkına varmayanlar özellikle avlanıyor. Neyse, buranın konusu değil tabi bu.
Tekrar hayırlı olsun.
@wolkanku teşekkür ederim. Gerçi markasını söyledin ama varsa kodu vs varsa halka arz edebilirsen sıcaklar başlamadan halledeyim onu
@BARR makyajlı 3008 yaa, hadi rengini de söyleyeyim kırmızı; bizim organizede bolca görüyorsundur :D Sen her ihtimale karşı hepsini darla :hehe:
@rahmitanir ilan fotoğraflarında yoktu, iyi ki de yoktu çünkü ben o kapakları görsem ilana bakar kapatırdım. Ne kilometresine inanırdım, ne bakımlarına o saatten sonra
Yol konusunda da haklısın, hem ciddi sis, hem ciddi aquaplanning riski olan bir yol. Genelde gördüğüm kazalar sol şeritte sol bariyere sürtme şeklindeydi.
Aracı ekseriyetle hanım kullanacağı için (her ne kadar henüz benden sıra gelmese de :) ) olabildiğince badass olmayan, tamamen road legal ve bu konuda suistimale açık olmayan bir iyileştirmeler listesi yaptım.
Listenin başı her zamanki gibi jant, önceki aracımda style 380 (one edition) denk getirememiştim. Bu jantın en sevdiğim özellikleri bu kasaya çok yakışması dışında, 7 inç genişliğinde olmasına rağmen, kol yapısı ve et değeri ile olduğundan iri görünmesi; ve sadece 8 kg olması :) Üzerinden çıkan 16lar 11.5 kg ;) Normalde oem silver rengini alacaktım, ama yeni boyanmış çil çil rengini görünce siyaha çok yakışır diyip bunu aldım.
Paketlemesine bayıldım:
https://i.hizliresim.com/feqazqg.jpeg
“O pis şeylerin” eve çıkması tabii ki yasak :D neyse ki aracın bagajı 3 taneyi alıyor, 1i de ön koltuk paspasında olmak üzere 1 hafta böyle kullanıldı.
https://i.hizliresim.com/gfu4ubd.jpeg
Nihayet asym 5 lerimiz de geldi, iletilen montaj noktasına randevuya gittim hemen
https://i.hizliresim.com/93ts1lm.jpeg
Plakaların birinde vida delikleri vardı, onun için sadece arkaya sağolsun Melih’ten vernikli app tedarik ettim. Önde app istemedim yine olası sıkıntılara karşı. Plakalık işini nasıl yapsam derken, akünün orada aracın Borusan plakalıklarını buldum :)
https://i.hizliresim.com/bjkmh3w.jpeg
Tabii araç havalardan dolayı leş gibi ama yine de görüntü oldukça tatmin etti.
Bu arada araç baya hareli, , ya yanlış uygulama yapılmış, ya da uygulama sonrası araç fırça darbelerine maruz kalmış. Zira su kaydırıcılık hem kaportada hem camlarda baya iyi.
Sırada fırsat buldukça ön tampon boyanması + genel polisaj, film işleri ama en önemlisi başa gelmeden önce n13 kroniklerinin halledilmesi işlemleri var.