İyi günler arkadaşlar 1991 Model 1600 cc bir şahinim var aracımda headers mevcut fakat 51'lik mi 60'lık mı boru seçmeliyim bunun hakkında hiç bir bilgim yok önerilerinizi sunarsanız sevinirim.. Teşekkürler.. :)
Printable View
İyi günler arkadaşlar 1991 Model 1600 cc bir şahinim var aracımda headers mevcut fakat 51'lik mi 60'lık mı boru seçmeliyim bunun hakkında hiç bir bilgim yok önerilerinizi sunarsanız sevinirim.. Teşekkürler.. :)
Hoşgeldin Kendini bi tanıtsaydın Önce Konun çok durmaz buralarda.
Pardon özür dilerim :) Biraz aceleci davrandım kabul ama neyseki hallettim onuda :)
51lik çekmen daha doğru olur..
Bende öyle düşünüyorum hem 51'liğin son susturucusu daha kolay bulunuyo.. Bi detay daha var boruda susturucu olmalımı yoksa dümdüz susturucusuz mu olmalı ?
51' yeterli fakat son susturucu çok büyük bir eksoz seçme ortada susturucu olmasın
teşekkür ettim son susturucuya ne öneriyosunuz ? :)
tofaşa göre uretılmiş türk yapımı abarth diye geçen eksoz tak güzel onlar
İstanbulda bunu bulabiliceğim bi yer olur inşallah :)
istanbulda bulamazsan hiç bi yerde bulamazsın zaten ben denizlide olmama rağmen çözmüştüm o işi slx varken 4-2-1 headers 51lik düz boru boruda susturucu yoktu sona da slincerli otto carbon takmıştım 60lık girişli idi çok güzel de sesi vardı cazur cuzur geziyordum
Bence tofaşa 51 lik fazla gelir heleki stok motorda alt devirler biter sanıyorum.
Peki önerebiliceğin bişey varmı ?
Evet var,orjinjali ile devam edin :icon_tup:
teşekkürler..
stock motorda ara boru çok bişey fark etmez ama sesi değiştirir...
48'lik çek alt devirlerin ölmesin üstlerde zayen stock motorda fark etmezsin bile :)
bende 48 lik olması görüşündeyim.
teşekkür ederim bakalm bu cuma arabayı sanayiye götürene kadar kesin bi fikre sahip olucam inşallah :D
ya şimdi şöyle bişey var hangi şahin doğan sahibi 2bin 2.500 devirde vites atar ? şahin bu memur arabası değilki alıyosan illaki kökleye kökleye basacaksın :D haliyle alt devirlerin bitmesini fazla önemsemiyorum :D