Baktımki son zamanlarda 1.2 1.4 tsi kullanıcıları çok arttı tune etmeyede meraklı çok ve konular açılıyor hepsini bir arada tutup paylaşalım istedim.
Printable View
Baktımki son zamanlarda 1.2 1.4 tsi kullanıcıları çok arttı tune etmeyede meraklı çok ve konular açılıyor hepsini bir arada tutup paylaşalım istedim.
İyi olmuş bu konu :) Dün KN filtreli, SS düz borulu, SS son susturucu bi arkadaşla denedim onun arabası 1.2 bendeki 1.4 bende sadece orta susturucunun yerinde cutout var 2de 30dan 130a kadar filan bastık başta yarım boy filan oluyorum 3e attığımda 1 boy oluo.. Bundan sonra downpipe, AEM filtre ve EcuFast yazılım düşünüyorum mantıklı mıdır ?
Şuan arkadaşımın Seat İbiza 1.4 TSİ 160 HPlik aracına
Ege Turbo Stage 2 Hybrid Turbo
Custom down pipe ve ara borular 63 mm son susturucu olarak elimizdeki çıkma warexi takıcaz
Bmc açık hava filtresi custom aliminyum filtre boruları yurt dışından tansel isimli arkadaşımızdan remap stage 2 greddy intercooler custom i.c boruları forge blow off montajlıyoruz yurt dışından Türk tansel adlı arkadaşımız sağolsun çoook yardımcı oluyor bizimkiler aracı bitirsin dynoluycaz buradan paylaşırız
İbizada 1.4 160lık motor yok benim bildiğim.. 1.4 FR var 150 Hp ve Cupra - Boca var 180lik ?
Ben de 1.4 Tsi 122'lik kullanıcısı olarak güzel konu olduğunu söyleyebilirim :)
EcuFast soft yazılımım var sadece çok memnunum :) Orta susturucuyu iptal ettirsem mi diye düşünüyorum :)
üzerinden cıkan turbolar 160lık tsilarla aynı olduğu için golf ibiza
ah ama bi boca ya inş bişi yapmak nasip olur
audilover Raşit bey'i davet edelim buraya :p :)
1.4 tsi 122 golf var yakin arkadasimda komple 60 lik egzost var spor son gerisi duz boru kutu ici kn ecufast hard yazilim var gayet basarili gidiyo yakitda gayet normal
1.4 TSI 140hp supercharger+turbocharger jetta'm var benimde filtre kiti yaptırmak istiyorum en verimli,makul olanı hangisidir acaba ne önerirsiniz?:)
Öncelikle bende merak ediyorum tune edildikten sonra 1.2'nin neler yapabileceğini.
Umut'la dün deneyen bendim, turbo dolması 1.4'te daha erken gibi geldi bana, ilk gaza basışta yarım boy fark ve sonrasında o fark çok yavaş açıldı. Yüksek süratte daha büyük bi fark olacağını düşünüyorum tabi.
Supersprint ortadüzboru ve son susturucu, kn filtre var dediği gibi. Dyno'da 111hp 188nm çıkmıştı sonsusturucu yokken. Düşündüğüm orta borudan önceki bölümüde 60mm'e çıkarıp downpipe yapmak, üzerine de yazılım atmak. :)
Şöyle bişey güzel olur bence :)
http://img690.imageshack.us/img690/4486/26012010008.jpg
Akü tarafında kalan boşlukta yalıtılırsa güzel olur hakkaten :9
ecufast hard yazılımlı golfün videosu varmı
K&N 57s-9500 Filtre için yorum yapabilecek var mıdır arkadaşlar 122'lik motor için :)
Bi değişikli hissedilmiyor :) 1.2 TSI'da böyle en azından. Pek bir artısı olmadı, ki kutu içi kullanımda daha iyi. Kutu açıldığında motordaki sıcak havaya mağruz kalıyor filtre :) Bende aero tamponlar var sol hava girişine çekmiştim borusunu ve o extra olarak alınıyor. Ben tavsiye etmem :)
Ya biz Aem kullandık çıkardık sonra , o da direk sıcak havayı alıyor motordan , geri düşürüyodur diye düşünerek söktük :)
O zaman filtreye hiç dokunmamak lazım en iyisi orjinali baabında :) Ya da extra masrafa gerek yok mu diyelim :)
gökhan o filtre ekstradan temiz temiz hava cekse okey ama orjinal kutuya kn kutu içi taksan aynı hesap gibi 250 ye değmez yani
bızım forumdan bırısı aem'ınu bu sekılde yalıtım yaptı
http://www.seatclubworld.com/attachm...51020111234jpg
Vazgeçtim zaten filtre işinden ya , orjinal dursun :)
Jant'a yöneldim para onun için biriksin :) Yazılım var zaten , yaparsam bi de orta susturucu iptali yaparım çok hafif tok ses çıksın bari :)
hıc yazmamıs farkını sadece ses ıcın kullanıyor sanırım kullan kısı :) bu arada yurt dısında boyle parca uydurmuslar bunu daha cok begendım http://i56.tinypic.com/15hn70z.jpg
Tam demek istediğim şekilde , böyle kullanıldığında pozitif şekilde verim alınır sanırım :)
onunda kaputa kadar dayanması lazım kaputu kapatınca.hava sonucta aradaki 2 cm bosluktan rahatca sızar sıcak
orjinali iyi vw den iyimi bilcez :D kn 9500 takcağına orjinale kutu içi daha iyi gökhan,raşit abi bmc filtreyle 7 gr daha cok hava alıyor diyodu ama sonrada pek işe yaramıyor demişti bana görürse yazar
Tamam ya ellemiyorum arkadaş filtre falan :D Jantımı yayımı takıp kendi halimde gezcem ben :D Jetta zaten aile arabası bu ne gerek var gerginleştirmeye aracı :p Egzoz falan tak diyolar bi de :p :D
122lık ıle 160lık turbolarında cok fark var mı bılen var mı
guzel konu olmus :)
hazir konu acilmisken su yazilim konusunu netlestirelim diyorum...
hangi yazilim neden? sorunsuzluk ve verim olarak optimumunu ariyoruz hepimiz, tavsiye ve tecrubesi olan var mi?
Onur sen sadece orta iptali ile denemedin demi hiç arabayı ? Ses falan ?
verim olarak daha iyisi varmıs ama denemedim acıkcası,ama bu araclarda işi bilen birinin yapması daha güzel.cok bg alınamıyor,aracın 150 hp bile olsa stock olarak 130-132 civarı çıkıyor zaten.
bende ps var.safe bi yazılım.yüklenirken bişey demedim acık olsun filan diye,barbaros kendisi gönderdi.vagcom alınca daha net anlasılıyor.
gecenlerde bi tanıdığım gazihan yaptırmıs 140 hp almıslar sanırım.
revo da öyle 5-6 hp filan ama sıkıntılı diyor herkes
ecufast var gökhan43 te,onla kafa kafayayız onun arabada orta sekerli pek acık değil,öyle demişler.
1.2tsi dsg sc ibiza almış bulunuyorum :) vurgunu yapıcam beyler bekleyin yazılım dp filtre allah :D
gökhan ben denedim ama remus vardı :D ,ortayı sök gec abartı olacağını düşünmüyorum.sonu sökmekten daha az ses cıkaracağı kesin.ben dp önermem qatrio bu arada :)
Neden yahu :) listem hazırdı ters bişey varsa silelim hemen :) bu arada aklımdaki parçalar yazılım,filtre kit, coil ( ilk yayda olabilir ***** öğrenci :) ),ve kat iptali geriside iskender