User Tag List

Sayfa 10/72 İlkİlk ... 891011122060 ... SonSon
1353 sonuçtan 172 ile 190 arası

Konu: Otomobiller & DIY

  1. #172
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    14 & 15.01.2023 Günceli olsun,

    Cumartesi pazar yalıtıma devam ettim.



    D sınıfı araba üret kapı içine koyduğun yalıtım bu olsun,

    * C5 genel olarak yalıtımı iyi bir araç ama kapı içi vs biraz daha iyi olmalıydı bence.



    bomboş kapı içi,



    İşsiz bir citroen mühendisinin ben bu kapı kolunun nasıl kocaman ağır ve karmaşık yaparım adlı çalışması.



    Temizliğe devam,



    9mm sünger,



    Bu kapının toz tutucu parçası çok güzel hiç ellenmemişti,



    Kapıları bitirdikten sonraki hissiyatım kapandığındaki tok ses çok iyi oldu, kapı içindeki kablo vs genel olarak iyi izole edilip bağlantıları yapılmıştı. Ben de ek müdahale ile biraz daha iyi hale getirdim.

    Sonra geçtik arka kısmı sökmeye, arka çamurluk üzerinde bulunan havalandırmaların üzerindeki parçalar kopmuş, kopunca da tüm toz içeri dolmuş.







    Araçtan bir de taşıtmatik çıktı, bursalı bir firmaya ait.





    Durum vahim, sökünce gözümde büyüdü ama bu şekilde geri toplamak da hiç bana göre değil.





    Temizlenmiş fotolar,









    Bagaj kilit karşılığını söktüm, kilidin dışta görünen somunları kaynaklıymış, onlar da bir güzel kırdım :S

    Ama netice de temizlendi






    Sonunda zemine bitüself yapacak kıvama geldik, bitüselfi uygulamak ısı tabancası ile kolay. Ben ilk defa uyguluyorum parça parça üst üste bindirerek bir şeyler yaptım kendi çapımda. Görsel çok iyi olmadı ama zaten üzerine 9mm sünger yapıştıracağım için çok takılmadım görsele.














    Çamurluk içine de işlem devam ediyor,



    18.01.2023 Günceli olsun, arka kısım yalıtımı bitti. Zemine bitüself üzerine de 9mm kendinden yapışkanlı sünger uyguladım. Koltuklar takılı değil, ses konusunda açıkçası net faydasını anlayamadım. Bir de araca zaten son 1.5 ayda 2-3 defa kısa mesafede bindiğim için önceki haline dair net bir ses düzeyi hatırlayamıyorum.
















    Bundan sonra artık arka koltukları da boyayıp montajlamak kaldı, onu da 19.01.2023 de halledeceğim. Final olarak koltukları cilalayıp içerideki işimi bitireceğim.







    Konu KÖROĞLU tarafından (19-01-2023 Saat 16:37 ) değiştirilmiştir.

  2. #173
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Söktüğüm döşeme parçalarını yıkadım, arka kelbek cam kenarındaki airbag kapakları çok kötü durumdaydı onların yıkanmış hali güzel oldu. Ama kumaş tonları farkı onu anlamadım.











    Sol cam takılıyordu, makara kırılmış. Tamir ettim ama istediğim gibi olmadı, bu parçayı kestamid malzemeden yeniden ürettiriyorum. Sonra takacağım.



    Kızak kısmı kırılmıştı ona da metalden bir ayak yaptım, ama bu parça passat ile ortakmış bulabilirsem yerel bir parçacı dan alacağım, yoksa internetten sipariş edeceğim.









    Kırılan parça,



    Şimdilik hedef parçayı ürettirip camı çalışacak şekilde toplamak ve kapı ile ilgili tüm işleri bitirmek.

    Sonrasında da arka çamurluk içlerini de bitüself + sünger kaplamak. O arada zaten 1 hafta geçer, yıkadığım parçalar da kurur ve montajı yapıp toplarım.

    Malzeme artarsa eğer bagaj camının olduğu kısma da yalıtım yapacağım.

    Bir de photon'un d1s lerini aldım %50 fazla ışık veren onları takmak için farları sökeceğim, o arada tamponun siyah kısımlarını boyayacağım güzelce.

    İşimiz var yine 1 ayda sanırım ancak toparlarım gibi duruyor.

  3. #174
    zOnstyLe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.953
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eline sağlık müdür döktürmeye devam kolay gelsin

  4. #175
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    16.01.2023 Günceli olsun.

    Bu gün ar-ge ve tamir ile geçti aslında Arka sol camın aşağıda görünen parçası kırılmış. Bu parça pres geçme bir parça. Buraya önce kendi malzemesini epoxi ile yapıştırarak denedim.

    Aslında olur gibi oldu ama, camı taşıyan büyük plastiğin arka kısmı cıvatanın kafasına takılınca cam tam kapanması gerektiğinde dışarıdan bakınca 3 parmak açık kaldı.

    Deneme için aşağı yukarı yaparken malzeme zaten kırıldı, buradaki halatlar oldukça gergin. Kızağa sürten parça / camın fitillere sürtmesi derken bu makara üzerinde ciddi bir yük oluyor.



    Sonra aklıma bir rulman üzerine bir geniş pul takayım, onun da üzerine cıvata takayım dedim, malzemeleri aldım ama yerine monte edince yükseklik kurtarmadı.



    İcatlar ihtiyaçlardan doğar cümlesinin vücut bulmuş hali, hayır tornamız vardı da biz mi kullanmadık

    Vidalama aletini sabitledim ekmek tahtasının üzerine. Kestamiti de göbeğinden deldim uzun cıvata + somun ile mini bir torna yaptım.



    Halatı içine oturtarak V kısmın derinliğini ayarladım,



    Sonra havşasını açtım, tezgah olmayınca tabi biraz kaçık oldu, elle oyarak düzelttim havşa tarafını. Fotodan sonra biraz daha düzeltme yaptım havşa cıvata kestamite tam oturuyor.



    Halatı makaraya gerdirebilmek için makaraların üzerinde bir aksam var, diğer tarafta bu aksam olduğundan kendi ürettiğimi düz yaptım.





    Tamir ettiğim kızaklı parça istediğim gibi oldu ama tesadüfen nette dolaşırken, parçanın passat 2005 arka cam ile aynı olduğunu gördüm.

    10 larca farklı görselden elimdekini kıyasladım, bu malzemleri üreten starklips firmasının sakaryadaki satıcısına gittim parça varmış elinde aldım.



    Ve bitmiş foto, kızağı kontrol ettiğimde sürtme minimum, parça et kalınlığı olarak orj den daha kalın oldu daha sağlam haliyle.



    Maliyetide yazalım:

    Kestamit parça 10 TL
    Cıvata somun 10 TL
    Kızak 35 TL
    İşçilik El emeği göz nuru

  5. #176
    makif84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    3.391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eline koluna sağlık makarayı sabitlediğin civataya açılmaması için loktayt sürmüşsündür umarım.

  6. #177
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı makif84 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eline koluna sağlık makarayı sabitlediğin civataya açılmaması için loktayt sürmüşsündür umarım.
    Daha garanti bir işlem yaptım ona, cıvatayı özellikle 2 tane somun sıkacak kadar uzun aldım.

    Cıvata dişlerine de epoxy sürüp 2 somunu birbirine sıkarak sabitledim. Hani bu cıvata gevşer çıkar diye bir durum sanmıyorum olsun

  7. #178
    d3n1s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Cahul, MD
    Mesaj
    1.903
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi sen net hastasin yakin olsak getir goturunu yapmaya gelirdim, o derece imrendim. Soyle anlatayim, Wheeler Dealers'ta Edd ve Ant her arabaya girisip a'dan z'ye kendileri yaptiginda "ya her seyden de anlamazsin be birader" diye geciriyordum, ayni tepkilerle takip ediyorum konularini. Ne diyeyim, eline emegine saglik, kesene bereket hep boyle keyifle arabalar toplarsin umarim
    öyle işte.

  8. #179
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı d3n1s Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi sen net hastasin yakin olsak getir goturunu yapmaya gelirdim, o derece imrendim. Soyle anlatayim, Wheeler Dealers'ta Edd ve Ant her arabaya girisip a'dan z'ye kendileri yaptiginda "ya her seyden de anlamazsin be birader" diye geciriyordum, ayni tepkilerle takip ediyorum konularini. Ne diyeyim, eline emegine saglik, kesene bereket hep boyle keyifle arabalar toplarsin umarim
    Bu işler gerçekten yaptıkça gelişiyor, elektronikten anlamayı çok isterdim mesela, ama istediğim seviyede anlamıyorum maalesef. Kafa da basmıyor yalan yok. Basit elektrik işleri ok, röledir, ölçümdür, lehimdir falan ama elektronik sıfıra yakın.

    c5 in evdeki lakabı "fransız" eşim artık akşam eve gelmeden önce "fransız" la takılacak mısın diyor Baya kuma oldu bana bu diyor

    c5 içinde sona yaklaştım bu arada, kapıların tamamı takıldı tüm camlar çalışıyor. Arka sol cam da çok belirsiz bir takılma var ama onu da görmezden geldim açıkçası.

    Bir ölüyü diriltme projesi olacak eğer c1 bu aralarda satılırsa, baya işi olan bir araç kestirdim gözüme en az 1 aylık işi var garajda . Onu alırsam şubat ayında onu toplarım gibi geliyor.

  9. #180
    d3n1s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Cahul, MD
    Mesaj
    1.903
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KÖROĞLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu işler gerçekten yaptıkça gelişiyor, elektronikten anlamayı çok isterdim mesela, ama istediğim seviyede anlamıyorum maalesef. Kafa da basmıyor yalan yok. Basit elektrik işleri ok, röledir, ölçümdür, lehimdir falan ama elektronik sıfıra yakın.

    c5 in evdeki lakabı "fransız" eşim artık akşam eve gelmeden önce "fransız" la takılacak mısın diyor Baya kuma oldu bana bu diyor

    c5 içinde sona yaklaştım bu arada, kapıların tamamı takıldı tüm camlar çalışıyor. Arka sol cam da çok belirsiz bir takılma var ama onu da görmezden geldim açıkçası.

    Bir ölüyü diriltme projesi olacak eğer c1 bu aralarda satılırsa, baya işi olan bir araç kestirdim gözüme en az 1 aylık işi var garajda . Onu alırsam şubat ayında onu toplarım gibi geliyor.
    Umarim olur da yeni bolumlerini izleriz serinin
    öyle işte.

  10. #181
    AliGizda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    Çamlıca
    Mesaj
    4.315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KÖROĞLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu işler gerçekten yaptıkça gelişiyor, elektronikten anlamayı çok isterdim mesela, ama istediğim seviyede anlamıyorum maalesef. Kafa da basmıyor yalan yok. Basit elektrik işleri ok, röledir, ölçümdür, lehimdir falan ama elektronik sıfıra yakın.

    c5 in evdeki lakabı "fransız" eşim artık akşam eve gelmeden önce "fransız" la takılacak mısın diyor Baya kuma oldu bana bu diyor

    c5 içinde sona yaklaştım bu arada, kapıların tamamı takıldı tüm camlar çalışıyor. Arka sol cam da çok belirsiz bir takılma var ama onu da görmezden geldim açıkçası.

    Bir ölüyü diriltme projesi olacak eğer c1 bu aralarda satılırsa, baya işi olan bir araç kestirdim gözüme en az 1 aylık işi var garajda . Onu alırsam şubat ayında onu toplarım gibi geliyor.
    Havalar ısınsın yanındayım artık abi, C5 kalsın bari, griyi satınca ne yalan söyliyim üzülmüştüm gittiğine bu kalsın bari

  11. #182
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AliGizda Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Havalar ısınsın yanındayım artık abi, C5 kalsın bari, griyi satınca ne yalan söyliyim üzülmüştüm gittiğine bu kalsın bari
    C5 i satma niyetim şuan için yok gerçekten. O yüzden bu kadar uğraşıyorum. İmkanlar c5+nakit= e60 a eriştiği zaman vazgeçebilirim. Yoksa şuan sunduklarını sunan araçlar min 2x fiyatta.

  12. #183
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    C5 in en büyük eksikliği güncel multimedya beklentilerini karşılayamıyor olması.

    Bir de mevcut teyp üzerinden bir çok ayarın yapılıyor olması yüzünden teyp iptal edilmiyor.

    hoş iptal edilse de o bütünsellik bozulduğu için ortaya hoş olmayan bir görüntü çıkıyor.

    Bunu aşmak için öncelikle araca bt modul bağlatmıştım. Aslında modül işi de basit tek ihtiyaç aracın servis menüsüne girebilecek bir LEXİA nız olması. Ya da bu alete sahip olanların bu özelliği açması. O kısımla ilgili soru gelirse detaylı anlatırım.

    Bu eksikliği giderebilmek için bize bir tablet lazımdı, ama tabletin de haliyle bataryasız çalışması gerek. ***** bu tip bataryalı aletler genel olarak ev kullanımına uygun. Yazın güneş altında araç içinde bu aletler çok sakıncalı sonuçlar doğurabiliyor.

    Biraz araştırma ile galaxy tab4 ün basit bir şekilde bataryasız çalıştırılabildiğini gördüm. Sahibinden 400 TL civarı bir paraya oldukça temiz kozmetik de donanım sorunu olmayan bir tablet aldım.

    Akabinde bu tabletin voltaj gereksinimi için step down denilen dc to dc voltaj düşürücü bir ürün aldım.

    Tabletin bataryasının üzerindeki kontrol devresine zarar vermeden söktüm. Bu kısım biraz hassas. Sonrasında ilgili lehimlemeleri yaptım ve tableti çalıştırdım.

    Çalıştıktan sonra soket girişinde bir kablo görmek istemediğim için telefon tamircisine gittim (Kardeşim) ve sokettin board kısmından kablolamasını yaptırdım.

    Tabletin de uygun bir yerinden minicik bir delik açtım ve 2 adet + ve - kabloyu dışarı bıraktım. Artık her şey hazırdı.

    Kendi c5 inde tablet tutucu kullanan bir abimin önerisiyle kullandığı ürünü aldım. Ürün çok iyi bu arada.

    Bir de tableti istediğimde sökebilmek için power soketleri aldım elektronikçiden. Kısaca maliyetini de yazayım.

    Tablet: 400 TL
    BT Modül: 400 TL
    Dc devre : 25 TL
    Tablet tutucu: 140 TL
    Power dişi + erkek : 10 TL

    Toplam: 975 TL + kendi işçiliğim.

    Power soket olarak geçiyor bunlar,



    Tablet tutucu gayet sağlam bir ürün,



    Dışarıda dolanan kablo en sevmediğim şey araç içerisinde, o yüzden teybi söktüm ve kabloyu içinden geçirdim.





    dışarıdaki erkek soket için kablo boyu ayar yaparken tableti monte ettim.



    Çok ucuz malzemeler makaron lehim vs, ama bizim ustalar bunları kullanmaktan neden imtina ediyor hala çözemedim.

    1 defa yap adam gibi olsun iş.



    kırmızı - siyah görünmemesi için makaron içinden geçirdim kabloları.



    Kablo boyunu biraz uzun bıraktım, tableti sağa sola döndürürken ya da sökerken sorun olmasın diye.




    Kablolama tablet arkasında kaldığı için çok görünmüyor, ancak bu açılardan bakınca şöyle görünüyor.









    sinyal koluna biraz yakın oldu gibi, ama benim oturuş pozisyonuma göre ergonomik olarak ekrana erişebillyorum.



    tab4 ün ekran çözünürlüğü ve hızı benim kullandığım müzik / navigasyon ve toque uygulamaları için fazlasıyla yeterli.

    Cihaz da çok büyük değil, o yüzden iyi durdu bence,



    Şöyle de bir uygulama var carwebgru adında, gayet güzel ekrandan size araç içerisinde kullanabileceğiniz uygulamaları güzel bir arayüz ile sunuyor.

    Bunun temaları vs değişiyor ama ücrete tabi, bu hali ücretsiz ve bence çok yeterli.



    ***** araca yalıtım yapıp derileri boyamıştım. Sonunda eksiksiz şekilde aracı topladım.

    Bitmiş halinin görsellerini de ekleyeyim, çok mesai harcadım gerçekten.

    Her işi a dan z ye kendim yaptığım için (ki bu en keyifli kısmı) bazen yorulduğum zamanlar olmadı değil.

    Haliyle tek kişi yapınca işin bitme süresi uzuyor.

    Bir de akşam 19.00 dan sonra genellikle garaja inince bütün bu yalıtım boya vs işleri 1 ay gibi bir sürede tamamlanmış oldu.

    Neticesi de şöyle oldu



    Burada yola çıkacağım için ( git gel 2 saat) deneme amaçlı 12v soketten çalışacak şekilde bağladım.



    Ön koltuklar haliyle en çok aşınmış olan koltuklardı. Aracın şuan 317 bin km de olmasını da göz önüne alırsak bence derilerin boya öncesi durumu da gayet iyiydi.



    Açık renk döşemeyi gerçekten çok seviyorum, c1 in döşemesi koyu renk ve cam filmi de oldukça koyu, çok kasvetli geliyor araç bana.





















    Bu son foto ile araç içine kendi yapacaklarım tamamen bitti. Bundan sonra temizlik harici bir şey yapmayı düşünmüyorum. Belki krem bir 3d paspas alırım en fazla.

    İçeride tek eksik tavanın arka köşelerinde sarkmalar var ve bir de sunroof'u kapatan parçanın altındaki döşemesi yok. Bunlar profesyonel müdahale gerektirdiği için ellemek istemiyorum.

    Sırada jantları ve ön tamponu söküp siyah kısımları boyamak. Farlar için aldığım photon %50 fazla ışık verdiğini iddia eden d1s leri takmak ve marşpiyel ile arka tampon altı siyah kısımları boyamak kaldı. Onları da yavaş yavaş yaparım.
    Konu KÖROĞLU tarafından (22-01-2023 Saat 09:03 ) değiştirilmiştir.

  13. #184
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Küçük bir hafta sonu gezisi ve gözle kaş arası modifiyesi

    Aynayı gri istiyordum bir boşluk buldum 1 saatlik arada aynayı boyadım, kuruttum vernikledim.























  14. #185
    _opeth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.344
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayna boyamak senin için fiks şeylerden oldu he

  15. #186
    barakuda26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Sakarya-Eskişehir
    Mesaj
    1.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eline emeğine sağlık abi iç görüntü oldukça başarılı tertemiz olmuş
    Barış

  16. #187
    KÖROĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    9.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu gün patates (C1) ile az sonra aşağıdaki göreceğiniz kaktüsü takas ederek vedalaştık. Gittiği yeri mutlu eder umarım, bizi memnun etti, 8 bin km kadar kullandık bizi yolda bırakmadı biz ona baktık o da bize baktı

    Hep citroen den gidiyoruz bu aralar derken, imkanların biraz gelişmesine müteakip ve içimdeki bitmek bilmeyen coupe / cabrio araç isteğine yenik düşerek bu kaktüs te karar kıldık.

    Kara kısmında takas yapabiliyor olmamız elbette etkili oldu. Araçla ilgili olarak ilk izlenimim olumlu. Çok km yapmadım ama (haram basıklığı saymaz isek) coillerden dolayı sekmesi dışında olumsuz bir yorumum yok henüz. Ama bu şimdilik.

    Genel olarak şekli güzel bir araç, içindeki k9k motoru ile ilgili tüketim ve parça ve usta bulunabilirliği konusundaki olumlu yorumlar işletme maliyetleri ve olası arıza durumlarında yüz güldürecek gibi duruyor.

    c1 ile kıyas etmek doğru olmayacak elbette ama a sınıfından c sınıfına 4 kapı dan 3 kapı bir araca geçmek ve yanında donanım + güç ile bunu taçlandırmak güzel oldu.

    Ben rengini çok beğendim, isminin de kaktüs olmasının espirisi eşimin bitmek tükenmek bilmeyen kaktüs sevgisinden dolayı. Hatta sticker bile aldım gelsin yapıştıracağım.

    Netice de 2. el bir araç eksiklerini görerek zamanla yapar / yaptırırız düşüncesi ile aldım. Bence güzel bir ticaret oldu.

    Ruhsat üzerimize geçtiği gibi bakım için orj filtrelerimiz ve forumdan bilgili arkadaşların (Emin @KoramiraL, Görkem ) tavsiyesi ile yağ soğutucusunu sipariş ettim.

    Yağ olarak yine ortak konsensus ile liquy moly 4100 5w40 sipariş ettik.

    Soğutma kısmında yıllardır her arabamda olduğu gibi total glacelf auto supra + distile su ikilisinden yana kullandım tercihimi.

    Biraz eksiklerinden bahsedelim, araba o kadar alçak ki o kadar alçak, bu halde 1 hafta kullansam ben bunu pert ederim

    Coil zaten sevmiyorum, daha doğrusu yürüyen aksamın ciddi mühendislik hesaplamaları ile oluşturulan bir düzen olduğunu ve custom işler ile hiç edilmesini mantıklı bulmuyorum.

    O yüzden ilk fırsatta coillerden kurtulacağız.

    Bu basıklığın neticesinde marşpiyeller oldukça darbe almış o kısımlara yaza doğru el atacağım, soğuk hava da yapılan boyadan hayır gelmiyor bana göre.

    Haricinde içeride ufak tefek işleri var, temizlik koltukta sigara yırtıkları ve koltuk yatırma kolu eksikleri.

    Ha bir de aracın son susturucusu bagajda onu taktıracağım. Tamponda da bir atıklık var, ön kısma bir ayar yapılsa daha güzel duracak.


    İlandan aldığım fotoları ekliyorum şimdilik. Bir şeyler yaptıkça ki yapacağız fotolar güncellenecek.



















    Özellikle içeride iş biraz var, güzel bir temizlik istiyor. Direksiyon deri, elimde boya malzemesi var bunu sıfır olmasa da baya güzel bir duruma getiririm diye düşünüyorum.


  17. #188
    d3n1s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Cahul, MD
    Mesaj
    1.903
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayirlara vesile olsun, guzel bir alisveris olmus. Farlar sanirim retrofit, bir de adini koyamadigim bir durum var arka tampon altindaki siyah kisimda. Eminim elinde sahane hale gelecektir, keyifle izliyoruz
    öyle işte.

  18. #189
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun bro mantıklı ticaret valla. Senin yolundan giderim ben de motor bakımları anlamında

  19. #190
    Ssamet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Kahramanmaraş
    Mesaj
    1.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı uğurlu olsun abi.Çok mantıklı tercih olmuş.Motor ve yürüyen anlamında hayatta üzmez.Orj süspansiyonu da çok konforludur.Senin elinde daha güzel bir hale getirecektir.Bence bu arabayı seveceksin.Uzun süre kullanırsın.
    -2006 Kia Cerato 1.5 Crdi-

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •