Pug 106 '97 Satis & Bir kac parca fiyati , bilgiler ..
PEUGEOT 106 GTİ YOL TESTİ
Peugeot 106 GTİ modeli küçük otomobiller arasından motor gücüyle sıyrılıyor. Gençlerin büyük ilgi gösterdiği GTİ modelinin satış ve satış sonrası servis hizmetleri, Peugeot Türkiye tarafından veriliyor.
ARTISI: Güçlü motora rağmen, yakıt ekonomisiyle de dikkati çekiyor. Sportif ön panel oldukça şık. Kumanda dügmeleri, sürücünün rahatlıkla ulaşabileceği şekilde yerleştirilmiş. Deri direksiyon simidi ve deri koltuklar konforu artıran özellikler.
EKSİSİ: Altı İstanbul'un bozuk yolları için oldukça alçak. Bu özellik, Avrupa'nın bakımlı şehiriçi yollarında kullanılmak üzere üretilen GTİ modelinin belki de en önemli dezavantajı...
GÜVENLİK: ABS, üçüncü stop lambası, yan darbelerden koruyucu kapı içi desteklerin standart olarak bulunduğu GTİ'da sürücü ve yolcu hava yastığı, kodlu motor çalıştırıcısı gibi güvenlik önlemleri opsiyonel olarak sunuluyor. GTİ, sürücüsüne güven veriyor.
YEDEK PARÇA: Ön cam 28 milyon lira, ön tampon 35 milyon lira, çamurluk 8 milyon lira, fren balatası 9.5 milyon lira, benzin filtresi 2.3 milyon lira, hava filtresi 2.1 milyon lira.
UYARI: 106 GTİ modelinin ilk bakımını 1500 ile 2 bin kilometre arasında yaptırmak gerekli. Sonraki periyodik bakım ise her 5 bin kilometrede yaptırmayı unutmayın.
FİYAT: Testini yaptığımız Peugeot 106 GTİ modelinin tüm vergiler dahil anahtar teslim satış fiyatı 2 milyar 538 milyon lira.
TEKNİK KARNE: 4 silindirli 1587 santimetreküp hacmindeki motorun beygir gücü 120. Maksimum hızı 205 kilometre olan GTİ modelinin 0'dan 100 km'ye çıkma süresi 8.7 saniye. Peugeot 106'nın diğer modellerinde bu süre 19.2 saniyeye kadar çıkıyor.
Haber 18.08.1997 tarihinde yayinlanmis , GTI olarak bahsediyor .. O'nu anlayamadim iste ;) Hani diyecegim '98 modelden mi soz ediliyor , ee bu adamlar '98 modelin GTI olarak piyasaya surulecegini biliyorlarmiydi , o'da var ..