arkadaşlar selamlar,
şu sıralar ciddi ciddi civic vtec2 lere kafayı takmış durumdayım. atmosferik yüklenmek istesek neler yapabiliriz?
şimdiden çok teşekkürler...
Printable View
arkadaşlar selamlar,
şu sıralar ciddi ciddi civic vtec2 lere kafayı takmış durumdayım. atmosferik yüklenmek istesek neler yapabiliriz?
şimdiden çok teşekkürler...
d serisi motorlarin sikistirmasi dusuk oldugu icin cok zahmete girmeden guc almak mumkun tabiki alacaginiz guc harcayacaginiz paraya bagli stock wrx e saplayan eg bile mevcut yani :D
Denon nickli abimiz gorunce daha ayrintili yazar konuya onun araci 140 hp civariydi..
açıklamalar ümit verici :D teşekkürler... uppp diyelim :)
aem ayarlı kasnak var elimde düşünürsen
Aslinda vtec 2 cok acik degil modifiyeye headers takilmiyor ve beyne girilemiyor bildigim kadariyla.. ies yada vti olsa daha kolay olur isiniz..
vtec 2 atmosferik olarak çok şey yapılabilir ama bilgi ve bütçe meselesi
arabayi kullanim amaciniz ne olacak?
valla ben hafta içleri işten eve - evden spor salonuna spor salonundan eve üçgeninde bir yaşam sürüyorum :) haftasonları da keyfime göre gazlıyorum. roll ve benzeri aktivitelere katılmasam da bindiğim arabanın güçlü olması tercih sebebim olur. lpg ile performans işini aynı kefeye koyma derseniz de saygı duyarım :)
filtre headers eksoz ies emmesi ardından kapak emme gaz kelebeği port polish ve safc
toplamda 130-140Hp civarı olur arac.
valla geçen günlerde hondacı bir arkadaşla tanıştık. 1.6 ies inde lpg olduğunu 230 km/h gördüğünü söyledi (çok iyi bir lpg ayarı olduğunu vurgulamak için bu konuyu açtı aslında). biraz önce dediğim gibi honda bilgim sıfıra yakın (detay bilgi diyelim), e yıllardır honda kullanan birisinden de böyle şeyler duyunda ne ala dedim.
valla inan 5-6 yıldır pek para harcatamadılar bana kardeş ;) bu işleri de şöyle aktarayım sana senin araban nedir ne değildir (modifiye anlamında )bilmiyorum ama geçici süreliğine bindiğim dizel poloyu geçersen twincharge tsi ile uzun süre gezdim ben :) hem de downpipe ından dumpvalve ine yazılımına kadar eğlenceli bir hale getirmiştim :) mesele farkı çözme meselesi de değil, top speed şanzıman oranı gibi konulara da inan gayet hakimim. forumun honda üstadlarının yanında bilgisizim dedim o konuda da kafan rahat olsun. yine de yorumların için sağol başkan da inan istediğim tarzda bilgi paylaşamadık seninle...
senin arabanın manuel ise son hızı 217kmh ne kadar güçlü olursa ol sanzıman 217 de bitiyo.
ies 272 km :D
o isler insana sac bas yoldurtur cok anlamiyorsaniz ugrasmak, sanayide gun gecirmek, parca beklemek sizi yoracaksa hic girmeyin arabadan sogursunuz..
Zaman nakit ve sabır üçlüsüyle 140lere kadar yolu var yapılmış uygulamalara göre konuşursak.keser mi bilmem sizi ama.
2000 model ies benzinde 4. viteste 195 te kesiciye giriyor kendim denedim :D bence ies al makyajlı kasa. headers hava filtresi birde lpg olsun tadından yenmez bence yeter :D
ben senin ilacının kimde oldugunu söyleyim sen onunla bi irtibata geç :D:D bladerk erkut abi
d serisi bi araba olunca kesinlikle erkut abi..
Külliyen yalan :) Buyrun takılmışı var
dostum vtec2 ile ilgili çok konu var forumda, biraz arama yaparsan yeterince bilgiye ulaşabilirsin.
ama ben sana bolt on reçeteyi yazayım yine,
dc 4-2-1 ceramic race headers. 4-1 alma boşuna para verirsin.
51 mm düz boru susturucusuz.
1,6 ies emme manifoldu. eğer aracı alırda takmaya karar verirsen benimle irtibata geçebilirsin.
d17 ecu + safc2 vb.
cc stage2 debriyaj. birdaha araba yapacak olursam alacağım ilk parça kaliteli bir debriyaj olur.
bu parçalarla güzel yürürsün.
buna ilave egzantrikte alabilirsen çok daha zevkli olur.
ama bunların hiçbirisine vereceğin paraya zamana vs gerek yok.
ufak bi turbo ile çok daha zevkli oluyor.